Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Komt niet meer nu 'ie gelezen heeft dat 'ie opgehangen wordt! 🤪

Ach.. dat hebben er wel meer die nooit langskomen, waaronder de meeste die in mijn topic reageren 🤷‍♀️

Vermoedelijk kent die meneer niet eens dit forum 🤭 en ophangen doen we maar niet.

Maarre... ik ga ff aan de gang.. darth vader is gearriveerd.
 
Nou ben ik benieuwd of dit werkelijk zo is ..

Dit kreeg ik in mijn app vandaag:

-Heee joke
-Alles goed?
-Ik ben S.. en ga de laatste tijd door heel Nederland om vrouwen punten te geven! Voor hygiëne en nog een aantal dingen. Daarna komt uiteindelijk een uitslag van de beste om te bezoeken! Ben je geïnteresseerd in dat ik langs kom?
-Vandaag ben ik in Haarlem, toevallig nog even tijd zo?
-Mensen hebben veel hun vooroordelen over sexwerksers, dat proberen wij te veranderen en te normaliseren.

Joke Prive: Ik ben niet in Haarlem en helaas vandaag heel erg druk. Bezoek komt dus niet echt uit 🤔
Joke Prive: Maar fijn dat jullie dat proberen, nu de regering en de gemeentes nog.

-Okey begrijpelijk! Waar ben je de komende tijd? Sta je ervoor open om er aan mee te doen? Dan kunnen we iets plannen misschien
-Ja precies helemaal eens, ook rede waarom we dit doen. Uiteindelijk komt er een heel verslag, Uiteraard anoniem over de vrouwen. Maar dat gaat laten zien dat het gewoon moet kunnen en mensen niet zo moeilijk moeten doen

Joke Prive: In ....
Joke Prive: Tot hoelang blijven jullie dat onderzoek doen?

-Vandaag geen gaatje voor een half uur? Heb zo mijn laatste afspraak hier om 4 uur. Zou eventueel langs kunnen komen.
-Ligt eraan, denk nog 4 weekjes. We willen allemaal verschillende gebieden afgaan.

Joke Prive: Ik krijg visite om 16u

Geen probleem! Ik kijk even of 17u mogelijk is. Zou dat voor jou uitkomen?
-Hoe meer mensen meedoen, hoe beter voor het onderzoek!

Joke Prive: Begrijp ik. Ik laat om 17u wel net iemand uit

-Maakt niks uit hoor, ben wel wat gewend onderhand. Eigenlijk is het idee dat je mij gewoon behandeld alsof je een date hebt met iemand. Niet stiekem je beste been voor he, moet wel betrouwbaar onderzoek zijn.
- kijken naar hygiëne
- doe je wat je beloofd
- hebben mensen last van het werk
- voelt het veilig aan
Dat zijn de belangrijkste punten
We moeten het zelf ook nog verder uitwerken, maar gaat goed tot nu toe.

Joke Prive: Dus die 30 minuten is eigenlijk een date?

Mijn recensies op Girls review zijn top.

-Kwartiertje praten even de kamer bekijken etc. En als je er voor open staat kwartiertje laten zien zien wat je kan en doet. Zo kunnen wij het onderzoek heel compleet maken. We geven ook altijd nog een goeie recensie erbij dus dat is ook top voor jou natuurlijk.
-Erg fijn als je meedoet, hopelijk vind je het goed om gratis mee te doen. Wij gaan langs meerdere vrouwen op een dag en anders is dat niet te betalen zoals je begrijpt. Gelukkig vinden veel het goed!

Joke Prive: Ongetwijfeld. Maar mijn partner niet. Die gaat niet accoord daarmee. In mijn bijna 20 Jr sekswerker zijn gebeurd er niets gratis. Dat is onze afspraak.

Dus helaas.. dat gaat 't niet worden.

-Geen probleem, wij proberen alleen alle vrouwen te helpen doormiddel van dit! Fijne dag verder en succes met alles.


Oké... iemand iets gehoord over dit onderzoek of is het een manier om gratis van bil te gaan?? Jullie begrijpen vast dat ik deze nobele daad wel heb afgeslagen?? Heb het Cor ook verteld en die was het er idd niet mee eens.
 
Nou ben ik benieuwd of dit werkelijk zo is ..

Dit kreeg ik in mijn app vandaag:

-Heee joke
-Alles goed?
-Ik ben S.. en ga de laatste tijd door heel Nederland om vrouwen punten te geven! Voor hygiëne en nog een aantal dingen. Daarna komt uiteindelijk een uitslag van de beste om te bezoeken! Ben je geïnteresseerd in dat ik langs kom?
-Vandaag ben ik in Haarlem, toevallig nog even tijd zo?
-Mensen hebben veel hun vooroordelen over sexwerksers, dat proberen wij te veranderen en te normaliseren.

Joke Prive: Ik ben niet in Haarlem en helaas vandaag heel erg druk. Bezoek komt dus niet echt uit 🤔
Joke Prive: Maar fijn dat jullie dat proberen, nu de regering en de gemeentes nog.

-Okey begrijpelijk! Waar ben je de komende tijd? Sta je ervoor open om er aan mee te doen? Dan kunnen we iets plannen misschien
-Ja precies helemaal eens, ook rede waarom we dit doen. Uiteindelijk komt er een heel verslag, Uiteraard anoniem over de vrouwen. Maar dat gaat laten zien dat het gewoon moet kunnen en mensen niet zo moeilijk moeten doen

Joke Prive: In ....
Joke Prive: Tot hoelang blijven jullie dat onderzoek doen?

-Vandaag geen gaatje voor een half uur? Heb zo mijn laatste afspraak hier om 4 uur. Zou eventueel langs kunnen komen.
-Ligt eraan, denk nog 4 weekjes. We willen allemaal verschillende gebieden afgaan.

Joke Prive: Ik krijg visite om 16u

Geen probleem! Ik kijk even of 17u mogelijk is. Zou dat voor jou uitkomen?
-Hoe meer mensen meedoen, hoe beter voor het onderzoek!

Joke Prive: Begrijp ik. Ik laat om 17u wel net iemand uit

-Maakt niks uit hoor, ben wel wat gewend onderhand. Eigenlijk is het idee dat je mij gewoon behandeld alsof je een date hebt met iemand. Niet stiekem je beste been voor he, moet wel betrouwbaar onderzoek zijn.
- kijken naar hygiëne
- doe je wat je beloofd
- hebben mensen last van het werk
- voelt het veilig aan
Dat zijn de belangrijkste punten
We moeten het zelf ook nog verder uitwerken, maar gaat goed tot nu toe.

Joke Prive: Dus die 30 minuten is eigenlijk een date?

Mijn recensies op Girls review zijn top.

-Kwartiertje praten even de kamer bekijken etc. En als je er voor open staat kwartiertje laten zien zien wat je kan en doet. Zo kunnen wij het onderzoek heel compleet maken. We geven ook altijd nog een goeie recensie erbij dus dat is ook top voor jou natuurlijk.
-Erg fijn als je meedoet, hopelijk vind je het goed om gratis mee te doen. Wij gaan langs meerdere vrouwen op een dag en anders is dat niet te betalen zoals je begrijpt. Gelukkig vinden veel het goed!

Joke Prive: Ongetwijfeld. Maar mijn partner niet. Die gaat niet accoord daarmee. In mijn bijna 20 Jr sekswerker zijn gebeurd er niets gratis. Dat is onze afspraak.

Dus helaas.. dat gaat 't niet worden.

-Geen probleem, wij proberen alleen alle vrouwen te helpen doormiddel van dit! Fijne dag verder en succes met alles.


Oké... iemand iets gehoord over dit onderzoek of is het een manier om gratis van bil te gaan?? Jullie begrijpen vast dat ik deze nobele daad wel heb afgeslagen?? Heb het Cor ook verteld en die was het er idd niet mee eens.

Vind Cor n beetje ouderwets........



Gewoon n onderzoekje voor eigen bestwil.


Eigenlijk gewoon n giller toch ??


🤣🤣🤣
 
Lol... nou ik ben niet v gisteren. Door schade en schande wijzer geworden.

En mocht het, achteraf, toch kloppen.. dan slaap ik er geen nacht minder om.

Overigens... een positieve recensie schrijven over een gratis date v 15 minuten? Dat geloofd de belasting toch niet...
 
Oké... iemand iets gehoord over dit onderzoek of is het een manier om gratis van bil te gaan?? Jullie begrijpen vast dat ik deze nobele daad wel heb afgeslagen?? Heb het Cor ook verteld en die was het er idd niet mee eens.
Leuk verzonnen, maar als je een onderzoek doet, dan kom je anoniem, juist om te zorgen dat de dienstverlener zich niet anders gaat gedragen. Mensen die een restaurant bezoeken om de kwaliteit te beoordelen vertellen ook niet van tevoren wat het doel van hun bezoek is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan