Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb het op Google opgezocht. Ze zijn idd uitgevonden, maar nog niet in de verkoop. Ze kunnen 4 verschillende soorten soa aangeven in 4 verschillende kleuren ( waaronder chlamydia ).
De verkleuring komt door bacteriën.
Moet je ze (denk ik) wel een minimale tijd om hebben. Als dat zo is, dan zijn ze volkomen ongeschikt voor mannen die bij het zien van een blote borst al bijna klaarkomen. :ROFLMAO:
 
Het zou wel een goed idee zijn, als ze echt bestonden.
Dat wel, maar als je aan het neuken bent zie je het condoom niet en als ie vervolgens verkleurt: wie is dan besmettelijk? En ben je dan mogelijk al niet te laat als het condoom de soa opneemt in het materiaal, in plaats van tegenhoudt? Anyway, ik zie nog wel wat uitdagingen.
 
Lees mijn post. Je juicht nog steeds te vroeg.
HEt is niet de oplossing Maar als het 1 dame red is het beter dan niets. Plus ze kan de andere dames waarschuwen. Voor sommige zal het spijtig genoeg te laat zijn. Maar ze weten dan dat ze mogelijks besmet zijn.
Moet je ze (denk ik) wel een minimale tijd om hebben. Als dat zo is, dan zijn ze volkomen ongeschikt voor mannen die bij het zien van een blote borst al bijna klaarkomen. :ROFLMAO:
IK schiet sneller dan mijn eigen schaduw 😇😅
Dat is weer een ander verhaal!

💩💩💩💩💩💩💩
Heb je er een ?
 
Dat wel, maar als je aan het neuken bent zie je het condoom niet en als ie vervolgens verkleurt: wie is dan besmettelijk? En ben je dan mogelijk al niet te laat als het condoom de soa opneemt in het materiaal, in plaats van tegenhoudt? Anyway, ik zie nog wel wat uitdagingen.

Als ik het goed gelezen heb, verkleuren ze meteen bij omdoen.
 
HEt is niet de oplossing Maar als het 1 dame red is het beter dan niets. Plus ze kan de andere dames waarschuwen. Voor sommige zal het spijtig genoeg te laat zijn. Maar ze weten dan dat ze mogelijks besmet zijn.
Ik ben helemaal voor beter iets dan niets, dus daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Conceptueel zie ik wel uitdagingen.
Als ik het goed gelezen heb, verkleuren ze meteen bij omdoen.
Waarom zijn voor soa tests dat bloed en urine nodig als ze ook even met een watje over mijn penis zouden kunnen gaan? Nee, dat zie ik niet gebeuren. Plus, hoe doe je dan veilig een condoom om? Met je mond? Nope, meteen verkleurd. Je hand? Met pech ook. Gaat niet gebeuren.
 
Bare alleen met de ware!😀
Bare alleen met de ware
Moge dat leiden tot een grote kinder schare(oud Nederlands, anders rijmt het niet).
En moge de vele kinderen onze toekomstige momenten samen niet hinderen 😁

Heb zojuist een trouwbelofte geschreven 🤣🤣🤣
Geen probleem joh, is gewoon lollig hoor.

Ja daag, dat doe ik mijn hele leven al! 😉
Wachten op Cor ?
Kan je lang wachten, die is al vergeven aan Joke 😎
 
Waarom zijn voor soa tests dat bloed en urine nodig als ze ook even met een watje over mijn penis zouden kunnen gaan? Nee, dat zie ik niet gebeuren.
Nou ja, laat ik even advocaat van de duivel spelen, stel dat dat condoom wel een wondermiddel is.

Stel ik kom bij de huisarts en zeg dat ik bang ben dat ik een SOA heb, dan zegt die huisarts "meneer daar zijn we zo achter, doet u uw broek maar uit dan schuif ik het 4-kleuren tovercondoom om uw penis."

Dan neem je die arts toch ook niet serieus?! Daarom blijven ze natuurlijk vasthouden aan veel tragere bloedonderzoeken!
 
Ik ben helemaal voor beter iets dan niets, dus daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Conceptueel zie ik wel uitdagingen.

Waarom zijn voor soa tests dat bloed en urine nodig als ze ook even met een watje over mijn penis zouden kunnen gaan? Nee, dat zie ik niet gebeuren. Plus, hoe doe je dan veilig een condoom om? Met je mond? Nope, meteen verkleurd. Je hand? Met pech ook. Gaat niet gebeuren.
Het is nog nieuw met de jaren komt het goed.
 
Nou ja, laat ik even advocaat van de duivel spelen, stel dat dat condoom een wondermiddel is.

Stel ik kom bij de huisarts en zeg dat ik bang ben dat ik een SOA heb, dan zegt die huisarts "meneer daar zijn we zo achter, doet u uw broek maar uit dan schuif ik het 4-kleuren tovercondoom om uw penis."

Dan neem je die arts toch ook niet serieus?! Daarom blijven ze natuurlijk vasthouden aan veel tragere bloedonderzoeken!
Mijn moeder heeft vroeger bij de GGD veel met homo's gewerkt en zij vertelde dat die altijd een wattenstaafje in de urinebuis kregen wanneer ze soa test kregen.
Dan is beetje bloed afstaan kinderspel
Alles kan kapot. 😅
Niet de relatie van Joke en Cor als ik zie hoe liefdevol Joke over hem schrijft ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan