WHEM Blanca, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.406
30/06/21
3.484
44
Ff serieus nou hoor... Dranghekken zijn besteld!

Blanca:

 
Detail: nu ze dan daadwerkelijk in Amsterdam is, heet ze overigens Avrora Verona, maar wát een schoonheid!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat we met dezelfde manager te maken hebben als Jessica_Love? Jammer, die wilde ook een rijbewijs en een business card zien als je een nieuwe klant was.
Klopt, dit is dezelfde booker.
Helaas, maar waar...deze booker vraagt (te) veel.

Is zeker geen oplichter. Heb ook gevraagd waarom dit zo is veranderd en aangegeven dat dit zeer ongewenst is, in elk geval in NL.
Maar ze blijft erbij...de dames die je via deze booker kunt opzoeken, worden "zwaar bewaakt".
 
Klopt, dit is dezelfde booker.
Helaas, maar waar...deze booker vraagt (te) veel.

Is zeker geen oplichter. Heb ook gevraagd waarom dit zo is veranderd en aangegeven dat dit zeer ongewenst is, in elk geval in NL.
Maar ze blijft erbij...de dames die je via deze booker kunt opzoeken, worden "zwaar bewaakt".
Maar snapt ze onze dilemma's dan niet?

Het gevaar voor ons lijkt me echt vele malen groter, want het maakt ons chantabel. Ik acht de kans toch groter dat een aan lager wal geraakte dvp-boekster ooit misbruik gaat maken van wat echte namen van voormalige klanten, dan dat een klant een dame in een hotelkamer in een 4 sterren-hotel waar de boeker in de buurt is en waar een receptie is/ andere gasten zijn verplicht wordt tot handelingen waar ze niet van gediend is oid.

Ik heb zelf 1x meegemaakt dat ik mijn cash was vergeten en toen heb ik bij een dame kunnen betalen met pin, naar de bankrekening van haar boeker toe. Maar ik had het nog niet gedaan of ik dacht: Dit is zo dom, want nu staat er gewoon een storting van mijn bankrekening nummer naar dat van haar boeker met mijn gegevens en naam erbij.
Sowieso wist ik ook direct de naam van haar boeker.

Loopt meestal wel goed, maar toch, deze wereld gaat juist om anonimiteit.
 
Ik overweeg nog wel een paspoort foto met mijn naam afgedekt en speciaal gemaakte business cards (die ik namelijk zelf niet heb) met als naam er op: Marc Overmars, Antwerp FC in te zetten. :ROFLMAO:
 
Liep tegen hetzelfde aan en heb maar gewoon mijn LinkedIn gedeeld (met afgeschermde achternaam) + foto rijbewijs (met achternaam + documentnummer afgeschermd). Ze deed even moeilijk maar alsnog afgesproken.

Net klaar met de afspraak van 2u - bij mij op locatie - en het was fantastisch. Foto's zijn 100% echt en alle verwachtingen overtroffen.

In het kort: Super intelligente en interessante meid. Zou zo mee kunnen naar een etentje met familie. Daarnaast een hele ondeugende kant waarin alles mogelijk is en ze zelf ook zichtbaar geniet. Lichaam is puur natuur.

Heb eerlijk gezegd alleen maar lopen lurken op dit forum en nog nooit een uitgebreide recensie post gedaan, maar zal eens kijken hoe dit moet zodra ik tijd heb.
 
Ik heb vandaag Verona mogen ontmoeten. Het is een mooie, intelligente vrouw die weet wat ze doet. Heel vrolijk, gezellig met heerlijke billen. Het was een top date.
Wat betreft afspraak maken ging makkelijk, zonder vragen naar paspoort foto of iets dergelijk. Dit waarschijnlijk omdat ik in het verleden al wat dames van deze agency had bezocht.

Herhaalingsgevaar is groot?

Grtz
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan