Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe kun je Bonita gemakkelijk herkennen?
Zwart krullend haar.
Zit altijd in het glazen straatje en zit meestal niet in haar stoel maar op de vensterbank met haar rug tegen het raam. Normaal is dat haar meest favoriete houding.
Ze draagt meestal toch ook zwarte lingerie.
Bij twijfel kun je het ook eens vragen maar je zal ze wel gauw herkennen.
Heeft ook een prachtig afgetraind lichaam.
 
Weet je nog om welk uur dat precies was? Ik las wel dat ze momenteel in verlof is, en ergens eind augustus terugkeert.
Lees je eigenlijk wel iets wat hier gepost wordt.?
Vraag mij toch dikwijls af waarom we nog de moeite doen om dingen erop te plaatsen. 🙄🙄
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog met wat drempelvrees, heb nog nooit van mijn leven een sekswerker bezocht. :oops: Maar heb wel al vaak rondgelopen in het Glazen Straatje en omgeving, meestal onder invloed van alcohol. Ik heb besloten er vóór het einde van 2023 er hoe dan ook een bezoek te brengen. Ik vrees ook wat voor communicatieproblemen, mijn Engels is, vergeleken met de meeste Vlamingen, nogal slecht. Want ik neem aan dat Bonita geen Nederlands verstaat? Of toch?
 
Ik zou gewoon eens gaan rondwandelen zonder invloed van drank en ga gewoon binnen, de rest zal wel gewoon volgen zonder problemen.
Wees gerust, de eerste keer dat ik binnen moest gaan bij een dame was ook niet makkelijk en ik denk bij 90 procent van de andere medewandelaars dat dit hetzelfde was.
Bonita zal jou wel op uw gemak stellen en vertel haar dit ook dat het jouw eerste keer is bij een sexwerkster en dan zal ze zich er ook naar aanpassen.
Maar ik geef wel een goede raad, het is beter om ze nuchter te bezoeken. Probeer het gewoon eens eventueel vandaag. Waarom altijd verder uitstellen?
 
Bonita zal jou wel op uw gemak stellen en vertel haar dit ook dat het jouw eerste keer is bij een sexwerkster en dan zal ze zich er ook naar aanpassen.
Maar ik geef wel een goede raad, het is beter om ze nuchter te bezoeken. Probeer het gewoon eens eventueel vandaag. Waarom altijd verder uitstellen?

Hoe leg je in het Engels uit dat het je eerste keer is? "It's my first time?" Ik wacht ook nog even omdat iemand voortdurend berichten met mij wisselt op Messenger, en als ze eenmaal begint, moet ik wel blijven posten, anders wordt ze kwaad. Binnenkort vertrekt ze voor een paar weken op reis, en daar heeft ze zoveel te doen dat ze minder op Messenger zit. Tijdens mijn bezoek wil ik mijn smartphone uitzetten.
 
Man man man, zo gecompliceerd allemaal...

Keep it simple, dat is nog altijd het makkelijkste.

Just go with the flow.

Ge zorgt dat de minstens €50 op zak hebt, ge zet uwen Gsm in vliegtuigstand, ge doet teken aan de dame in kwestie, ze geeft u een subtiel antwoordje en ze gaat naar de deur en doet die open voor u. Ge gaat naar binnen, er volgt een kleine babbel en de gordijntjes gaan dicht.

En de rest gaat vanzelf, no worries, die dames weten daarna heus wel wat ze moeten doen, hoor.

Zo simpel is dat.
 
Man man man, zo gecompliceerd allemaal...

Keep it simple, dat is nog altijd het makkelijkste.

Just go with the flow.

Ge zorgt dat de minstens €50 op zak hebt, ge zet uwen Gsm in vliegtuigstand, ge doet teken aan de dame in kwestie, ze geeft u een subtiel antwoordje en ze gaat naar de deur en doet die open voor u. Ge gaat naar binnen, er volgt een kleine babbel en de gordijntjes gaan dicht.

En de rest gaat vanzelf, no worries, die dames weten daarna heus wel wat ze moeten doen, hoor.

Zo simpel is dat.
Idd zo gaat dat 😉
Alles niet moeilijker maken dan het al is.
En gewoon genieten verder van de rest als je in een dame als bonita kan klaarkomen. 😘😋
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog met wat drempelvrees, heb nog nooit van mijn leven een sekswerker bezocht. :oops: Maar heb wel al vaak rondgelopen in het Glazen Straatje en omgeving, meestal onder invloed van alcohol. Ik heb besloten er vóór het einde van 2023 er hoe dan ook een bezoek te brengen. Ik vrees ook wat voor communicatieproblemen, mijn Engels is, vergeleken met de meeste Vlamingen, nogal slecht. Want ik neem aan dat Bonita geen Nederlands verstaat? Of toch?
Wa's dt nu? De meisjes kunnen verdomd god inschatten of je halfdronken/dronken of nuchter bent. En ben je zat, dan zullen de meesten je weigeren. En seks is een universele taal.
 
Wa's dt nu? De meisjes kunnen verdomd god inschatten of je halfdronken/dronken of nuchter bent. En ben je zat, dan zullen de meesten je weigeren. En seks is een universele taal.

Wat noem je "dronken"... Toen ik de eerste keer in die buurt rondwandelde, had ik beslist meer dan twee glazen op, zou gegarandeerd positief blazen moesten ze mij testen. Maar dat wil daarom nog niet zeggen dat ik zwaar waggelde, amper nog op mijn benen kon staan, geen deftige zin meer kon uitspreken. Ik herinner me nog goed dat een dame me héél uitdagend aankeek en probeerde naar binnen te lokken. "Beneveld" is niet hetzelfde als "stomdronken". Ja, aan mijn adem zou je het wellicht wel geroken hebben. Maar dat ruik je moeilijk als je achter glas zit, toch?
:sneaky:
 
Sommige dames kunnen wel goed inschatten of je gedronken hebt of niet, ik zag er al die geweigerd werden.
Ik ga nooit mocht ik iets gedronken hebben, ge zijt toch veel alerter als ge niet gedronken hebt om nog maar te zwijgen als je met de auto naar huis moet.
Natuurlijk hebben sommigen helemaal geen verantwoordelijks gevoel, het is toch altijd de ander zijn schuld.
 
Sommige dames kunnen wel goed inschatten of je gedronken hebt of niet, ik zag er al die geweigerd werden.
Ik ga nooit mocht ik iets gedronken hebben, ge zijt toch veel alerter als ge niet gedronken hebt om nog maar te zwijgen als je met de auto naar huis moet.

Waarschijnlijk waren degenen die geweigerd waren dan wel sterker onder invloed dan "aangeschoten", "tipsy", of hoe je het ook noemen wilt? 😉 En ik heb nog nooit van mijn leven een auto bestuurd. Zodra ik van plan ben meer dan twee glazen te drinken, verplaats ik me ook nooit per fiets, ik gebruik dan steeds het openbaar vervoer.

Maar goed, het lijkt me beter het hier niet te veel meer over te hebben, dit topic gaat over Bonita, niet over alcoholgebruik. 🙂
 
Ik ben begonnen met missionaris, wel met een kwak gelijmiddel. Ze kan duidelijk wat verdragen want ik heb een aantal keer goed doorgepompt. Dan haar favo standje gevraagd.. "doggy.." hier eens werk van gemaakt en met haar haren wat gespeeld/naar achter getrokken. Dit vond ze duidelijk niet erg. Helaas kruid verschoten, had ze nog graag eens zien rijden.. nuja kortom, het was een topbezoek!

Weet iemand of Bonita ook de amazonehouding wil doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan