Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ze al een hele tijd niet gehad, dus als je er dan 2 in een week hebt en die zelfs een 2e kans hebt gegeven.. voel je je dubbel genaaid.

Er is geen oplossing tegen fakers. Dat zijn gewoon hele nare personen.

Gewoon op je gevoel afgaan.

En soms zit je er dan toch gewoon n keer naast .


En ook die kwasten zullen hier gewoon meelezen.

Krijgen er waarschijnlijk nog n stijve van als ze het terug lezen.
 
Je bent hierdoor wel in staat om alleen nog je vaste cliënten te laten langskomen. Want die laten je tenminste niet barsten..

Het is dat ik er net niet genoeg heb om al mijn dagen maandelijks er mee te vullen, anders stonden mijn advertenties allang offline.

Ben het behoorlijk zat eigenlijk.
 
Bij dat type mens helpt dat niet.
het is het proberen waard lijkt mij.
Gaan ze toch niet doen 😄 En het is vd zotte dat zoiets überhaupt moet 😒
ik zou het zelf ook nooit doen, maar ik ben wel van de oude stempel, dat afspraak is afspraak is, en niet iemand zo maar laten zitten wanneer ik een afspraak hebt met iemand.
 
Helaas ......

Ben m'n stem kwijt na het beffen van gisteren.....

😜😜

Ga jij je stem maar zoeken, denk toch niet dat jij mij ooit gaat bellen 🤣
ik zou het zelf ook nooit doen, maar ik ben wel van de oude stempel, dat afspraak is afspraak is, en niet iemand zo maar laten zitten wanneer ik een afspraak hebt met iemand.

Daar zijn er gelukkig meer van! Maar naar jouw recensies kijkend, denk ik dat je wel veel aan wandelen doet.. maar niet veel belt 🙂
 
Ga jij je stem maar zoeken, denk toch niet dat jij mij ooit gaat bellen 🤣


Daar zijn er gelukkig meer van! Maar naar jouw recensies kijkend, denk ik dat je wel veel aan wandelen doet.. maar niet veel belt 🙂

Lijkt mij humor om €500,- voorschot te betalen .


Wat over is na de date mag de dvp terug geven .


😜
 
Daar zijn er gelukkig meer van! Maar naar jouw recensies kijkend, denk ik dat je wel veel aan wandelen doet.. maar niet veel belt
Nou Joke, ik ben niet zo'n fanatieke wandelaar als de andere hier, en ik doe het meer een beetje voor de afwisseling en ga meestal voor de snelle wip.
Ik ben, maar daar hebben we het wel eens eerder over gehad, van de ramen, vind ik makkelijker en je hebt vaak een keuze uit tientallen dames. Daarnaast vind ik het altijd een soort van geil en spannend om in een ramenbuurt te hangen.
Maar ja, ik ben ook een rare in dat soort dingen.
 
Lijkt mij humor om €500,- voorschot te betalen .


Wat over is na de date mag de dvp terug geven .


😜
Dat deed Manon toch? Die bij insituut René.
En dan was ze ziek met nog 120 onbeantwoorde berichten.

Zo een man zat te zweten of hij zijn geld of date nog zou krijgen.
Uiteindelijk goed gekomen. Maar fuck 500 euro voorschot is echt mega veel.

Zoiets zou jij nooit doen toch @JokePrive ? Jij bouwt nog hele attributen voor je klanten ❤️
 
Fakers zijn er zowel bij de klanten als bij de sekswerkers
Met het verschil dat je als klant je voorschot of niets kwijt bent en als sekswerker de voorschot houdt of niets hebt.

Helaas.. als de klant geen voorschot betaald en komt niet opdagen dan is het wel een mega verliespost voor de sekswerker. En dat is heel erg vervelend!!
 
Fakers zijn er zowel bij de klanten als bij de sekswerkers
Met het verschil dat je als klant je voorschot of niets kwijt bent en als sekswerker de voorschot houdt of niets hebt.

Helaas.. als de klant geen voorschot betaald en komt niet opdagen dan is het wel een mega verliespost voor de sekswerker. En dat is heel erg vervelend!!

Volgens mij is bij zeker 95% van de dames een voorschot ook niet gebruikelijk.
 
Dat is fijn! Maar niet iedereen kent dit forum, ook al lezen er meer bezoekers op dit forum dan dat ze zelf eens bijdragen.

Dus een voorschot verzoek kan misschien bij velen toch verkeerd vallen, omdat ze standaard niemand vertrouwen 🤷‍♀️
 
Fakers zijn er zowel bij de klanten als bij de sekswerkers
Met het verschil dat je als klant je voorschot of niets kwijt bent en als sekswerker de voorschot houdt of niets hebt.

Helaas.. als de klant geen voorschot betaald en komt niet opdagen dan is het wel een mega verliespost voor de sekswerker. En dat is heel erg vervelend!!
Het is gewoon heel lastig voor beide kanten.
Ik ben 2x opgelicht en betaal nooit meer iets van een voorschot. tja ik vertrouw geen mens meer helaas. Maar ik snap een sexwerker ook heel goed dat die iets wil zien of de klant echt is.
Prima dat je nu gewoon de klant wil horen via de telefoon Joke.
 
Volgens mij is bij zeker 95% van de dames een voorschot ook niet gebruikelijk.
Er is mij nog nooit om een voorschot gevraagd, zal het ook nooit doen. Betaal sowieso cash, ik hoef deze hobby niet echt te verbergen maar het gaat ook niemand wat aan.
En ook van de oude stempel, 3 keer in meer dan 30 jaar wandelen een afspraak gecanceld. 1 keer iets op het werk waardoor ik echt niet weg kon, een moeder met een acute opname en een positieve corona test, voordat ik wilde vertrekken naar de afspraak. Dat is het wel.
Heb ook nog nooit een dubbele afspraak gemaakt of meerdere dames tegelijk benaderd. Weet pas via dit forum -vrij recent- dat dit gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan