Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wist het wel Joke. Je bent een engel met het pijpwerk. Ook ik heb geen ervaring maar vrees ook dat ik bij jou de eerste keer heel snel ( misschien wel veel te snel zal klaarkomen 🤪😂😂
Ik weet niet wat je bedoelt met geen ervaring, maar volgens je recensies heb je iig wel pech gehad met de ervaringen die je had...
Tip: er is een dame op dit forum waar je ervaring goed zal zijn. Ik zou wel langer als een half uurtje de tijd nemen. 1,5 vond ik te kort terwijl ik vaak een uurtje lang genoeg vind.
Overigens denk ik dat je talent hebt voor het schrijven van recensies als je daar ook weinig ervaring mee hebt.
"Voorjwall dowjgoaan" zei vroeger een bekend jurylid altijd als er een talentje op het podium stond.
 

Bijlagen

  • barry-stevens-vooral-doorgaan.gif
    barry-stevens-vooral-doorgaan.gif
    69,7 KB · Weergaven: 9
Is (helaas) schijnbaar op verzoek van de dame verwijderd 😓
Berichten die mijn stelling bevestigen zijn helaas verwijderd door de mod onder de noemer: afgehandeld, geen reden deze berichten nog publiek zichtbaar te laten staan.
was ook niet de bedoeling, tabblad stond nog open, maar de link werkt niet meer.
ik had per ongeluk het naar blok van Joke gekopieerd, wat niet de bedoeling was.
Excuses.
 
Ze zal er vast een reden voor hebben. Ik heb iig geen enkele reden om mijn account te deleten, want de belangrijkste personen in mijn persoonlijke kring weten allang wat voor werk ik doe.
was ook niet de bedoeling, tabblad stond nog open, maar de link werkt niet meer.
ik had per ongeluk het naar blok van Joke gekopieerd, wat niet de bedoeling was.
Excuses.

No problem! In mijn blog mag best gesproken worden over andere onderwerpen hoor. Het enige wat ik niet leuk vind is als er reclame door en voor andere sekswerkers wordt gemaakt.
 
Ze zal er vast een reden voor hebben. Ik heb iig geen enkele reden om mijn account te deleten, want de belangrijkste personen in mijn persoonlijke kring weten allang wat voor werk ik doe.


No problem! In mijn blog mag best gesproken worden over andere onderwerpen hoor. Het enige wat ik niet leuk vind is als er reclame door en voor andere sekswerkers wordt gemaakt.
Het was eigenlijk iets dat ik wilde sturen via een pm naar een forumlid die de soap rondom Lilly niet had meegekregen. Maar ik zat even te veel dingen tegelijk te doen, en zo is het per ongeluk in jou blog terecht gekomen.

Er is inmiddels genoeg gezegd over het blog van Lilly, en daar heb ik verder niks aan te voegen.

Maar gelukkig hebben we jou blog nog Joke.
En zoals je weet, lees ik die nog steeds met veel plezier. Met name over je gangbang avontuurtjes 🙈 🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan