Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee dat is iemand anders...

Bekijk bijlage 158455

Dit was de film waar hij in meespeelde en zoveel complimenten van de dames voor kreeg.
Yep haha je deelt hem zelf.. ik durfde het niet aan.
Maar wat dacht je van de GB in 2017 met die maskers op met zijn allen bij JP in Banana's daar is ook dvd van gemaakt. Dat was me ook een party hoor..
 
Cardates...

Ik krijg wel eens het verzoek voor cardates, zeker op tijdstippen dat Cor al ligt te slapen en ik dus nergens heen kan. Dan wordt er gevraagd of we dan geen seks kunnen hebben in zijn auto?

Eh.. nee?

Ik doe niet aan cardates! Waarom niet? vraagt iedereen zich waarschijnlijk nu af.

Daar zijn verschillende redenen voor:

1. Omdat Cor het niet wilt dat ik bij vreemden in de auto stap
2. Omdat je nooit weet of degene in die auto wel betrouwbaar is en geen rare dingen doet, zoals wegrijden terwijl jij naast hem zit 😱
3. Zie punt 2: gevaarlijk dus
4. 0 Hygiëne
5. Veel te weinig ruimte
6. Camera's en politie controles op parkeerterrein
7. Het moet altijd op tijdstippen buiten mijn kantooruren 🙄

Er hangen er voor mij gewoon teveel risico's aan vast. Hou best van een avontuurtje, maar dit sla ik toch ff over.

Heb in mijn hele loopbaan al verschillende verhalen gehoord van berovingen, achtergelaten worden ergens in een bos, zelfs aan een boom vastgebonden worden... dus nee... ik zoek het gevaar liever niet op...
 
Cardates...

Ik krijg wel eens het verzoek voor cardates, zeker op tijdstippen dat Cor al ligt te slapen en ik dus nergens heen kan. Dan wordt er gevraagd of we dan geen seks kunnen hebben in zijn auto?

Eh.. nee?

Ik doe niet aan cardates! Waarom niet? vraagt iedereen zich waarschijnlijk nu af.

Daar zijn verschillende redenen voor:

1. Omdat Cor het niet wilt dat ik bij vreemden in de auto stap
2. Omdat je nooit weet of degene in die auto wel betrouwbaar is en geen rare dingen doet, zoals wegrijden terwijl jij naast hem zit 😱
3. Zie punt 2: gevaarlijk dus
4. 0 Hygiëne
5. Veel te weinig ruimte
6. Camera's en politie controles op parkeerterrein
7. Het moet altijd op tijdstippen buiten mijn kantooruren 🙄

Er hangen er voor mij gewoon teveel risico's aan vast. Hou best van een avontuurtje, maar dit sla ik toch ff over.

Heb in mijn hele loopbaan al verschillende verhalen gehoord van berovingen, achtergelaten worden ergens in een bos, zelfs aan een boom vastgebonden worden... dus nee... ik zoek het gevaar liever niet op...
nou Joke, ik begrijp ook niet zo, wat sommige hebben met cardates?
Een bed is toch veel aangenamer?
 
nou Joke, ik begrijp ook niet zo, wat sommige hebben met cardates?
Een bed is toch veel aangenamer?
Ik heb er ook niets mee, hou van ruimte, tijd en (een beetje) luxe. Lang geleden toen ik nog jong was wel eens met een vriendin, dat was spannend en spetterend, dat maakte het bijzonder, maar de sex zelf? Die is toch beter met tijd en ruimte en bewegingsvrijheid.
 
Cardates...

…waarom niet? Daar zijn verschillende redenen voor:

1. Omdat Cor het niet wilt dat ik bij vreemden in de auto stap
2. Omdat je nooit weet of degene in die auto wel betrouwbaar is en geen rare dingen doet, zoals wegrijden terwijl jij naast hem zit 😱
3. Zie punt 2: gevaarlijk dus
4. 0 Hygiëne
5. Veel te weinig ruimte
6. Camera's en politie controles op parkeerterrein
7. Het moet altijd op tijdstippen buiten mijn kantooruren 🙄
Ik kan er nog wel een paar verzinnen.

8. Omdat het niet overal kan, ben je aangewezen op de afgelegen/rustige plekken. Hulp is dus vaak niet aanwezig.
9. Koud in de winter en iets minder koud in de rest van het jaar
10. Het trekt een bepaald type klant.
11. Onrustig. Je moet altijd je aandacht verdelen.

En zo zullen er nog wel meer redenen te bedenken zijn.
 
nou Joke, ik begrijp ook niet zo, wat sommige hebben met cardates?
Een bed is toch veel aangenamer?

Een bed is altijd aangenamer en een douche ook!

En begrijp zelf totaal niet waarom sekswerkers de gevaren v cardates zelf niet in zien. Sta je daar op een donkere parkeerplaats, met een onbekende man die misschien een paar gram coke in z'n neus heeft zitten... moet er niet aan denken.

Maar goed, moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten. Alleen dan niet achteraf heel zielig gaan doen als er iets gebeurd is, want dat risico heb je nou 1x bij cardates.

Trouwens.. cliënten lopen zelf ook risico, bijvoorbeeld dat je geript wordt van je geld of erger.. je auto. En dan hopelijk zonder verwondingen.

Zo ga je toch met andere ogen kijken naar deze vorm van betaald daten 🤔
 
Wacht even ... Cor heeft met Britt een film gemaakt, Joke vertelt geregeld dat Cor zo handig is ... handyman ... Cor is handyman! 🤣
Ik heb ooit eens iets gezien van die Handyman. Niet echt opwindend.
Het grappige was dat ik zijn stem wel herkende toen ik eens op de Utrechtse platenbeurs was.
Praten kan hij wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan