Blijft je privacy bij een prive ontvangst dame gewaarborgd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik denk dat Rimon, gezien zijn geschiedenis, juist doelt op de Oost Europese en Balkan sexwerker , die vaak via een booker cq pooier werken, en vaak maar zeer kort op een bepaald adres verblijven.
Ik heb hier ook al wat verhalen voorbij zien komen van afpersing of geweld van wandelaars als ze eenmaal binnen zijn in de woning.
Ik hoop dat ze altijd aangifte doen. De kans dat ze daadwerkelijk je exposen is erg klein, maar ik kan me voorstellen dat het eng kan voelen.
 
Toen ik 8 jaar geleden mijn eerste DVP (thuisontvangst) bezocht had ik alle angsten die hier beschreven worden. Maar dat bleek totaal overbodig. Sindsdien ga ik naïef en onbevangen door het wandelleven; mijn profielfoto op WhatsApp is de werkelijkheid, bij het douchen blijft mijn portemonnee (met creditcard, bankpas, ID) in mijn broekzak in de kamer, ook als de dame niet mee gaat douchen. Nooit problemen gehad. Soms zijn het nieuwe onbekende (zonder review) dames, soms dames met review hier (of vroeger op hookers).
Bij dames zonder review vertrouw ik op het gevoel (bij maken afspraak en bij binnenkomst).
Misschien helpt het dat mijn echtgenote weet wat ik doe maar als ik zo angstig als sommige hier door het wandelleven zou moeten gaan was de lol er voor mij snel af geweest.
 
Laatst bewerkt:
Bij de rondreizende privéontvangstdames die ik bezoek is waarborging van privacy en discretie zowel voor de klant als voor henzelf een absolute voorwaarde. Als deze voorwaarde wordt beschaamd door een van beide partijen reken maar dat de hel losbreekt.
Bij dit soort dames is de kans ook het grootst, zelfs als je niet bedreigd wordt er is altijd een kans dat je ergens op beeld staat. Sommigen van ons staan ook op film ergens op het internet zonder hun medeweten gefilmd. Dat is ook het risico van prive-ontvangst je weet niet met wie je te maken hebt.
 
Ik ga vrijwel alleen nog naar prive-ontvangst dames en heb nooit iets dergelijks meegemaakt., en ik bezoek bijna nooit dezelfde. Dat wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren, inderdaad. Aan de andere kant wordt je alleen al bij het aanbellen bij een prive huis sowieso gefilmd. Al verwacht ik niet dat de beelden lang bewaard worden.

Als je vasthoudt aan dames die je kent en die betrouwbaar zijn, dan loop je weinig risico denk ik.
Juist, bij privehuizen en betrouwbare thuis ontvangst dames zijn camera's voor onze en jullie veiligheid.
 
Juist, bij privehuizen en betrouwbare thuis ontvangst dames zijn camera's voor onze en jullie veiligheid.
Dat klopt, maar het probleem zit hem in het "betrouwbare" thuis ontvangst. Vaak blijken die betrouwbare thuis ontvangst dames, niet zo betrouwbaar te zijn, met name die van o.a, de Roemeense dames, die samen werken met zogenaamde " bookers" en die continu van adres wisselen.
 
Wat een geleuter, als je nu een bepaalde angst hebt of je denkt dat het met Oost Europese en Balkan sexwerkers mis kan gaan laat je die toch links liggen.
Ga dan gewoon ergens heen wat goed, vertrouwt en veilig voelt.
Precies!
Als je 'buikgevoel' je vertelt dat het niet lekker zit... moet je niet achter je pik aanlopen 'omdat de foto's zo leuk zijn'!
 
Wat een geleuter, als je nu een bepaalde angst hebt of je denkt dat het met Oost Europese en Balkan sexwerkers mis kan gaan laat je die toch links liggen.
Ga dan gewoon ergens heen wat goed, vertrouwt en veilig voelt.
Als je verstandig bent laat je inderdaad die Balkan en Oost Europese dames links liggen. Ik doe dat ieder geval wel.
 
Als je verstandig bent laat je inderdaad die Balkan en Oost Europese dames links liggen. Ik doe dat ieder geval wel.
Neen! Zo zwart-wit is het nu ook weer niet...

Heb ook al enkele mindere ervaringen gehad met Oost-Europese DVP's, maar tegelijk met twee van hen uren lang de meest spetterende-geile sex die je je maar kan indenken! En dat herhaalde keren (met beiden!) Zo zie je dus maar...

(helaas zijn beiden al lang weer met de noorderzon vertrokken... En dat is wellicht het grootste nadeel met Oost-Europese DVP's)
 
Dat klopt, maar het probleem zit hem in het "betrouwbare" thuis ontvangst. Vaak blijken die betrouwbare thuis ontvangst dames, niet zo betrouwbaar te zijn, met name die van o.a, de Roemeense dames, die samen werken met zogenaamde " bookers" en die continu van adres wisselen.
Hoezo gaan jullie heren dan bij zulke onbetrouwbare dames op bezoek???
 
ik doe niet aan thuisontvangst.
ik trek deze conclusie juist, door de verhalen die ik lees op dit forum.
Misschien moet je eens een kijkje nemen in onderstaande link, als je dat nog niet gedaan had.

Die dames dus niet bezoeken en alleen de dames met recenties of in ieder geval een betrouwbaar bestaand profiel, telefoonnummer checken en foto reverse image search...nogmaals alles heeft een reden hè
 
Hoezo gaan jullie heren dan bij zulke onbetrouwbare dames op bezoek???
Tja, ik denk dat er toch altijd de hoop is dat je een pareltje aantreft. De kans is zeer klein, maar is er wel. Soort jackpot!😄
Ik weet niet wat het is, maar heb zelf niets met vrouwen die al heel lang in het vak zitten. Of tientallen recensies hebben. En heel veel werken/ ontvangen. Ja slaat nergens op, ik weet het. Ieder zijn ding hier hé.
 
Kwam laatst in een raambuurt en heb nog nooit zoveel camera's in een straat gezien. Zowel buiten als binnen vol met cams. Waar blijven die beelden en is mijn privacy gewaarborgd ? Zo ook bij de clubs en hotels, vol met camera's.
 
Kwam laatst in een raambuurt en heb nog nooit zoveel camera's in een straat gezien. Zowel buiten als binnen vol met cams. Waar blijven die beelden en is mijn privacy gewaarborgd ? Zo ook bij de clubs en hotels, vol met camera's.
Maar bij een club en raambuurt worden ze niet tegen je gebruikt bij prive-ontvangst is dat wel anders.
 
Maar bij een club en raambuurt worden ze niet tegen je gebruikt bij prive-ontvangst is dat wel anders.
.....verklaar deze uitspraak nader want dit is weer een uitspraak die simpelweg niet waar is want jij beweert dus dat dames die thuis ontvangen camera's hebben om heren te filmen met als doel...? Naaah slaat helemaal nergens op...

Denk je bedoelt dat er georganiseerde oost blok pooiers zijn die dames gebruiken mannen op te lichten vanuit een gehuurde woning ipv prive ontvangst dames die in huis eigen woning ontvangen
 
Ik denk dat er hier sommigen teveel fantasie hebben.
Wie kent er nu effectief 1 iemand die gefilmd werd tijdens dvp bezoek en die hiermee gechanteerd werd?

Lijkt me echt niet bevorderlijk voor de ervaring als je altijd zo'n achterdocht hebt bij de dames die je bezoekt.

Ik heb werkelijk nog geen seconde van zoiets wakker gelegen moet ik zeggen
 
Ik denk dat er hier sommigen teveel fantasie hebben.
Wie kent er nu effectief 1 iemand die gefilmd werd tijdens dvp bezoek en die hiermee gechanteerd werd?

Lijkt me echt niet bevorderlijk voor de ervaring als je altijd zo'n achterdocht hebt bij de dames die je bezoekt.

Ik heb werkelijk nog geen seconde van zoiets wakker gelegen moet ik zeggen
Sinds iemand die nu geen lid meer is hier met droge ogen beweerde dat peeskamertjes in raambuurten voorzien waren van geheime luikjes van waaruit je portemonnee gerold werd uit je broekzak terwijl jij naakt op bed je ding lag te doen verbaas ik me nergens meer over

Als je maar bang bent
 
denk dat dat allemaal wel meevalt inderdaad..
de meeste dames uit oostblok en zuidelijke landen verkassen om de haverklap..
en geloof ook niet dat die elke keer de moeite doen om hardware en cameras te instaleren..
er staat meestal een rolkoffer in de hoek van de kamer met wat spullen..een bed eventueel een kastje of dressoir..that's it..
beetje aantrekkelijke dvp doet op de dag niets meer dan; haar werk,douchen,wassen draaien,eten en wellicht een keer langs de Jumbo..
tijd om samen met een editor uren beeldmateriaal uit te zoeken zal ze niet hebben en al helemaal geen zin in hebben..
dat gezegd ben ik wel voorzichtig waar ik heen ga of binnenstap..
aan de andere kant ,zou men nu na al die jaren wanneer ik telkens gefilmd was ,avondvullende tv hebben
ik kan me wel voorstellen dat bijvoorbeeld een privehuis dat in 'dubieuze' handen is ,en een bepaald persoon bekend uit een 'milieu' is er vaste klant..
dat men die filmt om onder de druk te zetten..
maar dat loopt meestal slecht af..mogelijk voor beide partijen..
maar jan met de pet word meestal gefilmd in een club of huis..en mogelijk gaan de beelden na een paar dagen oid van de HD af..
zolang er binnen niet gevochten ,geschoten word..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan