Recensie Blue, Karins Home, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Slagtand

Vaste klant
204
11/02/23
459
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/blue/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bij Blue beland toen een andere afspraak, elders, niet doorging. Redelijk hoge nood, dan maar naar KH, hoewel ik daar maar zelden echt blij word. Een voor mij nieuw meisje, Blue, stelde zich voor. Ze is naar eigen zeggen uit Italië afkomstig (maar dat zeggen veel Roemeense meiden, ik weet niet waarom) en sinds een tijdje bij KH aan het werk. Vroege twintiger, leuk koppie, vrolijk type, en qua lichaam geven de foto's op de site een goed beeld. Geen tattoos, siliconen en dergelijke als verfraaiingen bedoelde dingen, gewoon puur natuur. Girl next door.
Maar qua seks vond ik er weinig aan. Pijpen deed ze aardig, maar daarna... een fles glijmiddel dook al snel op en werd rijkelijk gebruikt. Drie standjes. Daarna, ik kom niet snel klaar in een condoom, dat alles nog een keer. En dat alles in drie kwartier. Er werd dus duidelijk een routine afgedraaid, steeds enkele minuten hetzelfde en dan weer door.
Dus ja... uiteindelijk... it gets things done. Dat wel. En ze is heel aardig en goedlachs. Maar ik kom niet terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan