Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fout! Als elke keer de kans 1% is, dan is die kans dus ook na 1.000 keer nog steeds 1%.

Dat laatste klopt. Als je het maar vaak genoeg doet, pak je een keer de hoofdprijs.

@Roba en @ForumLurker: klopt.

@Koudvuur Dat is ook kansberekening.
Ik ben absoluut geen wiskundetalent en ik neem graag alles aan van mensen die dat wel zijn. Maar volgens mij delen we dezelfde moraal van het verhaal: als je maar vaak genoeg doet, moet je er uiteindelijk aan geloven.
 
Buiten dat het super egoïstisch is...

Stel je werkt in een club en je gaat buiten die club om lekker bare aan de gang in een andere plaats, met een andere naam.
De kans dat je iets oploopt is vrij groot als het met meerdere personen is.

Dat is 1 ding..

Dan ga je zonder het te weten meteen weer aan de slag in de club en je besmet iemand. Duurt ff voordat die man dat door heeft en ondertussen besmet hij zijn vrouw en/of andere sekswerkers. Meneer krijgt jeuk aan z'n pik, gaat naar de dokter, hoort of leest over de incubatietijd en concludeert dat hij ziek is geworden in die club.
Meneer besluit hier een recensie over te schrijven en meld daarin duidelijk van wie en waar hij ziek is geworden. Zal ongetwijfeld zeggen: 'Als je zin hebt in een soa moet je naar die club gaan'!

Resumerend: door ondoordacht gedrag ( hoe leuk ook ) is je eigen reputatie naar de maan, de reputatie vd club is naar de maan en je mag tevens vertrekken en hopen dat je niet verraden wordt bij een andere club waar je gaat werken.

Dus nee, ik ben niet jaloers of afgunstig op dit gedrag, ik vind het dom gedrag. Totaal niet nadenken over de gevolgen die je kan veroorzaken! 🤷‍♀️
Van een sekswerker verwacht een klant dat zij of hij verantwoordelijk bezig is, bovenstaande is dat zeer zeker niet. Soms moeten wij nadenken voor hun, maar als je dat lastig vindt.. ben je als swinger geschikt maar niet als sekswerker.
 
Ik geloof je gelijk. Maar de strekking blijft hetzelfde: doe je het maar vaak genoeg, dan ben je een keer de sjaak.
Dat is er van uitgaande dat je elke keer met een besmet persoon seks hebt.
dat niemand anders daar echt iets mee te maken heeft.
Wel als je door je gedrag anderen in gevaar kan brengen die er niet om gevraagd hebben.
Ieder vak kent risico's, zo ook die van vrachtwagenchauffeur.
En daarom zijn er regels voor een vrachtwagenchauffeur om zich aan te houden. Niet alleen voor zijn eigen veiligheid, maar vooral ook voor de anderen.
 
Ieder vak kent risico's, zo ook die van vrachtwagenchauffeur.

Dat klopt, maar ieder vak heeft maatregelingen, regels en soms attributen om risico's te verminderen of te vermijden.
Haal je daar iets v weg, is het risico groter.

Sorry, je bedoeld het lief, maar bare seks door een prostituee is niet goed te praten 😉
 
Buiten dat het super egoïstisch is...

Stel je werkt in een club en je gaat buiten die club om lekker bare aan de gang in een andere plaats, met een andere naam.
De kans dat je iets oploopt is vrij groot als het met meerdere personen is.

Dat is 1 ding..

Dan ga je zonder het te weten meteen weer aan de slag in de club en je besmet iemand. Duurt ff voordat die man dat door heeft en ondertussen besmet hij zijn vrouw en/of andere sekswerkers. Meneer krijgt jeuk aan z'n pik, gaat naar de dokter, hoort of leest over de incubatietijd en concludeert dat hij ziek is geworden in die club.
Meneer besluit hier een recensie over te schrijven en meld daarin duidelijk van wie en waar hij ziek is geworden. Zal ongetwijfeld zeggen: 'Als je zin hebt in een soa moet je naar die club gaan'!

Resumerend: door ondoordacht gedrag ( hoe leuk ook ) is je eigen reputatie naar de maan, de reputatie vd club is naar de maan en je mag tevens vertrekken en hopen dat je niet verraden wordt bij een andere club waar je gaat werken.

Dus nee, ik ben niet jaloers of afgunstig op dit gedrag, ik vind het dom gedrag. Totaal niet nadenken over de gevolgen die je kan veroorzaken! 🤷‍♀️
Van een sekswerker verwacht een klant dat zij of hij verantwoordelijk bezig is, bovenstaande is dat zeer zeker niet. Soms moeten wij nadenken voor hun, maar als je dat lastig vindt.. ben je als swinger geschikt maar niet als sekswerker.
sure, maar verantwoordelijkheidsgevoel kun je mensen niet aanpraten . Daarbij heeft de man die naar de club is gegaan en daarna zijn vrouw/ andere sexwerkers besmet heeft ook een beslissing genomen en net als iedereen mag hij dat.
 
@Hammertime lees de hele discussie voering om een duidelijk beeld te krijgen waarom ik het woord egoïstisch gebruik.

Alleen keuzes maken op basis van "ach ja het voelt goed" en negeren van alle nadelen is plat gezegd egoïstisch "eigen ik voorop".
De kring van sekswerkers en wandelaars is in feite 1 groot dorp.

Had
Buiten dat het super egoïstisch is...

Stel je werkt in een club en je gaat buiten die club om lekker bare aan de gang in een andere plaats, met een andere naam.
De kans dat je iets oploopt is vrij groot als het met meerdere personen is.

Dat is 1 ding..

Dan ga je zonder het te weten meteen weer aan de slag in de club en je besmet iemand. Duurt ff voordat die man dat door heeft en ondertussen besmet hij zijn vrouw en/of andere sekswerkers. Meneer krijgt jeuk aan z'n pik, gaat naar de dokter, hoort of leest over de incubatietijd en concludeert dat hij ziek is geworden in die club.
Meneer besluit hier een recensie over te schrijven en meld daarin duidelijk van wie en waar hij ziek is geworden. Zal ongetwijfeld zeggen: 'Als je zin hebt in een soa moet je naar die club gaan'!

Resumerend: door ondoordacht gedrag ( hoe leuk ook ) is je eigen reputatie naar de maan, de reputatie vd club is naar de maan en je mag tevens vertrekken en hopen dat je niet verraden wordt bij een andere club waar je gaat werken.

Dus nee, ik ben niet jaloers of afgunstig op dit gedrag, ik vind het dom gedrag. Totaal niet nadenken over de gevolgen die je kan veroorzaken! 🤷‍♀️
Van een sekswerker verwacht een klant dat zij of hij verantwoordelijk bezig is, bovenstaande is dat zeer zeker niet. Soms moeten wij nadenken voor hun, maar als je dat lastig vindt.. ben je als swinger geschikt maar niet als sekswerker.

Amen!

Er zijn risico's maar als weldenkend mens zak je die ten alle tijden beperken en niet opzoeken.
Een vrachtwagen chauffeur zoals genoemd gaat niet met 200km per uur zonder gordel de bocht nemen.
Dat is roekeloos en verwijtbaar gedrag. Strafbaar.
Denk je dat dit voor sekswerkers anders is? Dan denk je idd alleen met je pik, of moet je je als klant eens afvragen of het wel helemaal goed gaat met zo een sekswerker.
Iemand die al ziek is, heeft namelijk niks meer te verliezen. Daar al eens bij stil gestaan?
 
Waarom niet? Nee, sommige mensen zijn niet te veranderen, maar geldt echt niet voor iedereen.
Verschillende redenen denk ik, biologie is er 1 van, het stukje van je hersenen dat gevolgen en risico's goed inschatten is pas af rond je 25ste. Mensen hebben een mening en houden daar harder aan vast als anderen zeggen dat het fout is(zie ook alles rond corona, mensen die denken dat de aarde plat is, mensen die gelovig zijn, vegetariërs en van al die groepen de tegenhanger) daarbij zie je dat mensen de groep opzoeken waar ze het mee eens zijn, dus in dit topic denkt iedereen dat nzc onverantwoord is, maar er is een heel forum bedoelt voor mensen die het tegenovergestelde denken(of misschien het ook onverantwoord vinden maar te lekker om te laten)

@Hammertime lees de hele discussie voering om een duidelijk beeld te krijgen waarom ik het woord egoïstisch gebruik.

Alleen keuzes maken op basis van "ach ja het voelt goed" en negeren van alle nadelen is plat gezegd egoïstisch "eigen ik voorop".
De kring van sekswerkers en wandelaars is in feite 1 groot dorp.

Had


Amen!

Er zijn risico's maar als weldenkend mens zak je die ten alle tijden beperken en niet opzoeken.
Een vrachtwagen chauffeur zoals genoemd gaat niet met 200km per uur zonder gordel de bocht nemen.
Dat is roekeloos en verwijtbaar gedrag. Strafbaar.
Denk je dat dit voor sekswerkers anders is? Dan denk je idd alleen met je pik, of moet je je als klant eens afvragen of het wel helemaal goed gaat met zo een sekswerker.
Iemand die al ziek is, heeft namelijk niks meer te verliezen. Daar al eens bij stil gestaan?

Ik heb de hele discussie gelezen, beide kanten overigens, geen van beiden hebben mijn mening over nzc veranderd 🤷🏾‍♂️ ik doe het niet. Dat betekent niet dat ik niet snap dat mensen de afweging anders maken. Dat maakt hen niet automatisch dom in mijn ogen, het betekent dat ze een andere pro/con afweging maken dan ik. Die mensen zie je iedere dag op de weg, in het nieuws, op filmpjes op internet, extreme sporten zijn er mee gevuld, die mensen denken anders. Hopelijk kennen ze de risico's maar wegen die niet op tegen de voordelen die zij zien.
 
tegelijkertijd word hier PzC als "acceptabel risico" omschreven, dus hiervoor wegen de voor en tegens wel tegen elkaar op :rolleyes: de redenen maken mij niet uit, maar er worden wel hele grote woorden gebruikt voor mensen die andere beslissingen nemen, ik denk dat anderen meer versterkt in hun mening en het moeilijker maakt om ze te overtuigen dat je gelijk hebt(als dat het doel is)
 
Verschillende redenen denk ik, biologie is er 1 van, het stukje van je hersenen dat gevolgen en risico's goed inschatten is pas af rond je 25ste.
Tja, maar soa's worden echt niet alleen door jongeren onder de 25 verspreid. Hoewel die wel redelijk oververtegenwoordigd zijn, mn studenten de laatste tijd, meen ik uit de berichtgeving te hebben meegekregen.

Maar mensen zijn echt om te krijgen naar verantwoordelijker gedrag. Denk je in hoeveel gruwelijker en dodelijker de AIDS-epidemie in de jaren 80-90 zou zijn geweest zonder de voorlichting over veilige seks. Mensen raakten echt wel overtuigd. Niet iedereen natuurlijk, maar het effect was wel duidelijk zichtbaar.
 
tegelijkertijd word hier PzC als "acceptabel risico" omschreven, dus hiervoor wegen de voor en tegens wel tegen elkaar op :rolleyes:
Met een gordel om en je netjes aan de snelheid houdend kun je ook nog steeds een ongeluk krijgen. Maar dat is wel de consensus die we met elkaar hebben afgesproken om het voor iedereen zo veilig mogelijk te houden. Honderd procent veilig bestaat niet en dat beweert ook niemand.

moeilijker maakt om ze te overtuigen dat je gelijk hebt(als dat het doel is)
Dat is niet het doel, want dan hadden we gezamenlijk wel de discussie aan gegaan en niet ieder in hun eigen hoekje.
 
Egoïstisch dus.
iedereen doet dan iedere dag egoïstische dingen :ROFLMAO: iedereen die iets te hard rijd, of door rood, die oversteekt waar het niet mag, die de auto pakt in plaats van de fiets of het openbaar vervoer, iedereen die iets goedkoops besteld uit china, iedereen die dieren eet, iedereen die niet-biologisch eet iedereen die...

Ik hoef het met geen van die keuzes eens te zijn he, ik snap dat iedereen eigen normen en waarden heeft op basis waarvan ze beslissingen nemen.

Tja, maar soa's worden echt niet alleen door jongeren onder de 25 verspreid. Hoewel die wel redelijk oververtegenwoordigd zijn, mn studenten de laatste tijd, meen ik uit de berichtgeving te hebben meegekregen.

Maar mensen zijn echt om te krijgen naar verantwoordelijker gedrag. Denk je in hoeveel gruwelijker en dodelijker de AIDS-epidemie in de jaren 80-90 zou zijn geweest zonder de voorlichting over veilige seks. Mensen raakten echt wel overtuigd. Niet iedereen natuurlijk, maar het effect was wel duidelijk zichtbaar.
daarom staan er verschillende redenen >.>
Met een gordel om en je netjes aan de snelheid houdend kun je ook nog steeds een ongeluk krijgen. Maar dat is wel de consensus die we met elkaar hebben afgesproken om het voor iedereen zo veilig mogelijk te houden. Honderd procent veilig bestaat niet en dat beweert ook niemand.
jij vind dat er een consensus over is omdat je bij die groep hoort, maar heel veel DvP's bieden het niet aan. Dus voor hen is het geen acceptabel risico.
 
iedereen doet dan iedere dag egoïstische dingen :ROFLMAO: iedereen die iets te hard rijd, of door rood, die oversteekt waar het niet mag, die de auto pakt in plaats van de fiets of het openbaar vervoer, iedereen die iets goedkoops besteld uit china, iedereen die dieren eet, iedereen die niet-biologisch eet iedereen die...
Ja natuurlijk doet iedereen iedere dag egoïstische dingen, de één vaker dan de ander, dat is toch geen nieuws mag ik hopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan