Recensie Aysun - Karins home 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Huntertje070

Wandelaar
35
10/02/22
46
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/aysun/
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje terug deze turkse dame bezocht. IkZe sprak inderdaad een turks, maar ik vermoed dat ze koerdisch is. Ook vermoed ik dat ze midden/eind 20 jaar is. Helaas werd ik erg misleid door de foto op de site. Er staat wel bij dat ze tattoo's heeft, maar op de foto niet te zien. Tattoo's vind ik an sich niet zo erg, maar haar hele lichaam staat er vol mee. Toch een kans gegeven en naar de kamer gegaan. Ze wast je jongeheer als je voor pzc hebt gekozen. Altijd een pluspunt voor mij als een dame dat uit haarzelf doet ipv dat ik het zelf doe, terwijl ze het niet eens vragen. Enfin, dan de pijpbeurt. Erg middelmatig, niets bijzonders. Eentonig heen en weer en gebruikt haar handen veel. Ze houdt het niet lang vol, kan niet in een stuk door pijpen. Mocht haard hoofd ook niet vasthouden, laat staan een beetje duwen. Wel mag je een beetje met haar kutje spelen. Helaas, 50 euro weggegooid… het intieme gedeelde was wel oke, wederom niets bijzonders. Je mag wel lekker doorpompen in doggy. Uiteindelijk keihard gepompt en gekomen. Snel omkleden en wegwezen. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan