Recensie Body & Sun, Deventer 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

John Doe

Wandelaar
27
04/11/21
18
5
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/deventer/4318161-assia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afspraak gehad met Assia, zogenaamd een Aziatische dame. Eenmaal daar en na betaling bleek het oma uit Hongarije (oid) te zijn. Niks Aziatisch aan. De dame had bovendien erg veel buik en veel ouder dan 46 (mijn inschatting). Ze was verder wel aardig. Geen intiem gedaan, ik durfde het niet aan. Maar voor mij geen tweede keer na deze misleiding.
 
Ook bij deze vrouw geweest mij vertelde ze dat ze uit Brazilie kwam. Wel aardig maar veel ouder dan 46 alle handelingen waren matig. Het masseren stelt niets voor een beetje over je rug wrijven en dan af en toe je zak beroeren. Ook nogal faken alsof ze geil was en bijna klaar kwam. Voor mij geen Body & Sun meer.
 
Bij B&S hadden ze vaak jonge pareltjes uit Polen, leuke en geile tijden meegemaakt daar... Tina, Samantha, Jessica en zoveel meer leuke jonge meiden. Door het huidige aanbod en aanhoudend misleidende foto's ben ik al lang niet meer geweest helaas.
 
Laatst bewerkt:
De Tina die ik daar heb ontmoet was nou niet bepaald een leuk jong meisje...
En Eva...! Nogmaals, zij was een natuurtalent en een heerlijke stouterd! :sneaky:
 
Voor een poos terug (van het zomer) ook bij deze dame geweest. En het was inderdaad flauw. Ze wou wel praten en makkelijk in de omgang zelfs haar prive nummer gekregen, geen idee wat ik daarmee moet🙄haha
 
Er staan eindelijk weer wat jongere meiden op de site, ongetwijfeld met fake foto's… Iemand al ervaring met Sophie, Jasmijn, Debbi of Maya?

8AA655D1-CF3D-45DF-B8BE-839C54F4C5A4.jpeg
 
Ja ik, er zijn een aantal heel leuke en bloedmooie jonge dames nu ( net voor de lockdown). Vooral de Poolse meisjes Jasmijn, Maya en Sofie zijn aanraders. Ze spreken geen Nederlands maar wel goed Engels en weten je naar een heerlijk hoogtepunt te krijgen. Wat helemaal eenb pluspunt is; een half of heel uur wordt helemaal volgemaakt
Als ze er na de lockdown nog zijn kan ik het iedereen ten zeerste aanbevelen
 
Ja ik, er zijn een aantal heel leuke en bloedmooie jonge dames nu ( net voor de lockdown). Vooral de Poolse meisjes Jasmijn, Maya en Sofie zijn aanraders. Ze spreken geen Nederlands maar wel goed Engels en weten je naar een heerlijk hoogtepunt te krijgen. Wat helemaal eenb pluspunt is; een half of heel uur wordt helemaal volgemaakt
Als ze er na de lockdown nog zijn kan ik het iedereen ten zeerste aanbevelen
Thanks voor deze tip, nice! Lijkt Maya op de dame hierboven? En wellicht kun je iets zeggen over haar borsten, zoals op de foto (B of B/C) en echt?
 
Thanks voor deze tip, nice! Lijkt Maya op de dame hierboven? En wellicht kun je iets zeggen over haar borsten, zoals op de foto (B of B/C) en echt?
Nee, geen enkele foto op de website van body en sun lijkt te kloppen met de werkelijkheid.
Ze heeft veel korter haar, borsten zijn heerlijk natuurlijk en formaat B/C. Ze vindt het fijn als je haar ook masseert en gaat bij mij veel verder dan de mogelijkheden die genoemd worden op de website.
 
Is sex hier mogelijk en zo ja hoeveel kost dat dan en hoe fiks je dat dan ? Sorry newbie hier moet nog een hoop leren 😂
 
Is sex hier mogelijk en zo ja hoeveel kost dat dan en hoe fiks je dat dan ? Sorry newbie hier moet nog een hoop leren 😂
Met sommige wel. Kun je zodra je op de kamer bent met de dame bespreken. Kost wel extra en niet elke dame vraagt hetzelfde voor de extra's.
 
De prijzen op de website in de advertenties op Kinky kloppen niet. Er staat 100 euro voor een uur. Als je eenmaal binnen bent, dan ligt er een prijslijst waarop 110 euro staat. Als je dan aangeeft dat in de advertentie een ander bedrag staat, dan gaat de prijs weer naar beneden.
 
In de advertenties op Kinky wisselen de dames ook nogal eens van naam.
En Vanessa staat er twee maal. De ene keer is ze 25 jaar en de ander keer 35 jaar. En de ene keer C cup en de andere keer E cup.
De ene foto bij de profielen is verschillend, maar die voor de spiegel (met spiegelbeeld) is dezelfde.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan