Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is het echt zo erg dan Joke😨

Pff Nee hoor flauw grapje😉😅

Je lijkt m'n oprecht liefdevolle
Sexy vrouw die haar vak met passie uitvoert(sst🤫 kijk af en toe wel eens mee op je blog;)
Ik wens jou
(en andere hier)Alvast hele goede jaarwisseling en gezond 2024 toe!
Voor jou hetzelfde man😁😁
En ik lees ook regelmatig met veel plezier de blog van Joke.
 
Voor jou hetzelfde man😁😁
En ik lees ook regelmatig met veel plezier de blog van Joke.
Dankjewel man😁 ja begrijp het heb ik ook😉
veel interessant info
leuke anekdotes enzo. vind het leuk om te lezen van uit hun perspectief te zien hoe zij
Tegen dingen aankijken/ervaren etc,
Juist, zo denk ik er ook over. Sommige kunnen commentaar van een vrouw niet zo goed handelen 😆
Niks van aantrek Joke,
Sommige figuren leven nog in heel andere tijdperk, heb trouwens ook de Bericht van die boer gezien! Pff
Beter kwijt dan rijk denk ik maar!
Heeft u hem ook direct met gelijke munt terug betaald?
'Op de blok er mee zeg maar?
Dat wens ik jou ook hoor 🥂

Een gezond 2024 zonder gezeik en veel seks!

@DutchLoner93
Dankjewel ik ga zeker m'n best doen😉
 
Niks van aantrek Joke,
Sommige figuren leven nog in heel andere tijdperk, heb trouwens ook de Bericht van die boer gezien! Pff
Beter kwijt dan rijk denk ik maar!
Heeft u hem ook direct met gelijke munt terug betaald?
'Op de blok er mee zeg maar?

Welnee, ik sta boven zulke fratsen.

Behalve op Twitter (X) en in mijn WhatsApp dan, daar blokkeer ik de laatste tijd veel trollen en zeurkousen. Steek mijn energie liever in positieve berichten en serieuze personen die meteen afspreken 😉
 
"Cor! Kom eens ff! Coorrr kom nou!"

Edit: wel erg geil dat je kiekjes toestaat. Lijkt me een heerlijke herinnering. 😊
Het is zeker een fijne herinnering. Ik was gister eerste keer bij Joke en het was geweldig. Zoals het was, moet het zijn. Nou, bijna dan...
In de meeste gevallen wel ja!
Volgende keer zal ik je niet teleurstellen vwb ejaculatie. Met wat meer beleid gaat 2 keer wel lukken met jou en 2 uurtjes ofzo😜.
Tanx voor gister.
 
Het is zeker een fijne herinnering. Ik was gister eerste keer bij Joke en het was geweldig. Zoals het was, moet het zijn. Nou, bijna dan...

Volgende keer zal ik je niet teleurstellen vwb ejaculatie. Met wat meer beleid gaat 2 keer wel lukken met jou en 2 uurtjes ofzo😜.
Tanx voor gister.

Hopelijk heb je niet in de file gestaan richting Nijmegen?

En het was zeker geweldig! Gezellig dat je er was en tot snel!!
 
Zal ik de grap maken? Ok, ik maak hem: "Zat er niet genoeg in de tank?" 😅

*rent hard weg

Zo te zien heb je toch een fantastische tijd bij Joke gehad, dus wat maakt het uit joh? 😉
In dit soort gevallen is het handig dat je "tank" naar believen kunt interpreteren🙃.
Maar ik heb beide testikels ontstoken gehad, en produktie onderging al een leeftijdsgebonden kwan- en kwaliteitsafname. De tijd van lekker klodderen is voorbij..
Bij veel dames bereik ik geen hoogtepunt, maar kan er wel lang erg in de buurt zitten. Ik vind dat ook erg lekker, maar voor veel dames is dat wel een keertje klaar, maar ik ben dat dus niet, fysiek gezien. Tis voor mij geen minpunt (meer), maar soms wordt het persoonlijk genomen. Dat is niet zo leuk.

Maar Joke is geweldig, en het mooiste vind ik mischien wel dat ze dat bij velen weet te bereiken. Ik vond het best een persoonlijke ervaring, en als je dat veel van je bezoek kan geven ben je gewoon goed en een mooi mens. En geil, en een erg prettig lichaam. En tot de volgende keer:)
 
Maar ik heb beide testikels ontstoken gehad
Oef, heftig kerel. Dat moet destijds wel een knauw gegeven hebben.

Bij veel dames bereik ik geen hoogtepunt, maar kan er wel lang erg in de buurt zitten. Ik vind dat ook erg lekker
Dat is wat mij betreft zelfs het lekkerste punt, dat edgen dicht tegen de grens aan. Niks mis mee.

Tis voor mij geen minpunt (meer), maar soms wordt het persoonlijk genomen. Dat is niet zo leuk.
Herkenbaar in die zin dat ik dames ook weleens heb proberen uit te leggen dat ik het enorm naar mijn zin had gehad, ondanks dat ik niet kwam. Dat voelde voor hun blijkbaar als een nederlaag.

Maar Joke is geweldig, en het mooiste vind ik mischien wel dat ze dat bij velen weet te bereiken.
Joke is gewoon een topper, want zij kijkt niemand aan op tekortkomingen en zet volgens mij echt jouw als klant op de eerste plaats en wil het je ook oprecht naar je zin maken. Dat proef ik wel uit alles hier.

Dank trouwens voor je openhartigheid en het delen van je persoonlijke verhaal, oh en voor het goed opnemen van mijn flauwe grap. 😉
 
Wat ik nou weer hoorde...

Een paar uur geleden kwam Cor thuis van even een boodschapje doen.

Hij ziet aan de overkant een oudere onbekende man lopen die naar ons huis kijkt, die man loopt vervolgens ergens naar toe op een hoek vd straat ( blijft daar dralen) en ziet dat Cor naar hem kijkt en tevens dat Cor naar ons huis loopt. De man keert om en loopt dezelfde weg terug en ziet Cor naar binnen gaan.

Cor kreeg er de kriebels van...

En ik eigenlijk ook wel, want het hoeft niets te betekenen.. maar het kan ook een (vroegere) cliënt geweest zijn die op de bonnefooi naar mij toe wilde komen. En dat is nou net niet de bedoeling!
 
Laatst bewerkt:
Toen ik nog thuiswonend en schoolgaand was, maakte ik ook eens wat opmerkelijks mee.
Wij woonden toen in een bovenwoning, en meteen naast de trap zat onze schuur.
Nadat ik de fiets binnen had gezet, zou ik de trap op lopen en daar zat iemand een peuk te draaien.
Bleek later iemand van de recherche te zijn, want een buurman aan de overkant had iets gedaan waar ze het fijne van wilden weten.
 
Hopelijk heb je niet in de file gestaan richting Nijmegen?

En het was zeker geweldig! Gezellig dat je er was en tot snel!!
Nee, niet gezien. Jammer eigenlijk, had ik tijdens rijden (met één hand) nog wat kunnen nagenieten(ook met één hand)
Forumlurker schreef: "Dank trouwens voor je openhartigheid en het delen van je persoonlijke verhaal, oh en voor het goed opnemen van mijn flauwe grap. 😉".

Wie zegt dat ik die goed opnam? 🤡Je gebruikt persoonlijke testosterontrauma's, testikels ter grootte van een grapefuit, een huisarts die maar bleef vragen of ik écht geen anale seks had gehad, en aftakeling om altijd functionele flauwe humor, die ws gewoon in je opkomt en dus logisch en makkelijk is als je hersens gezond werken om ter lering, vreugde en vermaak een vraag te stellen.

Tis dat je toestemming vroeg, en dat het mijns inziens het natuurlijk altijd nooit nodig is om je te verontschuldigen voor een grap aangaande op de huid gedragen onderkleding.

Maar zonder alle gekheid op een stokje: ik lees hier veel mee, (schrijf niet veel) en je lijkt me een bijzonder symphatieke, intelligente jongeman (jongeman voor altijd, ik herken dat;))
,met issues die ik ook wel herken. Ik denk dat we best op elkaar lijken, en moeten we eens samen naar Joke...(ik weet eigenlijk niet eens of dit een grap is...?)
Nooit gedacht dat ik over MMV trio zou denken, maar na ontmoeting gister met Joke is dit opeens geen NOGO meer:unsure:, is overigens niet ter sprake gekomen..

Volhgensmij heeft ze magische krachten om pikken te lokken:ROFLMAO:.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig nieuwjaar allen! En Joke ik hoop dat ik jou in 2024 een sexy bezoekje mag komen brengen.

Je bent van harte welkom hoor!
Ben je ff aan het uitrusten van het afgelopen jaar? Want je hangt zo op die pilaar. 😉

Beste wensen ook voor jou Joke (en Cor en de rest).

Niet echt hoor, ben wel wat gewend!

Het is een oude foto, kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze niet meer te gebruiken. De fotograaf is overleden aan ALS.
 
Laatst bewerkt:
Joke , ik lees jouw blog stilletjes mee , zonder ooit te reageren . Hooguit een :love:of 😘 . Ik vind je een fantastisch mens en een adorable DVP . Ooit , heeeeel lang geleden hebben we een uurtje in de huiskamer bij Casa Cherda doorgebracht. Dat is nog steeds 1 van mn meest memorabele dates geweest . Ben inmiddels door omstandigheden helaas bijna gestopt met wandelen. Het is wat het is............... Wilde dat even kwijt . Happy en gezond 2024
 
Terug
Bovenaan Onderaan