Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou even wat minder leuks..

Ik heb al een tijdje contact met iemand op Twitter (X), die al vanaf augustus wilt afspreken.

Nou zou hij vorige week donderdag voor 2 uurtjes ( 280 euro ) langskomen rond 15u. Oké leuk toch? Kom maar hoor!

Dan is het donderdag, maar er komt niemand opdagen. Ondertussen zeg je tegen anderen eerder op de dag en zelfs op woensdag dat je geen plek meer hebt 😒

Dat is een groot irritatie factor!

Krijg je via een privébericht op X dat hij het vergeten is. Oké dat kan natuurlijk. Dus maakt hij een nieuwe afspraak voor vandaag zelfde tijd, zelfde uren, zelfde prijs. Weer tegen anderen zeggen dat er geen plek meer is vanaf 15u

Wat denkt u?? Komt weer niet opdagen. Was al geïrriteerd doordat ik gisteren al zo'n flapdrol faker had, van anderhalf uur ( 220 euro ). Dan had ik gisteren ook nog een mega doordrammer op mijn app die perse met mij geile praatjes wilde houden (op mijn vrije avond) om even aan zijn eigen dikke paal te rukken en was boos dat ik dat niet wilde doen. Bleef maar doorzagen en toen heb ik hem geblokkeerd, heeft meteen al zijn eigen berichten verwijderd. Die wilde volgende week dinsdag langskomen, wat een mazzel dat hij nog geen adresgegevens had! Dus die komt er niet in, dat begrijpt iedereen denk ik wel?

Dus... mijn irritatielevel was vandaag om 1515u heel erg hoog. Gelukkig is die nu gezakt, maar nog niet helemaal weg 😶
het zit je de laatste tijd niet mee, Joke.
Vorige week ook al iemand die niet kwam opdagen.
 
het zit je de laatste tijd niet mee, Joke.
Vorige week ook al iemand die niet kwam opdagen.

Idd. Het is weer heel erg de laatste 2 weken. Snap er de gein niet van, zal het ook nooit begrijpen. Het is alleen zo vervelend dat er zoveel anderen die wél serieus zijn daardoor de dupe zijn. Want die bellen natuurlijk echt niet volgende week om het nog eens te proberen.

Zo niet leuk 😠
 
Het is ook niet te verklaren, want het is niet eens te begrijpen.

Je maakt toch een afspraak om langs te komen? Waarom blijf je dan weg zonder enige verklaring? Omdat dat leuk is? Hoertje pesten?? Maar je pest niet enkel mij, je pest meerdere personen. Onbegrijpelijk zulke halve zolen
 
Als iedereen gewoon eens fijn op zichzelf zou letten 🙄

Ik kan een beetje goed p**pen en een 'normale' inclusive prijs, en dan is iemand daar jaloers om? Doen ze toch zelf iets niet goed?? Moet niet gekker worden 😳
 
Nou even wat minder leuks..

Ik heb al een tijdje contact met iemand op Twitter (X), die al vanaf augustus wilt afspreken.

Nou zou hij vorige week donderdag voor 2 uurtjes ( 280 euro ) langskomen rond 15u. Oké leuk toch? Kom maar hoor!

Dan is het donderdag, maar er komt niemand opdagen. Ondertussen zeg je tegen anderen eerder op de dag en zelfs op woensdag dat je geen plek meer hebt 😒

Dat is een groot irritatie factor!

Krijg je via een privébericht op X dat hij het vergeten is. Oké dat kan natuurlijk. Dus maakt hij een nieuwe afspraak voor vandaag zelfde tijd, zelfde uren, zelfde prijs. Weer tegen anderen zeggen dat er geen plek meer is vanaf 15u

Wat denkt u?? Komt weer niet opdagen. Was al geïrriteerd doordat ik gisteren al zo'n flapdrol faker had, van anderhalf uur ( 220 euro ). Dan had ik gisteren ook nog een mega doordrammer op mijn app die perse met mij geile praatjes wilde houden (op mijn vrije avond) om even aan zijn eigen dikke paal te rukken en was boos dat ik dat niet wilde doen. Bleef maar doorzagen en toen heb ik hem geblokkeerd, heeft meteen al zijn eigen berichten verwijderd. Die wilde volgende week dinsdag langskomen, wat een mazzel dat hij nog geen adresgegevens had! Dus die komt er niet in, dat begrijpt iedereen denk ik wel?

Dus... mijn irritatielevel was vandaag om 1515u heel erg hoog. Gelukkig is die nu gezakt,
maar nog niet helemaal weg 😶

Joke, diep adem halen en langzaam uitademen. Laat het van je af glijden. Je kan het nu toch niet veranderen.

Ik heb vandaag een 'klant' gehad die ff een 'order' van 20k annuleerde (nog net binnen de allerlaatste en enige mogelijkheid tot annuleren)
Shit happens en je kan het niet allemaal beïnvloeden. Dus loslaten. Geeft alleen maar negatieve energie.

Mijn spreuk is van de Dalai Lama:
als je een probleem ervaart en je kunt het oplossen, los het op.
als je een probleem ervaart en je kunt het niet oplossen, laat het los.


yoga IMG-20231130-WA0031 kopie.jpg
 
Het is ook niet te verklaren, want het is niet eens te begrijpen.

Je maakt toch een afspraak om langs te komen? Waarom blijf je dan weg zonder enige verklaring? Omdat dat leuk is? Hoertje pesten?? Maar je pest niet enkel mij, je pest meerdere personen. Onbegrijpelijk zulke halve zolen
Twee die ik er zo kan bedenken: afzeggen omdat meneer zijn zenuwen niet de baas is.
Of omdat hij er genoegen in schept het beeld voor zich te hebben dat er iemand is die vergeefs zit te wachten.
 
Dacht ik ook aan 🤣🤣🤣


Begrijp dat! Maar toch is het wel zuur als zoiets gebeurd.

Ik geef emotie eerst geen ruimte (buiten de eerste vloek, als ik de telefoon neergelegd heb 😂)
Als ik dan plan B aan het uitvoeren ben en ik me weer wat beter voel ga ik voor mezelf rustig evalueren waardoor het de vorige keer fout gelopen is en of ik het kon voorkomen en zo ja, hoe. En daar neem ik dan mijn maatregelen voor.
Een paar jaar geleden was ik er al verder / dieper in geweest en had ik er al meer gevolgschade aan gehad en was het zuurder geweest.
Maar daar had ik al van geleerd en dus blijft het bij dit. Een order is pas een order als de handtekening staat (mondelinge toestemming telt al niet meer bij mij, had hij wel gegeven). En voor die tijd 0 komma 0 actie.

Tegenwoordig geldt 'een man, een man, een woord, een woord' nog maar zelden.
En jij Joke hebt pas een afspraak als hij voor je neus staat. En je hebt pas geld verdiend als hij betaald heeft. Klinkt cynisch, maar is helaas waar.
Die 220 en 280 heb je niet gekregen.
Zorg er dan voor dat je kosten zo minimaal mogelijk zijn vooraf.
Moet de heater een uur vooraf aan of kan het ook een kwartier vooraf want jullie kletsen toch eerst even met je kelding aan;
moet er iets speciaal voor die persoon aangeschaft worden, laat hem dan eerst een goede klant worden voordat je in die wensen meegaat.

Het zijn natuurlijk afwegingen die jij alleen voor jezelf kunt maken. Mijn mening is niet van belang.
Sterkte met loslaten 😘
 
Toch wel iets leuks vandaag...

Kreeg vandaag namelijk wel iemand anders op bezoek. Aardige vent! Had al veel teleurstellingen achter de rug met andere dvp. Afwerken, onhygiënische omgeving enzo.
Is echt een blowjob liefhebber, dus een win win situatie 😁 Nee, weer geen wip gehad vandaag, potver3 😁

Hij zei dat hij best wat goede blowjobs heeft meegemaakt, maar dat dit wel een 'next level' was. Die ga ik vast nog een keertje terugzien.. zeker nadat je
dit berichtje krijgt eerder op de avond:

20240118_223345.jpg

Nou dat maakt mijn dag toch weer een beetje goed 😊
 
Laatst bewerkt:
Trio?

Ik heb best veel triodates gedaan in alle jaren dat ik sekswerk doe.. maar 1 zal ik niet zo snel vergeten en niet omdat die zo geweldig was!

In de salon Haarlem heb ik veel dames zien komen en vertrekken, de laatste waar ik best een leuke band mee had vertrok naar Alphen en was de hele kliek waar ik ooit bij binnenviel verdwenen..

Er was 1 'collega' waar echt een gebruiksaanwijzing aan zat. Vond haar zelf een hartstikke leuk meid, maar anderen hadden soms best grote problemen met haar. Ben helaas haar naam vergeten 🤷‍♀️

Maar goed... we waren samen een keer op een avond in de salon en zij kreeg een date. Dus haar veel plezier gewenst en tot laters! Ong. 15 minuten later kwam ze onze mini huiskamer binnenstuiven en vroeg aan mij of ik interesse had om met haar en haar cliënt een trio te doen? Tuurlijk, no problem.
Dus even snel te horen gekregen wat voor man het was. Nou.. dronken met een hoop poen op zak, maar verder wel aardig.
Dan is mijn zin al een stukje minder, hou nou 1x niet v dronken personen 🤷‍♀️

Nou is het zo dat deze 'collega' gewend is om in clubs te werken. Waar zuipen, drugs en strooien met geld heel normaal is. Ze had gezien dat deze man aardig wat centen op zak had, dus haar club instelling kwam naar boven. Ze probeerde deze dronken man met veel praatjes en verder niets doen zover te krijgen dat hij zoveel mogelijk ging betalen. Nou bleek hij niet zo dronken te zijn dat hij daar in trapte, maar er werd wel iets extra's neergelegd voor een bi scene die nooit gebeurd is.
Ondertussen dat zij met hem aan het onderhandelen was en een beetje over zijn been zat te aaien, had ik mij inmiddels al op zijn Willie gestort. Dit keer wel met condoom, omdat zij mij uitnodigde voor een trio.. dus volg ik haar in wat zij wilt doen. Het is tenslotte haar client!

Hij spoot het rubbertje vol terwijl de onderhandelingen nog steeds bezig waren. En ook daarna bleef dat nog wel ff doorgaan 🙄 Op een gegeven ogenblik ging meneer overstag met een half uur verlenging ( geloof ik ), want met al die overleg staat de klok niet stil! Dus mijn 'collega' staat op om de verlengingsbijdrage naar de gastvrouw te brengen. Terwijl zij weg is, doe ik uit mezelf weer een rubbertje om zijn Willie en pijp hem opnieuw. Nog voor mijn 'collega' terug op de kamer was, was dat rubbertje alweer vol. Reuze verrast!! Hoe ik dat voor elkaar had gekregen.. Nou gewoon.. niet praten maar doen ( dacht ik, zei ik niet hardop ). Ook al was de verlengingstijd nog steeds bezig, meneer ging zich daarna aankleden en de deur uit.

Maar er zat nog wel een bi scene bijdrage in mijn tas die verdeeld moest worden! Dan zou je dus verwachten dat als ik die man 2x een hoogtepunt heb gegeven en zij helemaal niets heeft gedaan behalve een hoop blabla, dat je dat eigenlijk niet hoeft te verdelen toch? Nou... dat heb ik wel gedaan, het was tenslotte haar cliënt. Ze pakte het wél aan, ook al zei ze dat de verdeling eigenlijk niet zou moeten aangezien zij niets gedaan had bij die meneer. Gelukkig zag zij dit zelf wel in 😄, maar heb haar toch haar deel gegeven en na samen opruimen was dit avontuur ook weer voorbij!

Het was duidelijk geen trio!!
 
Netjes van die andere dame dat ze ook wel zag dat jij het meeste, zo niet al het werk, had gedaan. Dat jij het keurig zou verdelen had ik niet anders van je verwacht. 😉

Nonde, ik ben al blij als ik 1x kom, maar gelukkig niet zo snel. Misschien toch maar eens gaan drinken dan (blauwe knoop hier). Die bi bijdrage trap ik iig niet meer in, want ook eens mee genept.

Geweldig verhaal weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan