Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap die kettinkjes niet. Is dat ook wat of ligt er dat voor de sier bij?

het meest in een mannengaatje verdwijnt.
Hopelijk dan wel in het gaatje achter en niet voor. 😳

Ik ga maar weer eens op internet neuzen of ik nog meer leuke mannenspeeltjes kan vinden
Ik ben heel blij met deze
 
Die kettinkjes zitten aan tepelklemmen vast. De linker is de softe soort, de rechter is voor die hards.

Ik heb net 2 nieuwe mannen speeltjes gekocht, ben reuze benieuwd hoe die in gebruik gaan! En ben je weer 100 euro lichter 🤣🤣🤣
Maar de rekening gaat weer in mijn boekhouding naar mijn boekhouder, die zal vast ff grinniken als die ziet wat er op staat.

Degene die jij hebt is om de penis toch in te stoppen? Ik kijk juist naar speeltjes waar dat niet zo is. Het is iets voor erbij om het wat spannender te maken. Voor elk speeltje gebruik vraag ik 10 euro extra, dus na 5x gebruik per speeltje is het extra centjes op de bank 😍

Dus is het even een investering voor nu, maar het verdiend zich terug en geen batterijen!!! Yessss
 
Mijn wapen arsenaal...

Aangezien ik weer een fake afspraak in de pocket heb zitten van 1.5 uur, ben ik eens een beetje gaan neuzen in mijn laadje wat ik eigenlijk allemaal voor losse speeltjes heb. Wilde ik al een tijdje doen, maar vergat het iedere keer 🙄

Bekijk bijlage 156944


De buurvrouw hier heeft de zelfde staafmixer.

Ik heb daar eens n nieuw snoer opgezet. De hamster had dat stuk gebeten .


🤣🤣
 
De buurvrouw hier heeft de zelfde staafmixer.

Ik heb daar eens n nieuw snoer opgezet. De hamster had dat stuk gebeten .


🤣🤣

Die staafmixer heeft anders een hoop mannetjes doen stuiteren op gangbangs. Ze stonden er zelfs voor in de rij. Want als je ziet hoe je voorganger erop reageert, wil iedereen dat meemaken. Maar ook dat blijft een geheim hoe dat ging 😁
 
Nee doe niet aan touw bondage. Heb wel hele goede hand en voet boeien, alleen kan ik die nergens meer aan bevestigen. Moet ik even over brainstormen 🤔

De heren speeltjes zijn echt voor mannen, want die zijn speciaal ontworpen voor hun apparaat.
Al de andere speeltjes incl de n**kmachine kunnen zowel gevend als ontvangen bij moi gebruikt worden.

En kreeg vanmiddag een vraag voor inwendige handmassage ( zeg ik dat ff netjes! ) en moet nu op zoek naar been steunen. Maar die kosten gewoon ff 80 tot 100 euro bij elkaar, dus denk dat Cor maar wat in elkaar moet gaan frobelen.
Als ik nou meerdere verzoeken zou krijgen voor dat soort massages wil ik op zich wel 80/100 euro investeren, maar niet als het er maar bij 1 blijft.

@Miss Tiffany
 
is het dan niet beter, om samen met alle germaanse landen aan te sluiten bij het VK, dus zonder de zuidelijke landen en Oost Europese landen.?
Bijna goed.
Scheidslijn is tussen noord en zuid.
Benelux, DE, Scandinavische EU landen, Baltische staten, Polen, Tsjechië, Slowakije, Oostenrijk. Slovenië kan nog, Kroatië wellicht. Overgebleven landen (zuiden) richten hun eigen clubje op.
 
En kreeg vanmiddag een vraag voor inwendige handmassage ( zeg ik dat ff netjes! ) en moet nu op zoek naar been steunen. Maar die kosten gewoon ff 80 tot 100 euro bij elkaar, dus denk dat Cor maar wat in elkaar moet gaan frobelen.
Als ik nou meerdere verzoeken zou krijgen voor dat soort massages wil ik op zich wel 80/100 euro investeren, maar niet als het er maar bij 1 blijft.

@Miss Tiffany

Dat klinkt niet best als je nu al denkt dat die nooit meer durft te komen na de 1e "behandeling " ........



🤣🤣
 
Bijna goed.
Scheidslijn is tussen noord en zuid.
Benelux, DE, Scandinavische EU landen, Baltische staten, Polen, Tsjechië, Slowakije, Oostenrijk. Slovenië kan nog, Kroatië wellicht. Overgebleven landen (zuiden) richten hun eigen clubje op.
Dat gaat mij al iets te ver.
Ik zit zelf te denken aan de scandinavische landen, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland(mocht zij ook mee willen doen) Nederland, Vlaanderen en het verenigd koninkrijk. Slavische landen en Baltische staten hoef ik niet zo nodig bij.
 
Dat gaat mij al iets te ver.
Ik zit zelf te denken aan de scandinavische landen, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland(mocht zij ook mee willen doen) Nederland, Vlaanderen en het verenigd koninkrijk. Slavische landen en Baltische staten hoef ik niet zo nodig bij.
Ik wil in zoverre met je meedenken, dat we Wallonië er idd liever niet bij hebben ;)
 
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. 😅 Jou vaginaal fisten? Dan snap ik de beensteunen niet. Hem anaal vingeren of fisten? Snap ik de steunen nog steeds niet. Kortom: voor mij te netjes gezegd. 🤣

Oké het gaat idd om anaal fisten. Heb ik geleerd van mrs Noire. Gelukkig heb ik geen berenklauwen 😄

Dat gebeurd op een bed, maar dan moeten de beentjes omhoog. Dat is niet echt lang vol te houden. Dus is er een optie om op het voeteneind met je billen te gaan liggen, maar dan kan je nergens je benen kwijt. Dus daar kan je die steunen voor gebruiken! Maar heb geen zin om daar max 100 euro voor neer te tellen, als je er 170 bruto voor terugkrijgt. Dat zou dus inhouden dat ik voor 70 euro bruto een uur lang met die cliënt aan de gang ga. Op zich ook geen probleem, maar ga die steunen niet voor een 1 malig bezoek aanschaffen..
 
Andere volksaard ook. Vlamingen zijn harde werkers, die horen zéker in "onze club"!
Zeker, die mogen wel bij ons clubje.
Allemaal op Finland na germaanse volkeren. ik zit ook te denken aan Noord Italie, tot de grens van Bologna. Een van de welvarendste streken van Europa, en ook harde innovatieve werkers.
 
Dat snap ik helemaal vd investeringen. Moet wel leuk blijven ☺️

Ben benieuwd wat Cor ervan gaat maken 🥳🥳

Hand en voet boeien kunnen net zo leuk zijn! Touwtjes in handen hebben blijft iets geweldigs, vooral als je dasr goed mee om kunt gaan. Dat zit bij jou wel goed!
De heren speeltjes zijn echt voor mannen, want die zijn speciaal ontworpen voor hun apparaat.
Al de andere speeltjes incl de n**kmachine kunnen zowel gevend als ontvangen bij moi gebruikt worden.
Ik had hier dus nog nooit over gehoord. Leer elke keer weer wat bij ☺️ dankjewel @JokePrive 💋
 
Dat snap ik helemaal vd investeringen. Moet wel leuk blijven ☺️

Ben benieuwd wat Cor ervan gaat maken 🥳🥳

Hand en voet boeien kunnen net zo leuk zijn! Touwtjes in handen hebben blijft iets geweldigs, vooral als je dasr goed mee om kunt gaan. Dat zit bij jou wel goed!

Ik had hier dus nog nooit over gehoord. Leer elke keer weer wat bij ☺️ dankjewel @JokePrive 💋
Er zijn zaken die ik liever niet leer. Anaal fisten en neukmachines horen daar absoluut bij!
 
Er zijn zaken die ik liever niet leer. Anaal fisten en neukmachines horen daar absoluut bij!

Maar als sekswerker is het juist handig als je meer kan dan enkel de basis mogelijkheden. Dan ben je voor meer personen interessant. Je horizon verbreden noem je dat.

Sommige zullen dat nooit doen want die vinden al de poespas maar niets en dat het geld kost al helemaal niet. Maar je horizon verbreden kan je alleen doen als je eerst de basis goed onder de knie hebt.
 
Maar als sekswerker is het juist handig als je meer kan dan enkel de basis mogelijkheden. Dan ben je voor meer personen interessant. Je horizon verbreden noem je dat.

Sommige zullen dat nooit doen want die vinden al de poespas maar niets en dat het geld kost al helemaal niet. Maar je horizon verbreden kan je alleen doen als je eerst de basis goed onder de knie hebt.
Heb ik weer, bijna 60! jaar en de basis niet onder de knie. Ik ben vooral in het gedeelte boven de knie geinteresseerd, wellicht is dat de reden 😆😆.
Vaker bij je langskomen voor basis training?
 
Terug
Bovenaan Onderaan