Body contour Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maria ken ik (nog) niet, is denk ik nieuwe aanwas. Heb haar ook niet gezien bij recente bezoeken, volgens mij, maar dat kan komen doordat ik toen op afspraak kwam en dan word je ook niet meer voorgesteld aan de rest.

Ik blijf dit een prima adres vinden, maar dat komt vermoedelijk ook doordat ik er al vaak ben geweest. Maar de laatste bezoeken aan Priscilla en Patricia waren gewoon weer helemaal goed voor mij, dus ik blijf hier graag komen. Ook gewoon gezellig, beetje kletsen met de gastvrouw en met de dames zelf.
 
Tijdje geleden weer bij Body Contour, mij viel Felicia gelijk op, ook al was er ook een leuke blondine, volgende keer ga ik voor deze blonde schoonheid. Massage op tafel, door Felicia, was echt genieten, ze praat alleen wat veel, maar geen moment spijt van mijn keuze.
 
Overname Body Contour:

Zie ook:
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/nieuw-erotische-massage-salon-body-contour_8211656
+

Ben benieuwd.
Wat al gelijk tegenvalt is weer geen dames op de website :( hopelijk verandert dat, anders is het weer hetzelfde...:rolleyes:

Prijzen zijn iets gestegen.

Baan Jinda, nooit van gehoord, schijnt in Sassenheim te zitten.
 
Al een tijd niet meer geweest en dit nieuws ook gemist eigenlijk. Zonde, was altijd wel een van mijn favoriete adressen. Al zegt het misschien ook wel iets dat ik er inmiddels al een maand of vijf niet meer ben geweest, hoewel dat niets met de laatste ervaring te maken had.
 
Al een tijd niet meer geweest en dit nieuws ook gemist eigenlijk. Zonde, was altijd wel een van mijn favoriete adressen. Al zegt het misschien ook wel iets dat ik er inmiddels al een maand of vijf niet meer ben geweest, hoewel dat niets met de laatste ervaring te maken had.
Ik ben voor het laatst eind mei geweest, gastvrouw Vivienne is wel de moeite waard, maar masseert niet helaas.
 
Nou ben toch wel benieuwd ! Woon er erg dicht bij maar nog nooit binnen geweest. Ook beetje bang om een "bekende" tegen te komen. Of als je net naar buiten stapt.

Toch maar is gaan dan 🤔

Wordt vervolgd
 
Ik ben voor het laatst eind mei geweest, gastvrouw Vivienne is wel de moeite waard, maar masseert niet helaas.

Ik weet het, ik ken haar. Ze heeft dat vroeger wel gedaan. Sowieso in het verleden vaak genoeg prima ervaringen gehad, dus in die zin is het wel jammer dat ze zijn overgenomen. Tenzij er verder weinig verandert voor de klant natuurlijk, dat weet ik (nog) niet.
 
Volgens mij vinden ze dat niet zo'n probleem hoor. Tenminste, dat heb ik nooit gemerkt. Al weten de meeste bezoekers dat inderdaad pas als ze al een keer zijn geweest, anders zullen ze meestal wel de voordeur aan het plein pakken en daar aanbellen.
 
Maar lang niet alle dames staan op de website lijkt het, want ik zie maar 4 dames staan terwijl er wordt gesproken over 5 nationaliteiten (Nederlands, Thais, Surinaams, Ghanees, Russisch) en ik ga er niet vanuit dat er een met een dubbele nationaliteit tussen zit.

Overigens word ik van het bekijken van de foto's van de dames die wel op de website staan niet direct warm.
 
Ik kom hier echt al meer dan 10 jaar niet meer en met deze prijzen gaat dat ook niet snel veranderen denk ik zo.
Als er voor €120/uur alleen maar een HJ gegeven wordt ga ik wel naar een Thai.
Kan iemand mij even bijpraten waarom deze toko nog bestaat dan. In mijn ogen alleen als er meer gebeurt.

Is de gezamenlijke douche er nog? 😁
 
De laatste keer dat ik er was, bestond de gezamenlijke douche zeker nog. Net als de sauna. Maar op deze foto's zie ik mijn favoriete dames niet meer, dus als die weg zijn, is de verleiding om eens te gaan kijken toch al aardig afgenomen.
 
Vorige week bij Body Contour geweest, was ook voor mij lang geleden, sowieso ruim voor Covid gedoe.....
Inderdaad een en ander veranderd, maar gelukkig was dezelfde leuke lieve meid (wenst anoniem te blijven) er nog steeds van toen. Zij is echt een kanjer in edging en opwinden! Prijzen zijn wel fors gestegen en weerhoudt mij ervan regelmatiger te gaan......
Maar al met al een prima, schoon en leuk adres.
 
Zij is echt een kanjer in edging en opwinden! Prijzen zijn wel fors gestegen en weerhoudt mij ervan regelmatiger te gaan......
Maar al met al een prima, schoon en leuk adres.

En dat is natuurlijk ook weer waar, als ik bij een dame kom waar ik het erg naar m'n zin heb en zij mijn prikkelpuntjes weet te raken.
Dan kom je daar toch weer terug al kan het feit dat je het thuis op gezette tijden ook 20°C wil hebben de interval verlengen 😁
 
Inmiddels wel een menu-sectie dames op de website 👍:
https://www.bodycontour-byjinda.com/dames 😋 😉

Wel een heel ander team dan de 'oude' BC...
Vandaag weer op bezoek geweest, waren 7 dames aanwezig, stuk meer dan de website vermeld dus!
Overigens kwam ik vandaag tot de zeer positieve ontdekking dat er dus naast een geweldige massage, absoluut meer met de dame in kwestie mogelijk was. Zij vertelde mij dat het gewoon een kwestie van vragen is, niet alle dames bieden extra's aan maar bij de meesten is dit wel mogelijk!! Dat maakt het een nog interessanter adresje!!
 
Ik kom net kijken. Vroeger wel wat gewandeld, heel lang niet gedaan, ben inmiddels 45 en weer een tijdje single en wil mijzelf eens laten verwennen.

Ik denk erover om naar Body Contour te gaan want die hebben een sauna en dat vind ik een grote plus. Maar, en dan komt mijn vraag en de reden dat ik mij nu net aangemeld heb: Leuke website, veel foto's maar ik zie geen foto's van de kamers ?! Ik kan mij nu heel slecht een beeld vormen. Is dat ouwe bende of zo dat ze het niet laten zien?

Nou ja, dat was eigenlijk mijn enige vraag.
 
De kamers zijn niet spectaculair, zeker ook niet ruim. Je vindt er alleen het hoognodige. Maar voor het gebodene is dat genoeg.

Stel je van de sauna overigens ook niet al te veel voor hoor. Want dan gaat het tegenvallen denk ik.
 
Oké bedankt voor je antwoord. Ik kan mijn geld maar 1x maandelijks stukslaan, dus de kans op een fantastisch geile ervaring moet groot zijn. En ik ben een liefhebber van sauna, ik had mijzelf al zien zitten zweten met een dame.

Denk er nog even over na.
 
Maria ken ik niet. Tamara heeft inderdaad niet altijd de vrolijkste uitstraling, @warluigi. Daarom koos ik haar ook niet al te vaak, al was het op de kamer best wel prima.

Priscilla is wél echt leuk hoor. Vind ik dan!
Ben zelf ook regelmatig in het verleden bij BC geweest. Tot 2020 ongeveer. Meestal bij Priscilla. Wat een super leuke meid is dat. Knap, blond, gezellig, en ik mocht uiteindelijk behoorlijk veel bij haar doen 😉
Ze gaf ook heerlijke massages b2b voor € 130,- en ik mocht overal aanzitten.

Ook paar keer geweest bij Rosa/Rose. Donkere dame met prachtige glimlach en mooi lijf. Was ook niet verkeerd.

Nog een keer bij een donkerharige dame geweest met tatoeages. Ook mooi lijf en vriendelijk met goede massage.


Maar mijn absolute favoriet blijft Priscilla! Hoop ooit nog een keer daar heen te gaan voor haar mits ze er nog zou werken.
 
Vandaag daar geweest bij Emie, een thaise dame al flink op leeftijd, kwam daar binnen en zij was de enige dame due nog vrij was. Ik had al reeds betaald maar ik heb best wel spijt dat ik met deze dame ben gegaan. Nergens aanzitten of anders bij betalen, steeds vragen voor extra's. Jammer ik had mijn geld terug moeten vragen. Week eerder daar geweest met een blonde dame, helaas haar naam vergeten, dat was stukken beter
 
Recent bij Steffie geweest, bij Body Contour.
Ik had een afspraak staan met Monica, maar die was al weg. Lekker afspreken zo…maar de receptioniste deed er nogal luchtig over.
Anyway, toen ik binnen kwam zaten er 2 dames op de bank, een blonde en een Thaise, en toen zag ik Steffie uit een kamer lopen, en dacht 'zó'!
Steffie is half Ghanees en een heerlijke vrouw. Knuffelen, massage, tongzoenen, flink teasen. Ze neemt continue initiatief en kronkelt om en over je heen. Uiteindelijk afgemaakt met handjob, waarbij ze half op mijn bovenbeen zat en eerst zichzelf bevredigde en ik het daarna mocht overnemen. Erg geil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan