Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat begrijp je niet??

Op dit ogenblik zit ik met iemand in een app chat, die ik maar niet duidelijk kan maken dat ik geen nzc doe.

Hij heeft een probleem met condooms ( wordt slap ), terwijl ik 4 soorten heb. Dat kan natuurlijk, zo zijn er meer die dat hebben. Daarom heb ik daar duurdere condooms voor aangeschaft ( de dunne 'meer gevoel' soort ).

Wil ook niet gepijpt worden, want dat is te gevoelig. Maar wil hem er wel zo inschuiven bij mij. Wtf 😳

Wat ik ook zeg.. dat mijn partner mij het huis uittrapt, dat ik iemand zelfs afgewezen heb die 500 euro ( ja echt! ) extra daar voor wilde neertellen... het dringt niet tot hem door 🤷‍♀️

Bloed irritant! Wat begrijp je niet als ik zeg dat het niet gaat gebeuren? Heb een waslijst aan mogelijkheden, waar nzc niet in staat en er ook nooit komt in te staan. Dus dan gebeurd dat toch niet?

Pfffff... ik moet ff afkoelen hoor 😖
misschien moet je hem gewoon blokkeren, scheelt een hoop ergenis.
 
Meneer is nu stil gelukkig. Zeker nadat ik zei dat mijn app voor afspraken maken is, en niet voor chatten.

Irritatie 1: chatten zonder afspraak maken op mijn vrije avond, terwijl ik al geïrriteerd ben door een spreidingswet die er waarschijnlijk gaat komen. Ik wil geen AZC in mijn dorp 🤷‍♀️

Irritatie 2: door blijven gaan dat je perse nzc wilt


wtf-icegif-5.gif
 
Het is duidelijk, azc, nzc, als het eindigt op zc zegt Joke nee, behalve pzc, dus het valt nog mee!

Echt, wat voor bord heb je voor je hoofd als je door blijft drammen over zoiets wanneer je al nee hebt gezegd? Sterker nog, hij had het op je site ongetwijfeld al kunnen lezen. Totaal respectloos.

Volgens mij ben je juist voor de azc als ik het zo lees ... afspreken zonder chatten, of appen zonder chagrijn. 😉

Hopelijk zijn die er meer dan dit soort malloten.
 
op mijn vrije avond, terwijl ik al geïrriteerd ben door een spreidingswet die er waarschijnlijk gaat komen. Ik wil geen AZC in mijn dorp 🤷‍♀️

Bekijk bijlage 156851
Zoals de gezegde gaat……
Eerlijk zullen we alles samen delen suikergoed en marsepein ect etc.

Dus names inwoners van de gehele provincie Groningen oa.
Waardeer we jullie toekomstige bijdrage & Gastvrijheid enorm😅

Euhm thIs zeker te vroeg hè voor dat flauwe grapje?…..😬🫣😅

sorry Joke😘
 
Laatst bewerkt:
@Tank , bijna 68 hier en doe dat nu al
Vanmiddag nog bij een dame van 52 geweest
Nice ;) , maar wat ik me afvraag: Kijk je uit naar leuke spannende date, of vind je het spannend of de date leuk word ivm niet gewenste staat van belangrijk uitwendig orgaan?Als dit probleem is tenminste.

Wat vrouwen betreft lust ik alles, ook geen probleem met "goed gelukte" transgenders. Voorwaarde is wel dat er géén mannelijke kenmerken aanwezig zijn, dan word ik opeens heel snel oud🍆 --->🍤), maar rijpere dames(oudere word met de tijd een wat rare typering) hebben me altijd aangetrokken.
Hoe was dat bij jou, en anderen natuurlijk?
Altijd interessant geweest of vinden de figuurlijke kinderen en kleinkinderen je niet meer interessant?
 
AZC=AsielZoekersCentrum

Spreidingswet: een wet die moet zorgen voor een betere spreiding van asielzoekers over Nederlandse gemeentes. Ik heb dit niet helemaal gevolgd, dus het kan zijn dat iemand anders een betere uitleg heeft.
AZC= plek waar asielzoekers worden opgevangen na aankomst in NL. Nu voornamelijk Ter Apel

Spreidingswet: Een wet die gemeenten dwingt om asielzoekers op te nemen met als doel ter Apel en andere plekken te ontlasten.

Waar mensen en mezelf inclusief moeite mee hebben is dat die asielzoekers vaak veilige landers zijn en voorrang krijgen op de Nederlandse bevolking bij toewijzing huis.
Ook hebben die mensen recht op gezinshereniging.
Maar dat is een discussie voor ander Topic :)
 
Belgie heeft zelfde probleem, de staat moet hier alleen al 20 miljoen ophoesten om de goudzoekers op te vangen in hotels, rusthuizen die ze leeg maken en andere plaatsen, dan spreken we niet van de zogenaamde normale opvangplaatsen.
 
Kortom in Nederland en België is het een gelukzoekers chaos!

Engeland heeft net op tijd haar deuren gesloten, toch niet zo'n dom land eigenlijk als je er over nadenkt... die wilde niet aan EU regels gebonden zijn, best slim! Daar moet je wel met hele goede smoezen komen om daar voet aan wal te krijgen 🤭
Hier wordt er gewoon een kruisje achter je naam gezet, omdat er te weinig mensen zijn om te controleren of je verhaal wel klopt 😖
 
Engeland heeft net op tijd haar deuren gesloten,
Nee hoor, daar is het ook alleen maar toegenomen van 220.000 in 2019 naar 600.000 in 2021 en de verwachting dat het wel terug zal lopen, maar niet lager dan voor de Brexit.

Dus nee, reken je maar niet rijk. Om het nog maar niet over alle andere nadelen te hebben die de UK nu ondervindt. Er gaan al steeds meer geluiden op om terug te keren naar de EU.
 
Nee hoor, daar is het ook alleen maar toegenomen van 220.000 in 2019 naar 600.000 in 2021 en de verwachting dat het wel terug zal lopen, maar niet lager dan voor de Brexit.

Dus nee, reken je maar niet rijk. Om het nog maar niet over alle andere nadelen te hebben die de UK nu ondervindt. Er gaan al steeds meer geluiden op om terug te keren naar de EU.
Ow en het plan een aantal terug te sturen naar Rwanda werd door Hooggerechtshof in Engeland verboden :/ reden daarvan ben ik even kwijt.
 
Duitsland en Frankrijk zijn al bezig geweest met ideeën over hervorming van de EU, waardoor de UK makkelijker weer zou kunnen aanhaken.
Na al die kopzorgen die ze ons hebben bezorgd toen ze van ons af wilden?


Ik weet ook wel dat dit irrationele redenen zijn, maar het lijkt me toch echt heerlijk ze even te laten zweten als ze ooit echt terug willen komen.
 
Mijn wapen arsenaal...

Aangezien ik weer een fake afspraak in de pocket heb zitten van 1.5 uur, ben ik eens een beetje gaan neuzen in mijn laadje wat ik eigenlijk allemaal voor losse speeltjes heb. Wilde ik al een tijdje doen, maar vergat het iedere keer 🙄

20240117_143521.jpg

Er kwam best wel iets te voorschijn 🙂 en alles werkt ook nog eens!

Dat zwarte ding rechtsbovenin is een penisvibrator en die werkt als een tierelier! Heb ze de 1e keer uitgeprobeerd op een vaste cliënt van mij, Cor ziet die dingen niet zo zitten, en van redelijk slap naar orgasme zat misschien 2 minuten? Dus daar werd speciaal naar gevraagd voor een 2e en 3e keer en het schijnt zo intens lekker aan te voelen dat hij iedere keer bijna klaarkomt. En dan doe ik er echt niet veel mee! Maar ga helaas niet vertellen wat ik er wel mee doe 😃
Zelf meemaken dus 😁, zo niet dan is het echt een gemiste waanzinnige kans ( volgens mijn cliënt dan ). Ben erg blij met dat nieuwe speeltje en duidelijk ik niet alleen 😊

Alle andere speeltjes zijn voor vrouwen en mannen te gebruiken, waarvan de goudkleurige ( rechtsonder de zwarte penisvibrator ) het meest in een mannengaatje verdwijnt. Niet geheel uiteraard, anders moeten we een ziekenhuis gaan opzoeken 😏

Ik ga maar weer eens op internet neuzen of ik nog meer leuke mannenspeeltjes kan vinden 🥰

Voordeel v speeltjes is dat er niet echt de sleur in komt als een cliënt je al heel lang bezoekt. Zo heb je afwisseling en maakt een bezoek iedere keer nog steeds speciaal 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan