Recensie Anastacia, Karins Home, Rotterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Slagtand

Vaste klant
204
11/02/23
459
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/anastacia/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben met Anastacia op de kamer beland toen ik zonder afspraak bij Karins Home binnenliep. Dat begon met samen douchen, wat ik altijd een sympathieke zaak vind. Ik vind haar qua uiterlijk een 7 en ze heeft opvallend kleine borstjes. Anastacia is geroutineerd en dat merk je, na het douchen: je mag gaan liggen en ze gaat aan de slag. Ze stelde geen extra's voor en ik vroeg er niet om.
Ze kan echt lekker pijpen. Lekker diep en met veel spuug, wat ik geil vind. Af en toe een traantje, zelfs (ook geil) en dan gewoon doorgaan. Omdat ik bij PMC niet snel klaarkom, ging ze lekker lang door en dat beviel mij prima. Uiteindelijk wilde ze neuken, maar doordat ze veel glijmiddel gebruikte, vond ik daar weinig aan. Heb na een of twee minuten gevraagd door te gaan met pijpen. Zo tegen het einde van het uur condoom volgeknald.

Echt onvermoeibaar pijpchickie, ze heeft hard en goed gewerkt voor haar geld.

Bio op KH-site (leeftijd daar 21, dat heb ik in het formulier overgenomen, maar ze kan net zo goed 27 zijn.)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al een aantal keer met Anastacia op de kamer geweest. En elke keer met een zeer voldaan gevoel weer vertrokken.

Alles aan haar is niet zo groot, wat ik juist prachtig vind. Het is een pure dame die goed aanvoelt wat je wilt tijdens de date. Zo vind ik "iets ruwer" wel lekker en daar gaf ze goed gehoor aan.

Jammer genoeg doet ze niet aan tongzoenen maar ze is echt een topper!
 
Terug
Bovenaan Onderaan