Recensie Bonnie, Eindhoven Prive, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1013

Stamgast
Forumpionier
555
08/07/21
1.204
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/eindhoven/580687-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bonnie is een slanke dame van Japanse - Ghanese afkomst. Een vrolijke vrouw van eind 30 met een gezonde sexdrive. Mijn eerste keer met haar was onvergetelijk want ze heeft me letterlijk alle hoeken van het bed op geneukt. Na een langdurige wederzijdse verwenpartij (ze pijpt zonder) waarbij ze ook heerlijke aan mijn ballen zoog hebben we op een zeer passionele manier geneukt. Tongzoenen doet ze zo vol overgave dat ik soms moeite had om te blijven ademen. Na diverse standjes kwam ik heerlijk klaar maar ik mocht niet stoppen omdat ze zelf ook wilde komen. Ze was best onder de indruk van mijn "doorzettingsvermogen".
Een absolute aanrader waar je zult moeten resererveren want ik heb enkele malen tevergeefs aan de deur gestaan.
 
De prijs wordt mede bepaald door de kamer die je kiest en dus was mijn startprijs € 150. Wanneer ik een dame bezoek die zich volledig geeft in haar dienstverlening (je mag dit volledig invullen zoals je wilt) dan betaal ik daar graag voor. Daarnaast was een fooi voor de fantastische ervaring eveneens op zijn plaats.
Mede hierdoor zien veel dames me graag terug. Voor mij geldt dat de kwaliteit belangrijker is dan de kwantiteit.
 
Zodra je daar de kraan van het bad open draait ben je ook een tientje kwijt, geen ramp, maar wel iets om rekening mee te houden :LOL:.
Maar een avontuur met Bonnie mag best wat kosten, ik kan er over meepraten. Is alleen al wel lang geleden, dus ik ga er geen recensie aan wijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan