Recensie Bo, Erembodegem 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
"Vlaamse speelse ondeugende BO | Redlights" https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-speelse-ondeugende-bo.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Trg bij ons Boke geweest.het was zoals altijd zalig.prachtig lichaam, sympathiek, een echte GFE.altijd een vriendelijke madam gevonden ongeacht hoe druk ze het heeft.ze blijft glimlachen.
 
Vroeger zat Bo in Erpe-Mere. Heel geile milf. Was men vaste slet. Pijpen voluit en dan haar ogen zo kijken naar jou. Beffen had ze ook graag. Ze was altijd nat. En dan doggy haar lekkere kont voor mij.

Nu in Erembodegem. Niet meer bij geweest jammer genoeg.
 
Vroeger zat Bo in Erpe-Mere. Heel geile milf. Was men vaste slet. Pijpen voluit en dan haar ogen zo kijken naar jou. Beffen had ze ook graag. Ze was altijd nat. En dan doggy haar lekkere kont voor mij.

Nu in Erembodegem. Niet meer bij geweest jammer genoeg.
Ik was ook nog bij haar in Temse. Een héél geslaagde date! Ze pijpt heerlijk, en liet zich graag beffen en rimmen. En een mooi snoetje ook. Wist niet dat ze ook graag cim had, verdorie...🤔. Erembodegem een beetje uit de buurt voor me, spijtig.aar wie weet, ooit.... .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent bij deze goedlachse, sympathieke en goed geconserveerde MILF geweest. Ze leidt je via telefoon/sms naar een parkeerplaats in de buurt en vervolgens naar het juiste adres. Makkelijk gevonden. Eens binnen stelt ze je meteen op je gemak... het is en aangename sociale dame. Foto's zijn echt echt... ze ziet er exact hetzelfde uit.
Na het financiële deel en het obligate wasje kon het feest beginnen. De dame heeft zeer mooie borsten, al vermoed ik dat ze recent bijgewerkt zijn, al was dit niet te voelen. Ze maakt je warm door strelingen over je lichaam en lekker tongzoenen. Nadien zakte ze af om junior in haar mondje te nemen. Dit is echt wel haar sterke kant... ze kan geweldig goed pijpen, waarbij ze ook je ballen en indien gewenst je kontgaatje heerlijk verwend met haar tongetje.
Daarna de rollen omgedraaid en van haar borsten naar haar lekker fris kutje afgezakt. Deze dame genoot echt van een goede befbeurt en werd heerlijk nat.
Na een nieuw rondje orale verwennerij voor mij haar stevig in doggy afgeneukt... toen ik voelde dat ik ging komen condoom er af en heeft ze me heerlijk in haar mondje laten spuiten.
Conclusie: een goedbewaarde, geile en leuke milf die haar vak kent, mee geniet en dat tegen een normale aanvaarbare prijs. Ik kom terug!
 
Recent bij deze goedlachse, sympathieke en goed geconserveerde MILF geweest. Ze leidt je via telefoon/sms naar een parkeerplaats in de buurt en vervolgens naar het juiste adres. Makkelijk gevonden. Eens binnen stelt ze je meteen op je gemak... het is en aangename sociale dame. Foto's zijn echt echt... ze ziet er exact hetzelfde uit.
Na het financiële deel en het obligate wasje kon het feest beginnen. De dame heeft zeer mooie borsten, al vermoed ik dat ze recent bijgewerkt zijn, al was dit niet te voelen. Ze maakt je warm door strelingen over je lichaam en lekker tongzoenen. Nadien zakte ze af om junior in haar mondje te nemen. Dit is echt wel haar sterke kant... ze kan geweldig goed pijpen, waarbij ze ook je ballen en indien gewenst je kontgaatje heerlijk verwend met haar tongetje.
Daarna de rollen omgedraaid en van haar borsten naar haar lekker fris kutje afgezakt. Deze dame genoot echt van een goede befbeurt en werd heerlijk nat.
Na een nieuw rondje orale verwennerij voor mij haar stevig in doggy afgeneukt... toen ik voelde dat ik ging komen condoom er af en heeft ze me heerlijk in haar mondje laten spuiten.
Conclusie: een goedbewaarde, geile en leuke milf die haar vak kent, mee geniet en dat tegen een normale aanvaarbare prijs. Ik kom terug!
Sluit ik mij volledig bij aan. Bo is een topper. Vooral dat pijpen is fantastisch.
 
Heeft ze ergens een werkende link?

Er staan hier twee linken die werken e, twee die niet werken:



Ze zou stoppen op haar vijftigste, maar blijkbaar kan ze de sector niet 'vaarwel' zeggen.
Chapeau dat ze haar lichaam zo in conditie kan houden, en dus blijkbaar ruim tien jaar kan 'zeuren'.

Bedoel jij dan dat ze de 50 gepasseerd is?
 
Ik vermoed dat het om Bo gaat:
Maar waarom 2 recensies voor dezelfde wip?
(en waar is Peter Starbuck om een minachtende opmerking te maken? ? )

Moet ik dit item nu al verdacht gaan vinden dan ? ;):sneaky:
 
> Als ik mij niet vergis was Bo een van de dames die niet mocht/wou besproken worden op h****s, gaan we deze politiek hier ook aanhouden ?

Klopt niet. De thread werd ernstig geleegd omdat één van de leden na 12 ultralovende posts na elkaar blijkbaar eens misvallen was en is beginnen ranten.
Ja, nee, ja, nee :) Dat item werd destijds door de leiding van H***s per direct offline gehaald zonder dat ik daar enige inspraak over had...ter verduidelijking, moderators hebben zelf nooit inspraak gehad of men alsnog een item terug online wilde hebben 'om één of andere reden' of niet.
Wat het Item Bo aanging, het lag destijds wel voortdurend onder spam van belanghebbenden, ja, een oude kwaal destijds tot het de spuigaten uit kwam...mocht een hoofdmod daar gerucht van hebben, naar gelang wie op dat moment hoofdmod was ging het item ook per direct er uit...mocht ik tijdig online zijn geweest, had ik eventueel, indien, als, het item nog kunnen cleanen om te gaan recupereren. Nu werd het oorspronkelijke item destijds geopend door een belanghebbende (laat ons vermoeden of er zeker van geweest zijn dat het Bo zelf was) de hoofdmod is daar op uitgekomen en floep...keihard, item mocht dus nooit meer online komen.

Er werd spam geplaatst door verschillende aangemaakte accounts door belanghebbende personen, voor zover ik het kon achterhalen.

Op 04 februari 2019, een maandag want dat weet ik nog goed :D heeft ene wakkere onder de naam 'Slaapmuts' toen opnieuw een item geopend, m.n. Bo en we waren opnieuw vertrokken...item mocht nooit meer bespreekbaar worden maar ik dacht... enfin, die Slaapmuts is de slechtste nog niet en we zwijgen er over voor zolang het dan mag duren...de spam, mocht die verschijnen haalde ik er uiteraard dan zelf wel gewoon verder uit om het alsnog een kans te gaan geven. Zelf had ik geen bezwaar en ik was op dat vlak nogal losjes, zolang het item spam vrij zou blijven. Ik was liever zo'n jager die z'n wild nog een kans gaf in die natuur. Hoe meer items hoe liever... maar ze moesten en zouden clean van spam blijven om de objectiviteit ervan te behouden t.v.v. de schrijvers allemaal allicht.

Zelf heb ik de dame nooit kunnen bezoeken...maar de foto's spraken me wel tot de verbeelding en ik had ook wel plannen om ze vroeg of laat te gaan bezoeken mocht ik de kans hebben uiteraard. Het is er niet van gekomen...
 
De advertentie van Bo was mij al een paar keer opgevallen. Een paar maanden geleden heb ik ze ook effectief gebeld om een afspraakje te maken.

Meteen van aan de telefoon al klonk ze heel naturel en relax wat mij meteen op mijn gemak stelde! Meestal heb ik wel wat stress bij een eerste afspraakje met een dame, maar bij haar smolten de zenuwen meteen als sneeuw voor de zon!

Aangekomen bij haar was het niet anders. Bo ontvangt in een mooi appartementje, draagt graag strakke korte sexy kleedjes en is vooral haar eigen relaxte, vriendelijke zelve!

Ze schrijft in haar advertentie dat ze goed kan pijpen en dat is niet gelogen! Een waar genot om haar bezig te zien en om te ondergaan!

En over de rest ook geen klagen: ze laat zich graag lekker neuken en doet ook actief mee!

Ondertussen ben ik al een paar keer bij haar langsgeweest en het was zeker nog niet de laatste keer!
 
Hm, ik word ook altijd een paar jaar jonger ingeschat dan ik ben. En ik geloof graag dat de dames een paar jaar liegen over hun leeftijd. Maar meer dan 10 jaar!?? 🤨

En wat maakt het ook uit? Ik ga al geruime tijd regelmatig bij Bo langs, en het is iedere keer weer top. Vriendelijke dame, hemelse blauwe ogen, lekker lijf (voor die heerlijke kont van haar 😍) en vooral: 'tis altijd zalige sex met haar 😊
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fotos matchen real life, spreekt vlaams en is verzorgd.
Goed uurtje samen door gebracht, keek niet op de klok en ook na de finish, nog effe masseren en lekker babbelen over allerlei onzin.
 
Hm, ik word ook altijd een paar jaar jonger ingeschat dan ik ben. En ik geloof graag dat de dames een paar jaar liegen over hun leeftijd. Maar meer dan 10 jaar!?? 🤨

En wat maakt het ook uit? Ik ga al geruime tijd regelmatig bij Bo langs, en het is iedere keer weer top. Vriendelijke dame, hemelse blauwe ogen, lekker lijf (voor die heerlijke kont van haar 😍) en vooral: 'tis altijd zalige sex met haar 😊
nee ik denk dat ze de 40 wel effe voorbij is, maar kom twas plezant en das wat telt he
 
Terug
Bovenaan Onderaan