Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet je.. als je iedereen op de negeer gooit, dan weet je niet waar en hoe ze ergens op reageren.
die negeerknop van dit forum vind ik maar een gedrocht, er zijn soms hele discussies waarbij de helft van de deelnemers niet weet waar de andere helft op reageert

en dan af en toe een spuit 11 die vraagt "hey waar reageren jullie eigenlijk op?", ja, je kiest er zelf voor het halve forum te negeren, dan niet gaan miepen als je de discussie niet kan volgen

maar dat je op je telefoontje dit soort eikels blokkeert heb je groot gelijk in Joke!
 
Jammer dat het niet zichtbaar is .......
Net zoals volgers ..... Word je gevolgd door n dame die alleen maar taai reageerd .....

Tja.. volgen

Ik volg op Twitter, Facebook Instagram en op dit forum profielen die interessant voor mij zijn.

Dat kunnen admins of operators zijn, potentiële cliënten of cliënten die ik persoonlijk ken .. maar geen personen die daar niet bij horen. 🤷‍♀️

Aangezien jij geen van al die profielen bent, volg ik je niet. Maar als je het graag wilt, dan wil ik je wel een lol doen hoor.
 
Tja.. volgen

Ik volg op Twitter, Facebook Instagram en op dit forum profielen die interessant voor mij zijn.

Dat kunnen admins of operators zijn, potentiële cliënten of cliënten die ik persoonlijk ken .. maar geen personen die daar niet bij horen. 🤷‍♀️

Aangezien jij geen van al die profielen bent, volg ik je niet. Maar als je het graag wilt, dan wil ik je wel een lol doen hoor.

Het was niet persoonlijk naar jou bedoeld........
 
Maakt me geen reet uit dat ik reacties mis, meestal negeer ik toch direct de topic als hij gestart wordt en me niet aanspreekt, en de genegeerde leden ....dat wil zeggen dat ik niet in hun interesseer.
 
Laatst bewerkt:
Maakt me geen reet uit dat ik reacties mis, meestal negeer ik toch direct the topic als hij gestart wordt en me niet aanspreekt, en de genegeerde leden ....dat wil zeggen dat ik niet in hun interesseer.
hele topics negeren heb ik geen bezwaar tegen

dat je bepaalde mensen kan missen als kiespijn geloof ik graag, maar dan reageren weer anderen daaaarop en voor je het weet heb je geen idee meer waar het over gaat

prima als het voor jou werkt maar ik heb wel wat Babylonische spraakverwarringen zien ontstaan elders, ikzelf heb in elk geval besloten niemand te negeren en gewoon op de interne filter in mijn hoofd te vertrouwen
 
Parenclub bezoek...

Tot enkele jaren terug gingen Cor en ik regelmatig naar parenclubs. Het meeste gingen we naar Monique in Medemblik. Dat was dan op zaterdagavond, heel soms vrijdagavond of beide 😏 en 2 of 3x naar de mega gangbang.

Onze ervaring met parenclubs is dat we vaak op onze eigen houtje daar waren. Geen tot weinig gesprekken met anderen en al helemaal niet meer dan dat.

Dus zagen wij het als een avondje uit in sexy kleding en een beetje friemelen met elkaar. Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. De hoeveelheid dat we friemelde met andere stellen is nog steeds op 1 hand te tellen. Misschien kwam dat omdat ik prive duidelijk niet geïnteresseerd ben in poesjes likken, dat Cor maar een beetje stond toe te kijken en dat echt niemand interesse had in meer dan orale seks 😳

En als je dan wel eens een gesprek had met een stel en je dacht openlijk te zijn over mijn (seks)werk, dan werd je aangekeken alsof je iets vreselijks zei! Wat is er mis met mijn werk, waar ik zelf vrijwillig voor gekozen heb, terwijl dat stel vd ene stel op de ander duikt en daar niets voor krijgt? Is het omdat ik dan ook date met personen waar ik nooit vrijwillig voor zou kiezen? Of is het gewoon de gedachte dat ik überhaupt dat werk doe? Dat zullen we nooit weten...

Wat ik wel weet, is dat ik het swingerswereldje duidelijk niets aan vind. Ik wil best aan poesjes likken, maar niet in mijn priveleven. Ik ben duidelijk iemand die van piemels houd en dat dat alle kanten kan opgaan. Alleen oraal? Prima. Oraal en een wip, ook prima. Een stel die wilt afspreken, alleen om de vrouw te plezieren? Kom maar op.
Maar niet op vrijwilligersbasis 🙂

Dus... parenclubs zien ons waarschijnlijk niet meer, maar zeg nooit nooit..
 
En als je dan wel eens een gesprek had met een stel en je dacht openlijk te zijn over mijn (seks)werk, dan werd je aangekeken alsof je iets vreselijks zei! Wat is er mis met mijn werk, waar ik zelf vrijwillig voor gekozen heb, terwijl dat stel vd ene stel op de ander duikt en daar niets voor krijgt? Is het omdat ik dan ook date met personen waar ik nooit vrijwillig voor zou kiezen? Of is het gewoon de gedachte dat ik überhaupt dat werk doe? Dat zullen we nooit weten...
Verschiet ik wel van Joke.
Ik dacht dat die swingers dan toch meer openminded waren, niet dus.
Bedankt voor je nieuwe verhaal alweer. 👍🏻
 
Heb je net contact met iemand van 17 jaar die met je wilt afspreken. Netjes geantwoord dat ik niet date met minderjarigen. 17!!!! 😳😱

Brrrr... vond ik niet leuk hoor. Mijn zoon is 7 jaar ouder dan dat knulletje.

Zoek maar iemand in de kroeg, maar dont call me again ⛔
Ik wil niemand op ideeën brengen, maar als ik 17 zou zijn en met een DvP zou willen afspreken, zou ik waarschijnlijk gewoon bluffen dat ik 18 was en hopen dat niemand een ID vraagt.

Zou het misschien een steekproef kunnen zijn geweest van de politie?
 
Dat is helemaal juist .als het een 16 jarige jongen betreft ..een 16 jarige meisje dat een gigelo betaald voor sex is verboden..gigelo is dan strafbaar mocht hij daar op in gaan.
In belgië mag je ook sex hebben vanaf 16 mits dat ze er mee instemmen. Wat veel mensen niet weten ( ik weet niet of dat het in nl ook zo is) dat er max een leeftijds verschil mag zijn van 5 jaar. Anders is de oudere terug strafbaar.
 
In belgië mag je ook sex hebben vanaf 16 mits dat ze er mee instemmen. Wat veel mensen niet weten ( ik weet niet of dat het in nl ook zo is) dat er max een leeftijds verschil mag zijn van 5 jaar. Anders is de oudere terug strafbaar.
oh, dat komt prima uit dan, volgens mij is Joke pas 22
Sexy Cheers GIF by PROOST!
 
Dat is juist, ik weiger pertinent knulletjes van 17 jaar. Ik wil nog wel eens een uitzondering maken voor iemand v 19 jaar.. maar liever gewoon 21+

Het voelt mentaal niet goed, dus gaat 't niet worden.

Dus prima dat vanaf 16 jaar men een sekswerker mag bezoeken, maar mij nie bellen!
Doe je goed Joke. Wij zitten regelmatig op een van de grote chat sites, en ook daar wordt je als volwassenen van boven de 50 aangesproken door knulletjes die nog jonger zijn als je eigen kinderen. Nee dank je wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan