WHEM Jennifer, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap de gedachte er achter, maar laat Jennifer dan even aan me voorbij gaan. Geen boeker hoeft mijn prive-informatie te weten.

Ik snap wel dat het voor hun een veilige gedachte is als ze de echte naam van de bezoeker weten omdat er dan nooit iets kan misgaan, maar ik acht de kans vrij groot dat er eens een keertje een foute boeker tussen zit die toch het chantage-pad op gaat.....dus dat moesten we maar niet doen.

Is prima verder, Jennifer heeft genoeg klanten die er wel toe bereid zijn, ik weet genoeg andere dames die daar niet naar vragen.

En laten we wel wezen: Als ik een bekende politicus of voetballer was zou ik al helemaal niet mijn echte naam aan ze doorgeven. Dus er is ook een categorie mensen die hier om overduidelijke redenen echt voor past.

Het hele idee achter prostitutie is dat je het anoniem kan doen.
 
Ik snap de gedachte er achter, maar laat Jennifer dan even aan me voorbij gaan. Geen boeker hoeft mijn prive-informatie te weten.

Ik snap wel dat het voor hun een veilige gedachte is als ze de echte naam van de bezoeker weten omdat er dan nooit iets kan misgaan, maar ik acht de kans vrij groot dat er eens een keertje een foute boeker tussen zit die toch het chantage-pad op gaat.....dus dat moesten we maar niet doen.

Is prima verder, Jennifer heeft genoeg klanten die er wel toe bereid zijn, ik weet genoeg andere dames die daar niet naar vragen.

En laten we wel wezen: Als ik een bekende politicus of voetballer was zou ik al helemaal niet mijn echte naam aan ze doorgeven. Dus er is ook een categorie mensen die hier om overduidelijke redenen echt voor past.

Het hele idee achter prostitutie is dat je het anoniem kan doen.
Diegene die echt verkeerd wil kan zo aan een vervalst rijbewijs komen en een business kaartje is al helemaal geen probleem. Denk dat het ook een soort voorselectie van de dame zelf is.
Ze heeft de luxe dat ze kan kiezen.
 
Dank je voor het uitzoeken Omdatikhetlekkervind, maar vraag me toch af waarom het in hemelsnaam een rijbewijs moet zijn. Heb aangegeven dat ik die uberhaupt niet heb met de vraag wat er dan nog mogelijk was, er zijn toch echt andere identificatiemethodes, maar dat was geen optie.
 
Waarom zo'n belachelijke voorselectie?
Mag jij vooraf ook de gegevens van de dame checken?
Stuur me maar jouw rijbewijs en business card en linkedin, baby!
Die krijg je vast niet.

In deze hobby is privacy vaak belangrijk voor mensen.
Derhalve is het totaal onzinnig om zulke informatie te vragen.
En bovendien is het zeer fraudegevoelig.

Enne...als je zo graag de identiteit wilt checken, waarom dan niet het gewone ID, maar gegevens over je werk..?

Never nooit niet dat ik welke informatie dan ook ga verstrekken voor welke date dan ook.
 
Waarom zo'n belachelijke voorselectie?
Mag jij vooraf ook de gegevens van de dame checken?
Stuur me maar jouw rijbewijs en business card en linkedin, baby!
Die krijg je vast niet.

In deze hobby is privacy vaak belangrijk voor mensen.
Derhalve is het totaal onzinnig om zulke informatie te vragen.
En bovendien is het zeer fraudegevoelig.

Enne...als je zo graag de identiteit wilt checken, waarom dan niet het gewone ID, maar gegevens over je werk..?

Never nooit niet dat ik welke informatie dan ook ga verstrekken voor welke date dan ook.
Ben het met je eens, maar ja de dame bepaald en kan en mag haar eisen stellen.
En aan ons om daar wel of niet op in te gaan, niet dus. ?
 
Op een of andere manier ben ik toch de selectie gekomen zonder al het gedoe, ja het is de dame van de foto's en het is echt een plaatje.
Maar ze was super afstandelijk, misschien was het nog te vroeg? Alles was oké maar niks speciaals buiten dat ze er echt geweldig uit ziet, zeker niet zoals de reviews vol overgave zoenen etc. , gesprek kwam ook maar moeilijk op gang. Geen herhaling voor mij.
 
Op een of andere manier ben ik toch de selectie gekomen zonder al het gedoe, ja het is de dame van de foto's en het is echt een plaatje.
Maar ze was super afstandelijk, misschien was het nog te vroeg? Alles was oké maar niks speciaals buiten dat ze er echt geweldig uit ziet, zeker niet zoals de reviews vol overgave zoenen etc. , gesprek kwam ook maar moeilijk op gang. Geen herhaling voor mij.
Kijk en dat is nou precies de reden waarom zij niet over je paspoort of andere gegevens moeten beschikken.

Super afstandelijk, niks speciaals, niet vol overgave zoenen, kwam moeilijk op gang, geen herhaling vs ziet er geweldig uit.

Normaal ben je weg en klaar is kees, nu weten zij dat Donald van den Berg die als assistent-makelaar in Enkhuizen werkt en die getrouwd is en 2 kinderen heeft een matige recensie over ze heeft geschreven die ze mogelijkerwijs klandizie kost......dat moeten we gewoon niet willen.

(Jullie zullen begrijpen, ik ken Donald niet, maakte gewoon willekeurig wat feitjes aan....)

Maar @DeDonald...jij bent dus zonder het verstrekken van info gewoon langs gegaan?
 
Net zoals @Omdatikhetlekkervind had ik wel al eerder ervaring en contact gehad met de booker, ik denk dat de doorslag gaf? Maargoed bij andere dames werd ik ook al om mijn LinkedIn profiel of business card gevraagd en dat was ik toch niet van plan. Maargoed die afweging moet natuurlijk iedereen zelf maken.
 
Ja, ze was 200.

alleen ging het je wellicht ook je baan kosten als je je echte business kaartje en je paspoort of rijbewijs gegevens had doorgegeven. ?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan