Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.094
11/07/21
11.527
74
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame blijkt dan toch aanwezig te zijn, ik kwam de andere dagen te vroeg of te laat want ze doet deze dienst nog van 10 u in de morgen
tot 15 u in de namiddag.
De ontvangst was weer zeer vriendelijk, eerst ontdoen van de kleding en elkaar wat knuffelen voor we ons op bed leggen, pijpen van tussen mijn benen en dat deed ze behoorlijk diep om daarna het intieme in 2 standjes te vervolledigen en nog een kort babbeltje achteraf.
Morgen is ze er niet, ik heb wel vergeten vragen of dit nu iedere zondag is of enkel morgen want vroeger heb ik ze enkel op zondag bezocht.
Vroeger was ze de maandag er niet zei ze maar maandag zal ze er wel zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Bonita bezocht.
Ze is inderdaad één van de beste dames in Gent.
Ze is vrolijk, lacht mooi en heeft een geweldig lichaam met juist-groot-genoeg borstjes en vooral een geweldige, stevige kont.
Ze deed dit geile ding waarbij ik aan de rand van bed stond, zij op haar knieën op bed met haar gezicht juist ter hoogte van mijn dan al stijve paal, en ze dan een super pijpbeurt gaf. Ze keek dan af en toe naar boven, terwijl ik met mijn handen haar hoofd vast hield en met die fantastisch mooie lange krullende haren kon spelen …
Daarna kwam ze op me zitten, heen en weer wiegend, soms zacht dan hard en snel, en ook met haar hoofd tegen het mijne en dan geil in elkaars ogen kijkend …
Dan doggy en ja … met zo'n prachtige kont vlak voor je … feest en vuurwerk 😁
Nadien nog gezellige babbel, relax en zonder tijdsdruk
Top meid!
 
Ze gaf uw voorganger misschien een briefje van 50 terug (?)
Tuurlijk nie, da's gelijk dat verhaaltje van die bedelaars als ge dat ziet liggen... "hmmm, €100 is hier precies het normaal tarief van de vorige".... en dan geef je dat dus ook. Stel je voor dat er daar een briefje van €20 lag, zeg !!:ROFLMAO:
 
Tuurlijk nie, da's gelijk dat verhaaltje van die bedelaars als ge dat ziet liggen... "hmmm, €100 is hier precies het normaal tarief van de vorige".... en dan geef je dat dus ook. Stel je voor dat er daar een briefje van €20 lag, zeg !!:ROFLMAO:
't Ja, dan had die brave voorganger misschien betaald met een briefje van 20 euro + één briefje van 30 euro.
 
Ik heb er ook eens toevallig bij geweest eergisteren rond 16 uur...idd een aangename tijd beleefd , een andere aanpak dan bij andere , eerst wat rechtstaand knuffelen en wrijven met de kont tegen mijn penis vooraleer we op het bed gingen liggen. Een vriendelijke dame , ze vertelde me nog dat ze daar nog een uurtje zou blijven ...
Dus ik vroeg me af of ze elke dagen aanwezig is , vooral of ze in het weekend zou aanwezig zijn. Het was hoogst uitzonderlijk dat ik eens tijdens de week kon weg geraken,...
 
Ik heb er ook eens toevallig bij geweest eergisteren rond 16 uur...idd een aangename tijd beleefd , een andere aanpak dan bij andere , eerst wat rechtstaand knuffelen en wrijven met de kont tegen mijn penis vooraleer we op het bed gingen liggen. Een vriendelijke dame , ze vertelde me nog dat ze daar nog een uurtje zou blijven ...
Dus ik vroeg me af of ze elke dagen aanwezig is , vooral of ze in het weekend zou aanwezig zijn. Het was hoogst uitzonderlijk dat ik eens tijdens de week kon weg geraken,...
Werkt normaal in de weekends dacht ik. Ook tot rond 16 a 17 u
 
Haar tijden zijn zo onregelmatig, de ene keer zegt ze dat ze in het einde jaar niet aanwezig zal zijn en wie is na 17 uur nog aanwezig op 30 december, juist Bonita in gesprek met een vriendin die in haar pand aanwezig is, tja wil je haar bezoeken is het eerder op goed geluk lijkt me.
Vergeef het haar, ze veranderd ook weleens van gedacht zoals de meeste dames!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jawel, een tweetal weken geleden er gepasseerd, in de namiddag. Nog steeds in het overdekte gedeelte van de Pieter Van der Doncktdoorgang, maar nu meer in het midden.
Nog steeds een killerbody, super mooie glimlach en een topservice gekoppeld aan een prettige babbel. Mij ziet ze in elk geval nog terug
 
Jawel, een tweetal weken geleden er gepasseerd, in de namiddag. Nog steeds in het overdekte gedeelte van de Pieter Van der Doncktdoorgang, maar nu meer in het midden.
Nog steeds een killerbody, super mooie glimlach en een topservice gekoppeld aan een prettige babbel. Mij ziet ze in elk geval nog terug
Ze kust ook op de mond dan? Was dit in de normale prijs?
 
Terug
Bovenaan Onderaan