Recensie Mooi/Karin, Korat Thai, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.698
02/07/21
7.069
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
www.goldensunprive.nl
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had gelezen dat de dame aan TZ zal doen. Daar was ik nieuwsgierig op geworden. Had eerder nog geen dame in dit huis bezocht. Wel een paar maal binnen gestapt, maar om ene van de redenen kwam het er niet van. Sowieso werken daar niet veel dames en zijn er vlgs. mij ook maar drie kamer.
Wel een heel aardige en relaxte baas. Zou bijna zeggen dat het wegens hem de moeite waard is om eens binnen te stappen.
Maar het draait om Mooi. Qua leeftijd zal zij zeker veel dichter bij de 60 dan bij de 50 liggen. Wat stevige postuur, maar ik zou haar zeker niet dik willen noemen.
Spreekt slecht Nederlands, ofschoon zij lang hier leeft. Dat maakt de communicatie wel wat moeilijk.
Zij heeft dikke, vaste D-cup borsten, m.i. echt. Helaas maar kleine tepels.
Het TZ stelt niet veel voor: zij steekt het puntje van haar tong tussen haar lippen uit en houd de lippen verder gesloten. Dat is niet wat ik onder TZ versta.
Verder is Mooi in het contact wat geroutineerd, maar dat zou vast ook met haar lange werkervaring en de frequentie van haar bezoekers te maken hebben (ik moest een kleine half uur wachten tot dat zij beschikbaar was).
Na het neuken nog een kleine Massage van haar gekregen, die echter niet zo veel voorstelde. Zij gaf toen aan dat zij mij graag terug wil zien en zij had het over haar en mijn woonhuizen. Het leek haar verbaal belangrijk om mij terug te zien, tegelijk kwam het op mij theatraal over. Ik weet uiteraard niet of dat bij haar ook bij de routine hoort.
Wat mij vooral negatief opviel was dat er geen vers laken op het bed was. Mooi gooide het natte handdoek, waarmee zij zich net afgedroogd had, dwars over het bed in de kleine kamer heen. Wel is er een ruime inloopdouch in de kamer.
Ik weet niet, of ik nog eens terug ga.
Misschien voor een van haar collega's?
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Maar je moet ook zeker geen jong, strak meisje verwachten.
 

Op de profiel pagina staat inderdaad Mooi, maar op de rest van de site is het altijd Moi.
Ik had zelf niet het idee dat ze zo oud is. Sterker nog ik denk dat het een veertiger is.
 
Ik heb har weleens gevraagd wat haar leeftijd is. Ze gaf toen een getal in de 40 aan. Kan natuurlijk nog steeds gelogen zijn, maar het is in ieder geval een ander leeftijd dan in haar profiel staat op de website.
 
Ik heb van (zeer) betrouwbare bron vernomen dat ze de 60 al een tijdje is gepasseerd. Haar service is helaas met de jaren ook minder geworden. Ze was een topper toen ik haar bezocht in de Golden Sun tijden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan