Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Bramverschoren

Dit had ik aan mijn hoofd:

Ik ben alweer even thuis, na een niet al te leuk baarmoederonderzoek. Pleister nog op mijn pols v een infuus voor pijnstilling.

Dan lig je met je benen wijd en wordt er via een slangetje water in je baarmoeder gespoten om het te laten uitzetten. De gynaecoloog kwam niets raars tegen en heeft wat weefsel weggehaald voor verder onderzoek, uitslag over 2 weken.

Na het onderzoek via een rolstoel even bijkomen op een bed met een giga hangmat in je slip. Mazzel dat ik voor dit soort gevallen altijd van die oma onderbroeken heb 😁

Na een uurtje werd infuusnaald verwijderd, had ik inmiddels een bakkie thee en een plak ontbijtkoek achter de kiezen, en mocht ik naar huis.

En dan heb je nu dus buikkrampen, omdat de baarmoeder weer moet krimpen in normale proportie.

Rustig aan doen vandaag en weer 2 weken in onzekerheid.

Maar we leven nog! 😏

Iedereen bedankt voor het meeleven. Schatties zijn jullie 💋💋💋
 
@Bramverschoren

Dit had ik aan mijn hoofd:

Ik ben alweer even thuis, na een niet al te leuk baarmoederonderzoek. Pleister nog op mijn pols v een infuus voor pijnstilling.

Dan lig je met je benen wijd en wordt er via een slangetje water in je baarmoeder gespoten om het te laten uitzetten. De gynaecoloog kwam niets raars tegen en heeft wat weefsel weggehaald voor verder onderzoek, uitslag over 2 weken.

Na het onderzoek via een rolstoel even bijkomen op een bed met een giga hangmat in je slip. Mazzel dat ik voor dit soort gevallen altijd van die oma onderbroeken heb 😁

Na een uurtje werd infuusnaald verwijderd, had ik inmiddels een bakkie thee en een plak ontbijtkoek achter de kiezen, en mocht ik naar huis.

En dan heb je nu dus buikkrampen, omdat de baarmoeder weer moet krimpen in normale proportie.

Rustig aan doen vandaag en weer 2 weken in onzekerheid.

Maar we leven nog! 😏

Iedereen bedankt voor het meeleven. Schatties zijn jullie 💋💋💋
Veel beterschap 💋🌻🌼❤️
 
Hey Joke,
Weer 2 weken wachten en nog wat tijdelijk fysiek ongemak.

Maar ook op het eerste oog geen gekke dingen (en thee met ontbijtkoek 🙃).
Het had ook gekker kunnen zijn, hoop dat je hier voorlopig mee vooruit kan met een positieve mindset.

X
 
@Bramverschoren

Dit had ik aan mijn hoofd:

Ik ben alweer even thuis, na een niet al te leuk baarmoederonderzoek. Pleister nog op mijn pols v een infuus voor pijnstilling.

Dan lig je met je benen wijd en wordt er via een slangetje water in je baarmoeder gespoten om het te laten uitzetten. De gynaecoloog kwam niets raars tegen en heeft wat weefsel weggehaald voor verder onderzoek, uitslag over 2 weken.

Na het onderzoek via een rolstoel even bijkomen op een bed met een giga hangmat in je slip. Mazzel dat ik voor dit soort gevallen altijd van die oma onderbroeken heb 😁

Na een uurtje werd infuusnaald verwijderd, had ik inmiddels een bakkie thee en een plak ontbijtkoek achter de kiezen, en mocht ik naar huis.

En dan heb je nu dus buikkrampen, omdat de baarmoeder weer moet krimpen in normale proportie.

Rustig aan doen vandaag en weer 2 weken in onzekerheid.

Maar we leven nog! 😏

Iedereen bedankt voor het meeleven. Schatties zijn jullie 💋💋💋

Gelukkig was er niks raars op het eerste oog.
Weefsel voor onderzoek kan 2 dingen betekenen.
1) er wordt een kweek gemaakt en dat duurt wel een 2 weken
2) er is beter fysiek onderzoek van het weefsel nodig wat maximaal 2 weken kan duren.

Als je vrijdag of begin volgende week een telefoontje van je huisarts krijgt is het waarschijnlijk niet goed.
M.a.w. hoe langer je moet wachten op antwoord hoe beter het is. Raar maar waar.

Dikke knuffel en sterkte in deze onzekere tijd.
En zoals ik vorige keer al zei, ga iets leuks doen wat afleiding geeft en/of waar je over 2 weken iets (zakelijks) aan hebt.

🤗🤗😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan