Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, best houdt Cor zich wat dat aangaat gedeisd.

Er zijn genoeg leuke en sportieve mannen op het forum maar (en het volgende zeg ik niet veroordelend maar juist met respect voor eenieder) er hangen hier ook tal van gasten rond die hun uiterste best zullen doen zo ruw, cynisch en misogyn als mogelijk uit de hoek te komen. Zij beleven er een groot genoegen aan iemand zijn kwetsbare kant te vinden en daar dan gretig in te pikken met hun snavel.
 
Nee, best houdt Cor zich wat dat aangaat gedeisd.

Er zijn genoeg leuke en sportieve mannen op het forum maar (en het volgende zeg ik niet veroordelend maar juist met respect voor eenieder) er hangen hier ook tal van gasten rond die hun uiterste best zullen doen zo ruw, cynisch en misogyn als mogelijk uit de hoek te komen. Zij beleven er een groot genoegen aan iemand zijn kwetsbare kant te vinden en daar dan gretig in te pikken met hun snavel.
Dat type lui direct blokkeren.
 
Er zijn genoeg leuke en sportieve mannen op het forum maar (en het volgende zeg ik niet veroordelend maar juist met respect voor eenieder) er hangen hier ook tal van gasten rond die hun uiterste best zullen doen zo ruw, cynisch en misogyn als mogelijk uit de hoek te komen. Zij beleven er een groot genoegen aan iemand zijn kwetsbare kant te vinden en daar dan gretig in te pikken met hun snavel.

Mazzel dat die niet in mijn blog reageren, want die laat ik gewoon verwijderen. Dus ze kunnen zich de moeite besparen 😁

Ik hou niet van dat soort kerels, dus lekker wegblijven uit mijn blog.

il_fullxfull.3504834925_rf64.jpg
 
Zo is het Joke, je hoeft niet alles te delen, hou dat maar lekker prive. Is tussen jou en je Corretje.

Sommige dingen mag iemand wel weten, maar hoe Cor en ik prive samen zijn is iets tussen ons. Maar over hoe hij omgaat met mij als sekswerker is misschien wel interessant voor personen die daar ook eens tegenaan gaan lopen.
Hij heeft, en nog steeds, mij nooit gedwongen te stoppen met mijn job ( ook al vindt hij het echt niet altijd even leuk ).
 
Gaat mij en jullie dus niet aan..
Schreef eerst "niet niet" wat eigenlijk wel betekend, en daarna geen ontkenning.

Ik heb meer met Jung als met Freud, maar als dit niet Freudiaans is...

ligt het aan m'n nieuwe toetsenbord, maak kontinu tikfouten....
 
Sommige dingen mag iemand wel weten, maar hoe Cor en ik prive samen zijn is iets tussen ons. Maar over hoe hij omgaat met mij als sekswerker is misschien wel interessant voor personen die daar ook eens tegenaan gaan lopen.
Hij heeft, en nog steeds, mij nooit gedwongen te stoppen met mijn job ( ook al vindt hij het echt niet altijd even leuk ).
Ik zou hier wel oprecht in geïnteresseerd zijn, net zoals de verhalen van "de andere kant" in 1 van je eerdere verhalen kwam Cor volgens mij bijna de deur intrappen, misschien zijn er meer van dat soort situaties blijven hangen bij @Sexkater

In ieder geval welkom cor!
 
Echt he!

Ik had een mannelijke volger op Twitter (X) die aan webcamnen doet. Een iel manneke met een enorme paal, want die moest ik natuurlijk weer zien 🙄, met een nogal vreemd gezicht ( kan hij niets aan doen ( i know).

Sprak mij gisteren weer eens aan in mijn Twitter prive met onzin berichten, terwijl ik al tijden heb aangegeven dat die voor afspraken maken is 🤦‍♀️

Gaf blijkbaar niet te snel antwoord op mijn vrije avond, dus gaat hij appjes sturen. Wil met mij naar de bioscoop, gewoon vrijblijvend want hij is ook sekswerker ergens bij Zwolle. Oké.. dus??

Duidelijk uitgelegd dat Cor dat nooit goed gaat vinden, en toch blijven doorzagen.
Stuurt vervolgens een link van zijn webcam op een of andere vage website, welke ik niet aanklik want heb daar 0 interesse in. Stuurt vervolgens een zooi foto's van zichzelf en close ups van z'n leuter, waar ik ook geen interesse in heb. En wordt dan boos dat ik niet die link aanklik en dat het bij mij alleen om geld draait etc.
En dat allemaal terwijl je een film zit te kijken op je vrije avond...

Die kan mij niet meer appen en op Twitter geen prive berichten meer sturen = blok.

Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat ik niet zit te wachten op een gesprek met iemand waarvan je toch allang weet dat hij enkel langs wilt komen als hij met mij samen kan werken? Ik werk niet samen met andere kerels dan die van mijzelf. Schijnbaar blijven sommige lui een blok beton voor hun kop houden. Serieus een irritatie factortje!!

Gelukkig kan deze mij niet meer lastig vallen 😁
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan