Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Misschien wel de beste service wat ik heb gehad in Gent, wat een bom van een vrouw. Super professioneel, ja oké. Liever iemand die alles 1 voor 1 professioneel doet, maar wel zeer goed dan de enorme fakers die je waarschijnlijk ook hebt.

Haar kont is zoals iedereen hier schrijft erg strak en dus top om te betasten, doggy is een must met haar.

Ze kan ook wel wat praten als ze wil en ze luistert ook wel tijdens een gesprek dus op zich allemaal zeer goed.

Ik ga zeker terug bij haar en zou haar graag eens beffen, maar heb het niet gevraagd.

Ze komt graag heel dicht bij tot juist voor je hoofd met haar lippen (de bovenste)... volgende keer misschien zoenen (als ze dit doet, want dat wou ik nu niet direct aangezien ik nieuw ben in deze 'wereld').

Kan ze alleen maar aanbevelen.

Misschien wel de beste service wat ik heb gehad in Gent, wat een bom van een vrouw. Super professioneel, ja oké. Liever iemand die alles 1 voor 1 professioneel doet, maar wel zeer goed dan de enorme fakers die je waarschijnlijk ook hebt.

Haar kont is zoals iedereen hier schrijft erg strak en dus top om te betasten, doggy is een must met haar.

Ze kan ook wel wat praten als ze wil en ze luistert ook wel tijdens een gesprek dus op zich allemaal zeer goed.

Ik ga zeker terug bij haar en zou haar graag eens beffen, maar heb het niet gevraagd.

Ze komt graag heel dicht bij tot juist voor je hoofd met haar lippen (de bovenste)... volgende keer misschien zoenen (als ze dit doet, want dat wou ik nu niet direct aangezien ik nieuw ben in deze 'wereld').

Kan ze alleen maar aanbevelen.
Normaal gezien zoenen en beffen laat ze niet toe.

150 euro??? En ik vermoed dat je ook maar 20 minuten actie hebt gehad. Inflatoire bezoekjes zijn nefast voor de 50 euro- bezoekjes...
Er is verschil bij Bonita! Als je vertrouwde klant bent. 50€ is zoals bij iedereen. 100€ is iets langer en krijg je nog rugmassage. Ik wou ooit 200€ geven. Ze zei me dat ze niets extra doet enkel extra tijd. Dan maar bij 100 gebleven. Bonita is niet zoals andere dames!!! Echt niet als je haar kent en er wederzijds en vertrouwen is. Ik ging laatst gewoon voor 50€. Ze vond dat okay. Ik moest zelf maar achteraf betalen. Maar dat kan ik niet ik leg geld altijd mooi op tafel op voorhand en ze neemt het bij aankleden aan.
Bonita top rest van de dpv kunnen er van leren.

Moeilijk daar een antwoord op te geven. Bonita is nog aanwezig maar komt wanneer het haar past. Geeft een niet echt vaste uren of dagen. Vorige week zag ik ze allezins nog zitten in haar alom gekende positie aan de vensterbank.
Bonita is al ruime tijd afwezig. De laatste keer ik haar bezochte zei ze mij dat ze de fun voor het werk niet meer heeft. Denk dat ze zal stoppen.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week dinsdag rond 14 u eerst wat gewindowshopt en via eliminatie toch bij Bonita beland...was later begonnen door feestje avond ervoor...haar lekker strak lichaam eerst bewonderd en geïnspecteerd...heb ze dan wat extra lang laten zuigen en na paar standjes - vooral cowgirl gehurkt ( zonder steun zelfs) blijft een megageile ervaring...uiteindelijk me met olie lekker afgetrokken zonder condoom (ik kon kruit al véél vroeger verschieten en na (te) veel standjes zei ze dat tijd (bijna) om was wat nefast is voor de erectie) en gelukkig nog een zéér happy end...
Ik ben exact 20 minuten binnengeweest...dat noem ik 'waar voor je geld...😄😁🥳

Mja, toch weer die 'zakelijke' kant die onvermijdelijk de bovenhand neemt precies.

20 minuten bezig, amaai, da kan nie zijn ze, zal ze gedacht hebben.

Een ander zou voor minder zijn goesting verliezen als men zo wordt aangemaand om af te ronden.

Laat ze maar werken voor uw geld! 🤪

Ze is inderdaad zakelijker dan vroeger. Maar ik heb eens de grenzen afgetast. 1ste maal dat ze me aanmaande af te ronden (na 6 bezoekjes) maar was ook 1ste maal dat ik het bewust uitstelde...😁😅
Was eigenlijk exact 20 minuten tussen intrede en uitvaart...😂...dus 15 minuten actie is al een prestatie op zich...terwijl het standaard zou moeten zijn...tja, mijn mening hierover ken je intussen al...😱😚

Terug
Bovenaan Onderaan