Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jaloezie bespeur ik....
Het is toch niet te verkopen dat we in een land dat als welvarend wordt beschouwd werkende mensen kennen die evengoed de grootste moeite hebben om rond te komen.
En de kans is groot dat de mensen die kapitalen per jaar bijschrijven op hun bankrekening diezelfde werkende mensen nog te duur vinden om in te huren.
 
Had de beste man wel door dat hij 55 minuten binnen was geweest? Kijk ik let zelf altijd op de tijd, ga liever 5 minuten te vroeg weg dan 1 minuut te laat. Het is natuurlijk geen manier van doen van deze man. maar ergens is het ook jouw verantwoordelijkheid om de tijd te bewaken, en aan te geven de tijd zit erop.

veel succes morgen met je onderzoeken

Ik heb 2 manieren om op de tijd te letten, en had al 2x aangegeven dat de tijd er bijna op zat. En heb hem heel duidelijk gezegd dat hij over de besproken tijd is heengegaan, dat was ook 2x.

Oplettende personen die mij hebben ontmoet, kennen die 2 'tijd in de gaten houden' manieren.

En lief dat je mij suc6 wenst! 💋
 
Ik heb 2 manieren om op de tijd te letten, en had al 2x aangegeven dat de tijd er bijna op zat. En heb hem heel duidelijk gezegd dat hij over de besproken tijd is heengegaan, dat was ook 2x.

Oplettende personen die mij hebben ontmoet, kennen die 2 'tijd in de gaten houden' manieren.

En lief dat je mij suc6 wenst! 💋

Bij NASA beginnen ze n paar weken van te voren al met aftellen.........

Word soms nog ff tijdelijk stop gezet zelfs.

Lijkt mij makkelijk als de klant niet op de tijd let , bewust of onbewust.

Dan moet de dvp het gewoon doen .

Simpel zat toch??
 
Mega simpel! Maar ik heb echt opgelet en meerdere keren laten doorschemeren.

Het gaat mij niet om die 3 tientjes, maar gewoon fatsoennormen.
Als je weet dat je al over de tijd heen bent en je blijft gewoon liggen + dat rare gedrag terwijl hij bovenop mij lag.. dan ligt het iig niet aan mij!
Was het dan niet fatsoenlijk geweest als hij zijn wisselgeld achteraf niet had teruggegeven? Hij pakte het zonder iets te zeggen gewoon aan.

En heeft daarmee zijn toekomstige date(s) met mij verpest 🤷‍♀️ Helaas pindakaas. Tenslotte ben ik degene die uitmaakt of we onbetaald uitlopen of niet.
 
Ik begrijp je helemaal @JokePrive. En je had ongetwijfeld gelijk. Ervaring genoeg.
Toch denk ik dat we in algemene zin moeten oppassen het gedrag van anderen te verklaren, om het doodsimpele feit dat we niet kunnen weten waarom anderen iets doen. We geven betekenis aan iets wat we zelf aan de ander hebben toegekend.

Dus idd duidelijk aangeven wat jij wel en niet wilt Dat wordt door die andere waarschijnlijk weer ingevuld als zakelijk en koud🤣🤣, maar dat is zijn probleem 😆
 
Ik heb 2 manieren om op de tijd te letten, en had al 2x aangegeven dat de tijd er bijna op zat. En heb hem heel duidelijk gezegd dat hij over de besproken tijd is heengegaan, dat was ook 2x.

Oplettende personen die mij hebben ontmoet, kennen die 2 'tijd in de gaten houden' manieren.

En lief dat je mij suc6 wenst! 💋
Zoals ik al zei, het blijft natuurlijk niet oke, en met deze achtergrond informatie al helemaal niet.
 
Zelf ben ik niet een klokkijker, en mijn vaste Dame eigenlijk ook niet, maar zal zelden gebeuren dat we zwaar over tijd gaan, meestal is er na een paar rondes toch rust op het einde en zie je zelf wel wat uur het is.
En idd wordt niet gedaan wat die klojo deed.

Op zijn minst geef een extratje, ik weet zeker dat mijn vaste Dame het weigert, maar dan de volgende keer een bloemetje in de plaats.
 
Herhalingsgevaar voor hem was groot, zei hij bij de deur ( begrijp ik ), maar bij mij niet. Ik hou nou 1x niet van zulke fratsen en die kan je maar 1x flikken. Want men is dan niet meer welkom. Joep, doei en de mazzel.
Droom maar fijn v je geweldige bj voortaan, want daar blijft het bij 😏
Hoe geef je dit aan wanneer hij de volgende keer contact opneemt Joke ?
 
Hoe geef je dit aan wanneer hij de volgende keer contact opneemt Joke ?

Gewoon niet? Want als je een nummer opslaat met als naam: 'Niet Meer Welkom', dan neem ik de telefoon niet op 🚷

Houdt men zich aan de betaalde tijd, respecteert men mijn weinige regels.. dan is er geen vuiltje aan de lucht en heb je gewoon een toffe vervolgdate. Doe je dat niet.. tja 🤷‍♀️
 
De stofjesman...

In Salon 261, toen ik daar nog een kamer huurde, kregen we om de zoveel tijd een belletje van de stofjesman ( zo noemde ik hem althans ).

Deze man had een zwak voor gladde, zachte stofjes. Waarschijnlijk zelfs nog steeds 😄

Hij nam zelf altijd een lading kleding mee in de maten vd dame waar hij mee wilde afspreken. Prima geregeld! Alleen jammer dat de kleding altijd erg muf en ongewassen rook, maar goed..even een douche erna en de lucht is verdwenen.

De afspraak verliep altijd hetzelfde... meneer ging gekleed op bed liggen met een handdoek over z'n gezicht, want hij wilde niet meteen de dame zien en al helemaal niet horen!
Dus aankloppen op je gehuurde kamerdeur, stilletjes naar binnen glippen en stilletjes op bed kruipen en hem overal strelen zonder een woord te zeggen. Geen radio aan! Doodsestilte

In het uurtje dat hij er was, minstens 3x omkleden! Heb zelfs een keer een 'bont' jasje aangehad in een kamer zonder airco ( toen hadden ze dat nog niet ) op een warme dag. Lekker zweten in die jas joh! En dan vooral die jas niet wassen he 😆 Jemig.. dat was afzien 🥵 en lekker fris voor de dame na mij 🙄

Het eindigde altijd met een blowjob. Wat niet echt prettig was, aangezien meneer veel te veel voorvocht produceerde. Hij werd echt bloedheet van het voelen vd kleding, dus mega lekkage. Yuk.

Heb niet vaak met hem gedate, want hij zeurde altijd over de prijs. Terwijl ik daar toen echt 1 vd goedkoopste was. Ach.. hij was wel vriendelijk, tikkeltje eigenaardig.. dat weer wel.

Vraag mij af hoe het nu met hem gaat na al die jaren.
Hij is te bezoeken kamer 113 in de van Pompekliniek. ;)
Het vervelende was dat meneer bovenop mij ging liggen en bewust zijn pik veel te dicht bij mijn onderkantje bleef plaatsen. Na zeker 3x mijn hand te gebruiken om zijn pik weg te schuiven
Beter 1 keer een knietje Joke
 
Mega simpel! Maar ik heb echt opgelet en meerdere keren laten doorschemeren.

Het gaat mij niet om die 3 tientjes, maar gewoon fatsoennormen.
Als je weet dat je al over de tijd heen bent en je blijft gewoon liggen + dat rare gedrag terwijl hij bovenop mij lag.. dan ligt het iig niet aan mij!
Was het dan niet fatsoenlijk geweest als hij zijn wisselgeld achteraf niet had teruggegeven? Hij pakte het zonder iets te zeggen gewoon aan.

Het gaat niet om die 3 tientjes......en uiteindelijk toch wel ........


Als hij die die 30,- teruggegeven had was hij geen haar fatsoenlijker geweest toch ??

Je had er gewoon binnen 10 min een eind aan moeten breien.

Kaartje van GR in z'n handen duwen voor een negatieve review, en de groeten thuis aan je vrouw!!!!


🐾🐾🐾🐾
 
In de omgeving waar ik nu ontvang is een scène schoppen geen goed idee. Aangezien jij geen idee hebt waar dat is en dat (waarschijnlijk) ook zo blijft, had je kunnen weten dat ik niet zomaar iemand de tent uit kan schoppen wanneer je mijn locatie wel zou kennen.

Ik kan hem en anderen alleen weigeren na een date die mij niet beviel = nummer opslaan en niet opnemen.
 
In de omgeving waar ik nu ontvang is een scène schoppen geen goed idee. Aangezien jij geen idee hebt waar dat is en dat (waarschijnlijk) ook zo blijft, had je kunnen weten dat ik niet zomaar iemand de tent uit kan schoppen wanneer je mijn locatie wel zou kennen.

Ik kan hem en anderen alleen weigeren na een date die mij niet beviel = nummer opslaan en niet opnemen.

Dat is jou goed recht natuurlijk.

Alleen laat je ook meteen zwakte zien , lijkt mij niet nodig en ook niet wenselijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan