Ik heb ooit eens een rekensommetje hier op dit forum geplaatst in klantentermen dat iedere klant zou moeten kunnen begrijpen, maar zelfs dat is te ingewikkeld, en blijft de gedachte dat DVPs veel en makkelijk geld verdienen. Zie maar naar de klant die ik uitdaagde om het te bewijzen dat het zo makkelijk is, geen reactie op want hij heeft er de ballen niet voor.
Een DVP heeft veel meer onkosten dan klanten denken. Werkplek huren, speelgoed en kleding, condooms, glijmiddel, poppers, gratis chatten met eventuele klanten voordat ze op een afspraak komen, gigantisch veel fakers die enorm veel tijd kosten, belastingdienst, reiskosten, geen verzekering dus daar geld voor apart zetten, geen pensioen dus daar ook geld voor apart zetten, advertentiekosten, eventuele website kosten, boekhouder kosten en dan denk ik dat ik nog een paar dingen vergeten ben.
Ik weet dan de onkosten van een DVP die in de ramen werkt. En als je dan nagaat dat de klanten daar voornamelijk 50 euro geven dan moet de DVP aardig wat klanten afwerken om wat te kunnen verdienen. Om een modaal inkomen te hebben, en geld apart ivm ziekte of andere reden van niet werken, en wat pensioenopbouw, dan moet de DVP 5 dagen per week van 8 uur aanwezig zijn door 7 mannen per werkdag geneukt worden. Dit is nodig voor een modaal inkomen, een inkomen dat je hebt met fabriekswerk.
Elke man die zegt dat het makkelijk werk is zou het een langere tijd zelf moeten doen. Binnen een dag of twee hoor je ze wel anders piepen.