Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moeilijk daar een antwoord op te geven. Bonita is nog aanwezig maar komt wanneer het haar past. Geeft een niet echt vaste uren of dagen. Vorige week zag ik ze allezins nog zitten in haar alom gekende positie aan de vensterbank.
Bonita is al ruime tijd afwezig. De laatste keer ik haar bezochte zei ze mij dat ze de fun voor het werk niet meer heeft. Denk dat ze zal stoppen.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week dinsdag rond 14 u eerst wat gewindowshopt en via eliminatie toch bij Bonita beland...was later begonnen door feestje avond ervoor...haar lekker strak lichaam eerst bewonderd en geïnspecteerd...heb ze dan wat extra lang laten zuigen en na paar standjes - vooral cowgirl gehurkt ( zonder steun zelfs) blijft een megageile ervaring...uiteindelijk me met olie lekker afgetrokken zonder condoom (ik kon kruit al véél vroeger verschieten en na (te) veel standjes zei ze dat tijd (bijna) om was wat nefast is voor de erectie) en gelukkig nog een zéér happy end...
Ik ben exact 20 minuten binnengeweest...dat noem ik 'waar voor je geld...😄😁🥳

Mja, toch weer die 'zakelijke' kant die onvermijdelijk de bovenhand neemt precies.

20 minuten bezig, amaai, da kan nie zijn ze, zal ze gedacht hebben.

Een ander zou voor minder zijn goesting verliezen als men zo wordt aangemaand om af te ronden.

Laat ze maar werken voor uw geld! 🤪

Terug
Bovenaan Onderaan