Beeldvorming sekswerkers/wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ooit eens een rekensommetje hier op dit forum geplaatst in klantentermen dat iedere klant zou moeten kunnen begrijpen, maar zelfs dat is te ingewikkeld, en blijft de gedachte dat DVPs veel en makkelijk geld verdienen. Zie maar naar de klant die ik uitdaagde om het te bewijzen dat het zo makkelijk is, geen reactie op want hij heeft er de ballen niet voor.

Een DVP heeft veel meer onkosten dan klanten denken. Werkplek huren, speelgoed en kleding, condooms, glijmiddel, poppers, gratis chatten met eventuele klanten voordat ze op een afspraak komen, gigantisch veel fakers die enorm veel tijd kosten, belastingdienst, reiskosten, geen verzekering dus daar geld voor apart zetten, geen pensioen dus daar ook geld voor apart zetten, advertentiekosten, eventuele website kosten, boekhouder kosten en dan denk ik dat ik nog een paar dingen vergeten ben.

Ik weet dan de onkosten van een DVP die in de ramen werkt. En als je dan nagaat dat de klanten daar voornamelijk 50 euro geven dan moet de DVP aardig wat klanten afwerken om wat te kunnen verdienen. Om een modaal inkomen te hebben, en geld apart ivm ziekte of andere reden van niet werken, en wat pensioenopbouw, dan moet de DVP 5 dagen per week van 8 uur aanwezig zijn door 7 mannen per werkdag geneukt worden. Dit is nodig voor een modaal inkomen, een inkomen dat je hebt met fabriekswerk.

Elke man die zegt dat het makkelijk werk is zou het een langere tijd zelf moeten doen. Binnen een dag of twee hoor je ze wel anders piepen.
AMEN‼️‼️‼️

Met bovenstaande ben ik het niet eens hoor.

Telefoon, abonnement, kapper en schoonheidsverzorging (luxe !), dure boekhouder, dure website, ...

Denk je dat andere zelfstandigen deze kosten niet hebben?
Denk je dat alle zelfstandigen aan een tarief van 150 euro per uur werken waarbij ze lang niet alle inkomsten officieel aangeven? ;)
Ligt elke zelfstandige op zijn rug ? Of 1-2-3 uur op knieën zittend te masseren of 1-2-3 uren achter elkaar topsport en conditie houden .
Mag ik mij met jou
Pak gemiddeld wat een Klant bij mij boekt 2 uur bezig houden met wat ze met mij doen ?
Dat houd je nog geen uur vol zonder ergens krampen te krijgen

Van de 250 per uur gaat 42% inkomstenbelasting af
Zijn we bij 145 euro daar gaan pak gemiddeld 50 euro af ( GLW , verzorgingsproducten, condooms, massage olie , desinfectie middelen ,wasmiddel voor beddengoed en handdoeken etc ) zitten we op 95 euro
Daar gaat nog mijn ziekenfonds ( zelfstandig , verzekering zelfstandig
Pensioenfonds zelfstandig , adverteren )
Dan houden we een a uurloon over van 25-30 euro
HOPPA!!! Zo dat is verdienen zeg als topsporter 🤣🤣🤣🤣🤣

Daarom ben ik zo blij dat het maar een hobby is en dat ik hoofdzakelijk extra gebruik voor leuke dingen met me kinderen voornamelijk mijn zoon kan doen
Want als ik hiervan zou moeten leven
Zou dat diep triest zijn en dan moeten hopen dat je echt elke dag genoeg klanten krijgt om te kunnen overleven 🙏🏻

Hoe moet ik het uitleggen als klant krijg je het gevoel dat ze in de date gaat met het gedacht: ugh 😮‍💨 je hebt betaald dus doe maar je ding je hebt er voor betaald. Dan zijn we er vanaf. Die maken de business kapot vind ik. Voor klanten en andere dames.
Dit herken ik wel. Maar daarentegen zijn er blijkbaar ook veel klanten die denken dat ze hen voor de betaalde tijd volledig in bezit kunnen nemen.
Soms zie je bij dames dat ze gewoon te veel shit hebben meegemaakt, en dat het heel moeilijk is hun vertrouwen te winnen.
Je kan het ze dan nauwelijks kwalijk nemen.

Terug
Bovenaan Onderaan