Bordelen sluiten, prostituees werken liever illegaal vanuit woonhuizen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoeft ook niet op zich, zolang de pakkans van zwartwerkers maar zo hoog wordt dat de meeste dames eieren voor hun geld kiezen.

Alleen acht ik de kans dat ze daar goed vat op gaan krijgen minimaal. Thuisontvangst volledig verbieden met een enorm hoge straf? Dat maakt de kans op uitbuiting alleen maar weer groter.

Dat het compleet scheef zit tussen de zwartwerkende thuisontvangst en de dames die "alles" netjes legaal willen doen, thuis of in een privehuis, is helder. De oplossing is dat helaas niet.
 
Hoeft ook niet op zich, zolang de pakkans van zwartwerkers maar zo hoog wordt dat de meeste dames eieren voor hun geld kiezen.

Alleen acht ik de kans dat ze daar goed vat op gaan krijgen minimaal. Thuisontvangst volledig verbieden met een enorm hoge straf? Dat maakt de kans op uitbuiting alleen maar weer groter.

Dat het compleet scheef zit tussen de zwartwerkende thuisontvangst en de dames die "alles" netjes legaal willen doen, thuis of in een privehuis, is helder. De oplossing is dat helaas niet.
Thuiswerken is niet per definitie zwart. Volgens de politie Rotterdam werken de dames op de Verboomstraat in Rotterdam gewoon legaal wit en betalen dus belasting.

Deze 3 dames zitten daar:




 
Thuiswerken is niet per definitie zwart. Volgens de politie Rotterdam werken de dames op de Verboomstraat in Rotterdam gewoon legaal wit en betalen dus belasting.

Deze 3 dames zitten daar:




Ze vragen niet veel in vergelijking met andere dames 80 voor een half uur is best goedkoop te noemen en 130 voor een uur is ook niet veel.
 
Hoeft ook niet op zich, zolang de pakkans van zwartwerkers maar zo hoog wordt dat de meeste dames eieren voor hun geld kiezen.

Alleen acht ik de kans dat ze daar goed vat op gaan krijgen minimaal. Thuisontvangst volledig verbieden met een enorm hoge straf? Dat maakt de kans op uitbuiting alleen maar weer groter.

Dat het compleet scheef zit tussen de zwartwerkende thuisontvangst en de dames die "alles" netjes legaal willen doen, thuis of in een privehuis, is helder. De oplossing is dat helaas niet.
Als ze zwartwerkers willen pakken wil ik ervoor kiezen dat ze eerst dat tuig pakken dat een uitkering pakt van mijn belastingcenten maar ondertussen zwart werken. Laat die eerst maar gaan
 
@Ted
Belasting betalen is één ding. Werken vanuit een huis wat niet je thuis is, en ook geen vergund privehuis, een ander. Weet niet de regels in Rotterdam, maar meestal moet je er ook wonen als er gedoogd wordt. Klinkt niet heel aannemelijk hier.

Edit: kneiter, dat ziet er wel verdacht goed uit die drie. Oef.
 
Investeringen buiten de banken om. Crypt,nft, etc. Verder is OF bvb wel officieel. Ooit zullen ze wel een baan moeten zoeken om dat geld te gebruiken....huis kopen en zwart geld gebruiken voor renovaties bvb.of dergelijke meer
Als die Crypto het net zo geweldig blijft doen als het afgelopen jaar kan je beter maar een beetje belasting betalen denk ik
het is ook niet leuk maar dan ben je de helft goedkoper uit
 
Maar wij klanten werken er ook aan mee door deze illegale dames te bezoeken. En dat tegen veel hogere tarieven dan de legale branche. Gewoon boycotten die troep.
Die thuistarieven hebben me altijd verbaasd. Met die enkele thuiservaringen die ik heb was er qua luxe niet veel en was het behelpen. Dan voor hetzelfde geld liever naar een luxer privehuis. Dat een dame het probeert thuis dit te vragen en er is voldoende klandize snap ik. Alles is voor haar.
 
Ik snap wel waarom meiden zwart gaan werken, de helft is inderdaad toch niet van Nederlandse afkomst, en bijna alle landen waar de wel vandaag komen is corrupt en kan je echt heel ver komen met zwart geld.

Ik ben zelf bijna een keer dichtbij een inval geweest toen ik nog redelijk veel een dame bezocht in Amsterdam, gelukkig had ik die dag niet afgesproken maar de dag erna. Ze was nog geen 2 week hier en had al tegen de 10 duizend euro waar ze afstand van moest doen, dit was exclusief leef geld.

Reken maar uit, een beetje huis in Roemenië is 50 duizend euro. Je werkt EEN jaar met gemiddeld van laten we het houden op 3.5 duizend per 2 week, dus 7 duizend per maand. Dat is gewoon bijna anderhalf huis wat je daar kan kopen aan passieve inkomen. Doe dat even 5 jaar en je hoeft in precipe nooit weer te werken daarzo en je leeft als een koninging.

Nou moet je het is uitrekenen in een huis waar de meeste huizen 50% of 40% van af pakken. Ik wist het wel.

Voor Nederlandse dames is het natuurlijk anders, die zitten met de belasting dienst die echt niet mals op treed als ze je een keer te pakken hebben.
 
Een andere reden dat Privé huizen uitsterven is denk ik dat het zowat godsonmogelijk is om een lening van de bank te krijgen om er één over te nemen als de eigenaar er van af wil
En als je een geldschieter buiten het normale circuit om kan krijgen wordt die nagetrokken en als er ook maar het minste criminele luchtje aan die persoon zit kan in het kader van de BIBOB regeling een vergunning ingetrokken worden
 
Klopt, dat zei ik ook tegen de politie.. maar alles is 100% legaal en in orde is mij verzekerd..
En de politie is je beste vriend en heeft altijd gelijk. In Rotterdam is thuis prostitutie toegestaan zeggen ze.
In Rotterdam is thuiswerken toegestaan mits de dame staat ingeschreven op het adres en er woont ze mag niet actief adverteren.
Bij klachten of overlast kan het wel snel afgelopen zijn.
 
Vanuit het perspectief van de klant begrijp ik het ook niet zo goed. Thuisontvangst is veel duurder, betaal je in een privéhuis zo'n 70 euro voor een half uur, in de thuisontvangst is 150 euro tegenwoordig geen uitzondering meer. Uurtje kost al gauw 200 euro. En dan heb je nog het grote risico dat de ontvangst tegenvalt, zoals uiterlijk van de dame, de hygiëne die vaak slecht is en toch ook het gevoel van onveiligheid (waar kom ik terecht) enz…En er is veel, heel veel fake!
Ik weet en besef dat het onomkeerbaar is en past in de (internet) tijdgeest, maar ik vind het een afschuwelijke ontwikkeling.
Die veiligheid en niet weten waar je terecht komt is inderdaad wel een punt. Bij een bekend privéhuis weet je tenminste wat je er aan hebt, Ook vind ik over het algemeen de hygiëne in privéhuizen dik in orde. Bij een moeke thuis moet je maar afwachten wat je treft. Heb het een paar keer gedaan bij twee dames, en ik kan zeggen dat badkamers heel wat aan hygïene, en slaapkamers heel wat aan sfeer, te wensen overlaten.
 
Ieder draait zijn eigen verhaal af, ik zal dan ook nog even.
Ramen: jarenlange ervaring mee. Mee gestopt, douchen kan niet wat ik altijd fijn vind. Service vaak gehaast.
Privéhuis: een ervaring maar was wel gelijk klaar.
Bij binnenkomst slechts handjevol dames, vond het eigenlijk allemaal niet veel, maar uit gevoel van ongemak de meest aantrekkelijke maar gekozen.
Prive-ontvangst: bezoek deze dames nu ruim twee jaar. Voor mij niks anders meer. Heerlijk douchen, geregeld in mooie badkamers (regendouche :)) Locaties schoon en opgeruimd. Dames mooi tot zeer mooi 😍 Wel schrijf ik erbij dat ik wel wacht tot betrouwbare collega's hier een recensie geplaatst hebben. Pik je er zelf een random uit op kinky zou het zeker een ander verhaal kunnen zijn.
 
@Deug-genietje Ik vind het helemaal niks, die privéontvangsten. Geef mij maar de legale privéhuizen, het klopt wat jij zegt t.a.v. de hygiëne in privéhuizen, dat is over het algemeen echt goed. En je mag er vanuit gaan dat de dames er legaal werken en zonder dwang en met de veiligheid is het ook in orde. In de privéontvangst moet je dat nog maar afwachten. Je loopt als klant gewoon meer risico en het is ook slecht voor je portemonnee. Het is gewoon ontzettend jammer dat er zoveel privéhuizen verdwenen zijn. Te weinig dames, dus ook te weinig klanten. Een neerwaartse spiraal is het.
@feestje Er zullen zeker goede dames bij zitten die privéontvangst doen. Maar het is zoeken naar een speld in een hooiberg, dat weet ik zo onderhand wel.
 
Maar het is zoeken naar een speld in een hooiberg, dat weet ik zo onderhand wel.
Ja, het aanbod op kinky in de regio varieert. Nu zie ik weinig wat me bevalt in mijn regio Den Haag/Rotterdam. Maar dat kan over paar dagen anders zijn. Ik ga er ook gerust op uit, om een imo fijne dame te bezoeken. Afgelopen weekend nog een bezoekje gedaan, 1:50 u enkele reis. Totaal geen spijt van 😍
 
In Rotterdam is thuiswerken toegestaan mits de dame staat ingeschreven op het adres en er woont ze mag niet actief adverteren.
Bij klachten of overlast kan het wel snel afgelopen zijn.
Dat snel is heel relatief.
Afdeling van de politie die afgaat op prostitutie is de afdeling AVIM beter gezegd de vreemdelingenpolitie.
Deze controleren in principe alleen of er geen gedwongen prostitutie plaatsvind. Meer dan vragen bij de voordeur of de dames gedwongen worden kunnen ze niet, want ze mogen niet naar binnen. Mocht de politie toch het vermoeden hebben dat er wat loos is moeten ze de gemeente inschakelen.
De gemeente is ook niet gemachtigd de woning binnen te treden, en hanteert een reactietijd van 3 weken.. dus eigenlijk kan niemand er wat tegen kan doen.
In Rotterdam wordt volgens de politie thuis prostitutie gedoogd, dit heb ik uit de eerste hand.. dus van de politie.

We leven in een rare wereld tegenwoordig :rolleyes:
 
Dat snel is heel relatief.
Afdeling van de politie die afgaat op prostitutie is de afdeling AVIM beter gezegd de vreemdelingenpolitie.
Deze controleren in principe alleen of er geen gedwongen prostitutie plaatsvind. Meer dan vragen bij de voordeur of de dames gedwongen worden kunnen ze niet, want ze mogen niet naar binnen. Mocht de politie toch het vermoeden hebben dat er wat loos is moeten ze de gemeente inschakelen.
De gemeente is ook niet gemachtigd de woning binnen te treden, en hanteert een reactietijd van 3 weken.. dus eigenlijk kan niemand er wat tegen kan doen.
In Rotterdam wordt volgens de politie thuis prostitutie gedoogd, dit heb ik uit de eerste hand.. dus van de politie.

We leven in een rare wereld tegenwoordig :rolleyes:
Tegen de tijd dat het zo ver is, zitten die dames alweer lang en breed elders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan