Recensie Bobbi en Riley, Dordrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peerke

Vaste klant
111
15/11/21
76
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/1416738-riley#overview https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/9846533-bobbi
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week Bobbi en Riley bezocht in Dordrecht.

2 mooie verrukkelijke dames die van wanten weten.

Bobbi is het type wat meer de leiding neemt lang van stuk met een prachtig lichaam.

Riley is wat kleiner van stuk iets stiller maar met een stel geweldigen echte borsten.

Nu even over de date.

Bij binnenkomst na de financiële verplichtingen gingen de kleren snel uit en op bed lekker met Riley liggen tongen en Bobbi sloot aan en werd er heftig door ons drieën met elkaar gezoend. De dames ging op bed naast elkaar liggen beentjes wijd en ik kon werkelijk m'n gang gaan.

Uiteindelijk was klein Peerke al wat groter en werd er snel een condoom overheen geschoven.

Pijpen door de ene en werden m'n ballen gelikt door de andere. Dit werd dan ook steeds afgewisseld.

Nadat ze beide mij hadden bereden was het tijd voor mssio. Bobbi was als eerst aan de beurt en lag ernom te genieten en kwam zelfs klaar.

Ze zei; whauw wat een begin van de avond!

Riley was daarna aan de beurt maar dat duurde niet lang voor het bij mij begon te borrelen. Snel condoom verwijderd en lekker op de geweldig borsten van Riley klaargekomen.

Bubbelbad was inmiddels vol en hebben we 15 minuten liggen ontspannen.



Meiden bedankt en tot snel. X.
 
Laatst in Almere een afspraak gemaakt met Bobbi, bij aankomst stelde ze een trio voor met Riley. Zij was zowaar aanwezig (stond niet op de site vermeld). Kreeg een heerlijk voorstel voor een lesbische trio. Akkoord gegaan met de trio.
Ze zouden zich even opfrissen, en daarna zou het "feest" beginnen. Ik heb ook nog van de gelegenheid gebruik gemaakt om me in de club nog even op te frissen.
Helaas viel het allemaal erg tegen.
Lesbische gedeelte, bleef alleen bij zoenen met elkaar. geprobeerd ze wat te begeleiden, Dat ze elkaar wat zouden betasten, maar de handen gingen snel weg. Het oraal van de meiden was zeer matig. Bij hun rook het helemaal niet fris. Even opgefrist? Ik kreeg het idee dat ze naar de wc zijn geweest voor een korte behoefte zonder op te frissen. We hebben uiteindelijk wel de tijd vol gemaakt met van alles wat uiteindelijk zeer matig was, hopen dat het beter zou worden.
Voor mij is het niet om nog eens af te spreken met ze. Wel jammer, het zijn wel 2 knappe meiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan