Recensie Bonnie, Eindhoven Prive, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mexxx

Wandelaar
Forumpionier
25
06/07/21
9
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/eindhoven/580687-bonnie
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Bonnie al een tijdje op het oog - dankzij reviews op hookers.nl en nu kwam het er eindelijk van. Op een vrijdag eerst haar eigen nummer gebeld, maar geen gehoor. Toen via Eindhoven Privé een afspraak gemaakt voor een uur aan het eind van de middag. Even later kreeg ik een sms bericht van haar en werd de afspraak bevestigd. In de middag was ik ruim op tijd bij Eindhoven Privé en mocht ik met een colaatje even wachten op Bonnie. Toen ze binnen kwam werd ik met een lekker tongzoen begroet. Bonnie is aan de kleine kant, maar op bed is dat uiteraard niet zo'n probleem. We gingen naar de zolderkamer - met bad. Na eerst gekleed en liggend op bed wat geknuffeld, gestreeld en gezoend te hebben, kozen we voor het bad - als extra. Bonnie kwam erbij en heeft me daar heerlijk gepijpt - zonder condoom, zodat ik op een gegeven moment aangaf dat ze ff moest stoppen. Verder op bed en na nog meer prima pijpwerk kwam ik dankzij prima handwerk van Bonnie voor de eerste keer klaar.

De tweede ronde begon met een massagebeurt door Bonnie en daarna andersom van Bonnie door mij. Nadat ze zich omgedraaid had kon ik lekker met haar mooie borsten en poesje spelen. Het vingeren en strelen was volgens mij ook voor haar lekker. Daarna de rollen weer omgedraaid en na wat kort pijpwerk begon ze me lekker over mij heen te glijden. Op een gegeven moment gleed mijn jonge heer, als vanzelf haar kutje binnen. Een heerlijke neukbeurt volgde met een spetterend hoogtepunt - volgens mij van beide kanten. Daarna nog een minuut of 5 a 10 in elkaar verstrengeld liggen nagenieten....

Ik heb er wellicht een verslaving bij ;-)
 
Laatste bezoek was teleurstellend waardoor ik haar van mijn lijstje heb afgestreept. Routine matig hoewel het pijpen zonder wel erg lekker is. Dat je haar zonder kunt neuken, heeft nauwelijks meerwaarde meer.
 
Vorige week weer eens bij Bonnie geweest. Was de derde keer.
Helaas kwamen dit keer mijn verwachtingen niet uit. Ze waren ook wel hoog gespannen na de vorige keren. Dus dat ligt deels aan mij.
maar ik schrok van de alcohol lucht. Ze had duidelijk gedronken om minder te voelen. Je merkte verder niets aan Bonnie.
Het spel was dit keer standaard en ze was meer afwezig dan vorige keren.

Het is een mooie vrouw, met een prachtig lichaam en heerlijk zachte huid. Ze is ook lief. En je mag vrijwel alles doen, als je maar initiatief neemt.
Dat maakt het voor mij lastig qua herhalingsgevaar.
 
Wow, daar schrik ik wel van. Kwam jaren geleden vaak bij haar en ze was toen altijd helemaal er bij, heel erg bezig om het je naar de zin te maken, relaxed maar wel intens en actief. Klinkt niet heel best wat ik hierboven lees.
 
Geen idee, maar bij EP zeggen ze dat ze 2e helft van november terug komt.
Maar al wel eens vaker meegemaakt dat ze zoiets zeggen van een dame, die uiteindelijk niet meer terug komt.
 
Bonnie werkt nu in Lovehotel Eindhoven. Heb haar gisteren naar volle tevredenheid daar bezocht.
De kamer beneden gekregen - met een lekkere douche erbij - gebruik is wel 5 euro extra ;-)
 
Afgelopen maandag weer eens bij Bonnie geweest. Was al weer een hele tijd geleden.
Het was weer echt top! Een echt goede GFE bij haar. Ik vind haar lief, lekker en geil.
Eerst heerlijk zoenend in elkaars armen begonnen. Vervolgens in 69 elkaar verder opgewarmd en na een tijdje kwam ze in reverse cowgirl op m'n harde paal zitten. Wow, wat een lekker uitzicht is dat om dat mooie, strakke kontje zo op en neer te zien gaan! 😍
Nog gewisseld naar doggy en uiteindelijk in missio geëindigd.

Was een heerlijke date, ik ga binnenkort weer eens terug.
 
Afgelopen maandag weer eens bij Bonnie geweest. Was al weer een hele tijd geleden.
Het was weer echt top! Een echt goede GFE bij haar. Ik vind haar lief, lekker en geil.
Eerst heerlijk zoenend in elkaars armen begonnen. Vervolgens in 69 elkaar verder opgewarmd en na een tijdje kwam ze in reverse cowgirl op m'n harde paal zitten. Wow, wat een lekker uitzicht is dat om dat mooie, strakke kontje zo op en neer te zien gaan! 😍
Nog gewisseld naar doggy en uiteindelijk in missio geëindigd.

Was een heerlijke date, ik ga binnenkort weer eens terug.
Is het nog steeds zo dat je bij dat Love Hotel eerst 50 euro moet aftikken voor de kamer alvorens met Bonnie te kameren? 😒
 
Nee, in mijn geval niet. Alles met Bonnie afgehandeld. Maar die vraag zou je in het algemene topic over Lovehotel Eindhoven kunnen stellen. Wellicht dat je dan verneemt hoe het zit daarmee. 👍
 
Het verschilt per dame. De dames die zelf een vaste kamer huren per dag daarbij gaat het anders dan bij de dames die per klant een kamertje huren . Zoals daar bijvoorbeeld kamernummer 4 veel voor wordt gebruikt. Die laatse categorie dames daarbij reken je de huur veelal appart af.
 
@wim 122
Dan deed ik jaren terug toen ze nog bij EP zat toch iets verkeerd, want altijd 50 bijbetaald. Maar goed, is al, mwah drie of vier jaar geleden dat ik voor het laatst bij haar was.
 
ik ben een paar weken terug nog Bonnie geweest.
Ze vraagt inderdaad 50 euro extra voor pzc. En ook voor diverse andere extra's.
Maar dat doet ze inderdaad al jaren.
Op zich zijn mijn bezoekjes aan haar nog wel goed, maar de laatste keren toch echt wel minder spannend en erotisch dan ik gewend was.
 
Bonnie is een mooie donkere parel met wie je een lekkere tijd kunt hebben. Ze zoent heerlijk en heerlijke tepels om aan te zuigen. Ik had haar nog willen beffen maar ik was zo aan het genieten van hoe ze bezig was met mijn jonge heer. Achteraf ben ik blij dat ik haar niet gebeft heb. Op een gegeven moment kwam ze op me zitten en liet de olie vanachter haar rug naar beneden glijden. Pussy sliding is erg geil met haar , maar voor ik het wist zat ik in haar zonder rubber. Erg geil dat wel maar voor mij een no-go. Dus vandaar dat ik blij ben dat ik haar niet gebeft heb. Echt jammer maar ik ga opzoek naar een andere dame.
 
Dit dus, Bonnie biedt ongevraagd en bij (waarschijnlijk alle wandelaars) NZC aan vanuit een pussysliding move. Misschien is een SOA-sneltest bij haar (en jezelf) wel een verstandige move voor een vervolgdate!? 😨
 
Terug
Bovenaan Onderaan