WHEM Jennifer, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sakendayo

Vaste klant
Forumpionier
157
30/06/21
200
8
Ik weet dat ze net is aangekomen, maar misschien is er iemand die niet kon wachten? Ze was een paar dagen in Griekenland en daar vonden ze haar blijkbaar geweldig.
 
Dames van deze booker zijn me eigenlijk altijd goed bevallen, dus dat geeft de burger (mij in dit geval) wel moed ?

Deze dame werd me vandaag zo ongeveer aangeboden door de betreffende booker, had haar profiel nog niet gezien. Met name de video's (altijd fijn) maakten me zeker enthousiast! Idd een beetje stout, althans, dat hoop ik dan ?

Maar nee, nog geen ervaring mee. Wel nieuwsgierig!
 
Ik wou een afspraak maken maar helaas werd er om een rijbewijs en business card gevraagd. Rijbewijs kan ik overwegen maar het feit dat ik niet een zakenman ben of iets als alternatief kan aantonen is jammer.
 
What the F ? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, sowieso niet bij deze booker.
Toch al enkele dames van bezocht in het verleden :unsure: Zal eens polsen...
 
What the F ? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, sowieso niet bij deze booker.
Toch al enkele dames van bezocht in het verleden :unsure: Zal eens polsen...
Ja vreemd he ik bedoel als ik geweigerd word geen probleem. Mij werd er gevraagd om de volgende dag vanaf 11 uur te confirmeren, heb ik een bevestiging gestuurd en dan werd dit erna gevraagd...
 
Geweigerd worden kan altijd (denk ik?), maar geeft dan bij het maken van een afspraak alvast aan wat je voorwaarden zijn zou je zeggen.
Dit is wel heel dubieus, om persoonsgegevens te moeten delen voor het maken van een afspraak.
 
Ik wou een afspraak maken maar helaas werd er om een rijbewijs en business card gevraagd. Rijbewijs kan ik overwegen maar het feit dat ik niet een zakenman ben of iets als alternatief kan aantonen is jammer.
Zelfde ervaring, ik was al een tijdje in gesprek over locatie en mogelijkheden, en ineens werd gevraagd om rijbewijs EN business card. Ik heb letterlijk geen rijbewijs, gaf dit aan, "Sorry I will pass"

Dame wil alleen maar mannen die auto kunnen rijden en een business card hebben? Hele gekke eis.
 
... dat is best een goed punt, rijbewijs faken gaat lastiger maar een 100% legitieme business card kost je 5 minuutjes in Word of Paint
 
Zelfde ervaring, ik was al een tijdje in gesprek over locatie en mogelijkheden, en ineens werd gevraagd om rijbewijs EN business card. Ik heb letterlijk geen rijbewijs, gaf dit aan, "Sorry I will pass"

Dame wil alleen maar mannen die auto kunnen rijden en een business card hebben? Hele gekke eis.
Wel erg jammer ik vind dat het meer aan de booker ligt dan aan de dame zelf maar ik kan het ook verkeerd hebben.
 
Visitekaartje heb ik één keer eerder gehoord maar rijbewijs; hell no. Daar staat ook je BSN nummer in. Waarom geen visitekaartje of linkedin als je zo graag wil weten met wie je te maken hebt? Ik ga het ook eens proberen even kijken wat ze vraagt.
 
Dit soort persoonsgegevens kun je natuurlijk zwart maken.
Blijft tricky; identiteitsdiefstal ligt op de loer als je te maken hebt met een slimme fraudeur. Ik ken iemand die voor z'n werk bv handtekeningen kan controleren en onderliggende weggelakte zaken tevoorschijn kan toveren. Vraag me niet naar de details overigens want die ken ik niet maar visitekaartjes met een echte nummer en LinkedIn vind ik al ver gaan. Rijbewijs met mn echte gegevens; onder geen beding.
 
Wat een rare manier van vetting, hoop dat dit niet de standaard wordt. Foto's van mezelf moeten sturen of een videogesprek moeten voeren vind ik geen probleem, maar dit is wel te ver. Ze is ook al een week in Amsterdam en ik heb geen contact gehad met de booker, maar ik neem aan dat ze nog steeds om je rijbewijs en business card vraagt. Mannen zijn dus wel bereid om persoonsgegevens te delen, anders had ze helemaal geen klanten en dan had ze die voorwaarden al lang veranderd, toch? Of ze heeft genoeg aan die klanten die de booker al kent, dat kan ook.
 
Jij werd over haar aankomst bericht schreef je ergens hierboven, ze lijkt me absoluut je type, je hebt een goede band met die boeker, prijs is 200 rond.....kun jij niet even polshoogte nemen en die boeker vragen wat dat rare gedoe met business cards en rijbewijs kopieen is....??
 
Ik heb ook een afspraak gemaakt, benieuwd wat of hoe na de bevestiging. Overigens, is dit het nummer van een booker die voor corona regelmatig tours had in Amsterdam. Die site is nog steeds online maar staat ze dan niet op, wel apart.
 
Ik heb ook een afspraak gemaakt, benieuwd wat of hoe na de bevestiging. Overigens, is dit het nummer van een booker die voor corona regelmatig tours had in Amsterdam. Die site is nog steeds online maar staat ze dan niet op, wel apart.
Moest je nu wel visitekaartje en ID delen?
 
Jij werd over haar aankomst bericht schreef je ergens hierboven, ze lijkt me absoluut je type, je hebt een goede band met die boeker, prijs is 200 rond.....kun jij niet even polshoogte nemen en die boeker vragen wat dat rare gedoe met business cards en rijbewijs kopieen is....??

"...Yes, for new clients screening process required for girl safety, more important than money..."

Heb het nog wel even aangegeven, dat dit een bottleneck kan zijn voor velen, ook ivm identity theft.

Dit is in elk geval de terugkoppeling die ik kreeg, I'm just the messenger ?, dus hier laat ik het verder bij.

Loods jij me even naar binnen bij GK booker, @knightrider ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan