WHEM Blue Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Only the Best

Wandelaar
Forumpionier
31
14/07/21
6
Mede wandelaars

Al ervaringen met deze dame
Ziet er,top uit

 
Ik kan niet op dat forum door een of ander technisch debacle (zit in een soort loop met mijn oude account), maar kan iemand de tekstjes hier copypasten of de strekking van wat er gezegd wordt weergeven?

Heb beetje hoop dat ze het amper zonder doet, ben daar niet van, maar het is wel precies mijn type dame als de fotos kloppen, staat daar ook wat over op dat forum…ben benieuwd!
 
Gewoon zoeken op Blue.
Ik kan wel op die website, maar zoeken levert niks op. (Ook niet als ik op een naam zoek die ik overneem van hun forum.)

Ook als profielfoto op whatsapp gebruiken ze "geleende" foto's.
Helaas…

Neem van mij aan, er zijn maar weinig foto model meiden die zichzelf voor €100 bare laten neuken in Nederland.

Wederom helaas…
Dit is geen fotomodel / instagrampoppetje.

Jammer.

Ik had haar ge-appt en meteen straatnaam gekregen. In die straat ben ik eerder geweest en dat was niet de meid van de foto's en een heel gedoe om het huisnummer te krijgen, dus nu heb ik gevraagd of de foto's van haar waren. Geen reactie meer gehad.
Maar ik vroeg om over 2 uur te komen, dus had nog een beetje hoop dat er niet verder geantwoord werd omdat ze bezet was de rest van de avond.

Ze had trouwens een ander telefoonnummer dan een paar weken geleden.
 
Recent met deze dame contact gehad, is niet dame van de foto. Is niet onaantrekkelijk (iets dikker, niet superknap maar niet echt lelijk) maar zeker niet 10/10 als dame op foto. Ik had toevallig wel deze dame jaar geleden bezocht. Stond toen hoog dus maar gedaan. Was de foto vergeten en sindsdien had ik de ad niet meer gezien dus was vergeten. Maar vorig jaar had ze ook zelfde truc, foto supermooi, in het echt minder. Pijpen en intiem waren wel oke zoveel ik kan herinneren. Ze deed haar best maar ja.... Maar deze keer kon ik de verleiding tegen en dus niet gegaan.
 
Iedere keer glippen ze er weer doorheen bij Kinky met nep foto's.
Zo zonde van de benzine iedere keer.
Vraag me dan af wie op de foto staat als die niet overeenkomt met de dame die de deur open doet

Ik had haar nr opgeslagen en op haar profielfoto heeft ze een bordje op met "kinky". Je zou denken dat zij het is.
Maar gezien het feit dat ze bare doet is al no go voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan