Bloedmooie Latina’s zonder recensie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De latina's zijn de beste dames die je kunt treffen. ze spreken de taal niet, kussen en beffen zijn ze niet van gediend. Grote nep billen en je zo snel mogelijk proberen af te werken. Als je ze dat probeert uit te leggen werkt de taalbarrière in hun voordeel en snappen ze je zogenaamd niet. Als je ze wil bezoeken ga dan niet voor een uur maar een halfuur of nog beter neem je een vluggertje. Het is in nederland tegenwoordig afwerkseks geworden, komt door hun bookers tussenpersonen die hun dat adviseren. Want hoe meer klanten ze afwerken des te meer de bookers verdienen zo gaat dat helaas.

Laatst bewerkt:
De latina's zijn de beste dames die je kunt treffen. ze spreken de taal niet, kussen en beffen zijn ze niet van gediend. Grote nep billen en je zo snel mogelijk proberen af te werken. Als je ze dat probeert uit te leggen werkt de taalbarrière in hun voordeel en snappen ze je zogenaamd niet. Als je ze wil bezoeken ga dan niet voor een uur maar een halfuur of nog beter neem je een vluggertje. Het is in nederland tegenwoordig afwerkseks geworden, komt door hun bookers die hun dat adviseren. Want hoe meer klanten ze afwerken des te meer de bookers verdienen zo gaat dat helaas.
De bookers zitten bij de Aziaten en Oost Europeanen ertussen, niet vaak meer bij Latinas. De meeste Latinas huren of een airbnb, of een afwerkkamer. Hun eigen klandizie regelen ze zelf. De kans is bij Latinas groot dat je met hen communiceert via WA. Bij Aziaten is de booker kans dicht tegen de 100%. En bij Oost Europeanen is het fifty-fifty. Ook die zijn de taal totaal niet machtig.

1,5 week geleden nog van een latina kunnen genieten met van die grote billen. Communicatie was het in het Spaans. Ik kan wel aardig wat verstaan en begrijpen van die taal, maar niet echt spreken. Buiten dat liet ze het ook op de telefoon zien hoeveel mannen steeds aan het appen waren 🤣

Ik heb die al vaak gehad 😂😂
Verschil moet er wezen 🤣

De bookers zitten bij de Aziaten en Oost Europeanen ertussen, niet vaak meer bij Latinas. De meeste Latinas huren of een airbnb, of een afwerkkamer. Hun eigen klandizie regelen ze zelf. De kans is bij Latinas groot dat je met hen communiceert via WA. Bij Aziaten is de booker kans dicht tegen de 100%. En bij Oost Europeanen is het fifty-fifty. Ook die zijn de taal totaal niet machtig.

1,5 week geleden nog van een latina kunnen genieten met van die grote billen. Communicatie was het in het Spaans. Ik kan wel aardig wat verstaan en begrijpen van die taal, maar niet echt spreken. Buiten dat liet ze het ook op de telefoon zien hoeveel mannen steeds aan het appen waren 🤣

Verschil moet er wezen 🤣
De latina's hadden vroeger ook veel bookers en telefonista's. Maar dat is gelukkig inderdaad sterk terug gedrongen.
De kans op mensenhandel is inderdaad heel hoog bij Aziaten. Denk wel dat het bij Oost-Europeanen ook hoog ligt.

De latina's hadden vroeger ook veel bookers en telefonista's. Maar dat is gelukkig inderdaad sterk terug gedrongen.
De kans op mensenhandel is inderdaad heel hoog bij Aziaten. Denk wel dat het bij Oost-Europeanen ook hoog ligt.
Ik heb ook een vermoeden dat het ook één van de redenen is waarom Latinas gemiddeld gezien 50 euro duurder zijn dan Aziaten en Oost Europeanen.

Ik heb eens op kinky voor de gein gezocht op nzc (verschillende zoektermen op profiel) zodat ik weet wie te ontwijken. Het viel me toen op dat Aziaten veelal dezelfde soort profiel hebben, met exact dezelfde opties en exact dezelfde extra's waar je voor moet betalen, en exact dezelfde taalfouten in de profiel. Exact hetzelfde zag ik ook bij Oost Europeanen. En ja, nzc kost bij al deze profielen 50 extra. Gegarandeerd dat al die profielen door de bookers gemaakt zijn en zij de communicatie doen. Grote kans op mensenhandel zit bij dit soort profielen.

Latinas kwam ik eigenlijk helemaal niet tegen behalve dat nzc niet mogelijk is. Bij Latinas zie ik nogal eens identieke profieltekst stukken, maar die hebben allemaal dan weer andere opties en betaalde extra's. De kans dat daar een booker tussen zit is niet zo heel groot. Het is natuurlijk niet zo dat ze geen slachtoffer van mensenhandel kunnen zijn, maar de kans erop is een stuk kleiner. Wel zitten ze in het soort van booking circuit als in dat ze via via afwerkkamers huren.

De bookers zijn ook niet goedkoop. Ze moeten 50% van het bedrag afstaan en tijd is tijd. Als bijvoorbeeld een DVP een klant "leuk" vind en ze die klant een extra uurtje gratis geeft, dan moet die DVP 50% van dat gratis extra uurtje zelf betalen. Ofwel het volledige bedrag dat de klant betaald heeft voor het eerste uurtje moet de DVP volledig afstaan. Dat is hoe die "bookers" werken, en die moeten hard aangepakt worden.

Dit is juist nog een andere reden om juist naar Latinas te gaan, maar doe sowieso altijd goed onderzoek als het mogelijk is.

Ik heb ook een vermoeden dat het ook één van de redenen is waarom Latinas gemiddeld gezien 50 euro duurder zijn dan Aziaten en Oost Europeanen.

Ik heb eens op kinky voor de gein gezocht op nzc (verschillende zoektermen op profiel) zodat ik weet wie te ontwijken. Het viel me toen op dat Aziaten veelal dezelfde soort profiel hebben, met exact dezelfde opties en exact dezelfde extra's waar je voor moet betalen, en exact dezelfde taalfouten in de profiel. Exact hetzelfde zag ik ook bij Oost Europeanen. En ja, nzc kost bij al deze profielen 50 extra. Gegarandeerd dat al die profielen door de bookers gemaakt zijn en zij de communicatie doen. Grote kans op mensenhandel zit bij dit soort profielen.

Latinas kwam ik eigenlijk helemaal niet tegen behalve dat nzc niet mogelijk is. Bij Latinas zie ik nogal eens identieke profieltekst stukken, maar die hebben allemaal dan weer andere opties en betaalde extra's. De kans dat daar een booker tussen zit is niet zo heel groot. Het is natuurlijk niet zo dat ze geen slachtoffer van mensenhandel kunnen zijn, maar de kans erop is een stuk kleiner. Wel zitten ze in het soort van booking circuit als in dat ze via via afwerkkamers huren.

Die bookers zijn ook niet goedkoop. Ze moeten 50% van het bedrag afstaan en tijd is tijd. Als bijvoorbeeld een DVP een klant "leuk" vind en ze die klant een extra uurtje gratis geeft, dan moet die DVP 50% van dat gratis extra uurtje zelf betalen. Ofwel het volledige bedrag dat de klant betaald heeft voor het eerste uurtje moet de DVP volledig afstaan. Dat is hoe die "bookers" werken, en die moeten hard aangepakt worden.

Dit is juist nog een andere reden om juist naar Latinas te gaan, maar doe sowieso altijd goed onderzoek als het mogelijk is.
Zelfs als de zuid amerikaanse dvp's geen booker hebben ze moeten 50% afstaan aan de tussenpersonen die alles voor hun regelen huizen en vervoer niets is gratis. Daarom zijn de prijzen ook zo duur het geld gaat niet alleen naar de dames. Dus denk maar niet dat die 200 euro per uur van je alleen naar die zuid amerikaanse dame gaat.

Zelfs als de zuid amerikaanse dvp's geen booker hebben ze moeten 50% afstaan aan de tussenpersonen die alles voor hun regelen huizen en vervoer niets is gratis.
Is geen 50% meer, die tijd is allang voorbij. Het is tussen de 100-200 per dag kamerhuur dat ze betalen. Veruit de meeste Latinas betalen niet meer per klant.

Vervoer van de ene naar de andere plek doen ze met het ov. En soms een stukje uber.

Is geen 50% meer, die tijd is allang voorbij. Het is tussen de 100-200 per dag kamerhuur dat ze betalen. Veruit de meeste Latinas betalen niet meer per klant.

Vervoer van de ene naar de andere plek doen ze met het ov. En soms een stukje uber.
Dat zijn de dames die alleen werken maar andere zuid amerikaanse dvp's (de grootste deel) moet geld afstaan en veel ook. De rondreizende circus die moeten zeker geld afstaan (niets is gratis). Je denkt dat die tussenpersonen het voor jan lul doen en met 50 euro per dag genoegen nemen, ze willen geld zien.

Laatst bewerkt:
Vroeger had kinky een soort DVP radar. Kon je zien waar jouw favoriete DVP's die dag in welke stad te vinden zijn. Die zou echt terug moeten komen. Nu loop ik dat zelf heel de dag te checken. En een hele administratie bij te houden wie waar is.

🤣🤣. Ik begrijp wat je bedoelt, maar voor 1 dag met een leuke vrouw en haar kinderen op stap voelde ook heel goed voor deze bewuste vrijgezel.
En dan hand in hand lopen met de kleinste van haar op mn nek.🙈. De aanleiding was dat ze zich een keer liet ontvallen dat ze het zo jammer vond dat haar kids nooit met een man naar een pretpark konden. Ik zei spontaan wanneer gaan we, zij zei spontaan zondag, en zo geschiedde het. Om op topic te blijven, ze kwam uit de dominicaanse republiek en mooi was ze zeker. Het klinkt heel onvolwassen, maar het voelde goed met haar door dat park te lopen.
Het is daarna nooit meer gebeurd, maar de dates daarna waren allemaal beter.
Dit zou ik dus echt nooit kunnen. Ik ben single en ik zou echt nooit maar ook nooit met een dame datenn die al kids heeft.

Dat zijn de dames die alleen werken maar andere zuid amerikaanse dvp's (de grootste deel) moet geld afstaan en veel ook. De rondreizende circus die moeten zeker geld afstaan (niets is gratis). Je denkt dat die tussenpersonen het voor jan lul doen en met 50 euro per dag genoegen nemen, ze willen geld zien.
Heb je het wel eens gevraagd aan de DVPs? De laatste DVP waar ik was had me dit verteld, en ja, ze huurde een kamer.

Ik heb ook meerdere connecties hierin met DVPs waarmee ik bevriend ben (nee, niet als klant en nooit geweest van hun) die ook exact hetzelfde bevestigd hebben. Het is echt alleen maar kamerhuur bij de meeste Latinas (niet bij allemaal).

Dit zou ik dus echt nooit kunnen. Ik ben single en ik zou echt nooit maar ook nooit met een dame datenn die al kids heeft.
Weet je niet altijd. Had eens een mooi uur met een latina en toen ze haar smartphone nam om iets te tonen zag op de achtergrondafbeelding haar en haar kind.
Mij persoonlijk maakt het niet uit. Maar het is niet zo makkelijk te achterhalen.

Weet je niet altijd. Had eens een mooi uur met een latina en toen ze haar smartphone nam om iets te tonen zag op de achtergrondafbeelding haar en haar kind.
Mij persoonlijk maakt het niet uit. Maar het is niet zo makkelijk te achterhalen.
Zoiets komt me bekend voor. Laatste Latina waar ik was deed de tijd er niet toe, was meer een bijna fun date. Belde haar dochter ineens op en liet ze me meeluisteren, telefoon tussen onze oren. Tijdens een eerdere date had ze al een foto van haarzelf met haar kinderen laten zien. Dit zijn van die dingen dat je zelden meemaakt. Het heeft op zich wel wat

Terug
Bovenaan Onderaan