Beeldvorming sekswerkers/wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je moet natuurlijk wel je (financiële) grenzen weten etc.
Dat geldt toch voor elke 'verslaving', zoals je het noemt. Alcohol, roken, gokken, dure dingen kopen, boven je stand willen leven, en ga zo maar door.

Natuurlijk spelen de gevolgen van een verslaving mee in de beeldvorming die de mensen over (in ons geval) een verstokte wandelaar hebben. Ik denk echter dat die extremen (tenslotte een minderheid) niet het beeld mogen bepalen van DE wandelaar in het algemeen. Het is perfect mogelijk om een budget op te stellen en daarbinnen te wandelen.

Het 'probleem' ligt nog altijd op een andere plaats. Een sekswerker kan nog steeds niet tegen de gemiddelde medemens open en vrij praten over het beroep. Het stigma bestaat nog altijd. Ook al is het beroep tegenwoordig een erkend beroep.

Een klant zal er in veel gevallen ook niet willen over praten. Ook hij kan nog steeds niet rekenen op begrip van 'de mensen'. Het hypocriete is, dat er desondanks massaal buiten de deur geneukt wordt, door mannen EN door vrouwen. Iets van alle tijden.

Er zal altijd een bepaald taboe rusten op seks, maar dat houdt het ook wel een beetje spannend.
Ik moet er niet aan denken dat tijdens het kerstdiner alle ooms en tantes ineens openlijk over hun seksleven gaan uitweiden. :D

Van mij 100%.
Vroeger ging mijn zeer naaste familielid vaak "naar de hoeren" zoals een ander familielid dat vaak zei. Door die verslaving veel financiële problemen in de familie. Uiteindelijk contact verbroken door de scheiding...dus ja als klein kind en later ook, hoorde en merkte ik alleen de negatieve kant ervan.

Stukje bij beetje is die beeldvorming veranderd door eerst eens boeken te gaan lezen, ervaringen hier lezen. Stapje voor stapje ontdekken samen....nu kijk ik heel anders tegen de situatie aan. Je moet natuurlijk wel je (financiële) grenzen weten etc. Tot nu toe bevalt het goed. Zeker de date vorige week. Als mn andere familielid dit allemaal zou weten🤣
Bij mij is mijn beeld ook veel veranderd. Vroeger voor ik naar de dvps ging. Had ik ook dat erg stereotype beeld. Van dat gemeen marinaal wereldje.

Nu ik er zelf ook midden in zit kan ik ontkennen dat er personen zijn ( klanten en dames) die het stereotype alle eer aan doen. Maar er zijn zo veel andere die het anders doen en die leer je pas kennen jammer genoeg enkel als je in dit wereld je zit.

De positive zaken hoor je te weinig vind ik. Wat zonde is.

Terug
Bovenaan Onderaan