Bordelen sluiten, prostituees werken stiekem thuis
Bordelen lijken uit het Nederlandse straatbeeld te verdwijnen. Volgens het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (CCV) zijn er zevenhonderd minder sekshuizen met een vergunning dan dik…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren
Amper dames te vinden, lastig om een vergunning te krijgen en makkelijk om 'm weer kwijt te raken.Wat is dan de reden dat er geen nieuwe aanwas is? Kan 't artikel niet lezen
Klopt. Misschien toeval... maar Roemenië heeft het hoogst aantal huizenbezitter per capita van de hele EUDat gaat in veel gevallen meteen richting het thuisland. Worden appartementen en huizen v gekocht.
@Frederikje
Gelijk hebben ze. Wat zou je zelf doen. Tijdens de lockdowns moesten veel dames het zelf maar uitzoeken. Geen steun vanuit de privéhuizen. Zal ook wel meespelenDames willen niet meer voor een baas werken.
Verdienen een veelvoud als ze zwart vanuit een woning werken.
In veel steden is er een gedoogbeleid, dus de pakkans is zeer gering. Zolang je geen overlast veroorzaakt kraait er geen haan naar.
Dus, geen dames is leeg bordeel.
Wat ook meespeelt is dat er simpelweg een hetze is begonnen tegen Bordelen etc.Gelijk hebben ze. Wat zou je zelf doen. Tijdens de lockdowns moesten veel dames het zelf maar uitzoeken. Geen steun vanuit de privéhuizen. Zal ook wel meespelen
Investeringen buiten de banken om. Crypt,nft, etc. Verder is OF bvb wel officieel. Ooit zullen ze wel een baan moeten zoeken om dat geld te gebruiken....huis kopen en zwart geld gebruiken voor renovaties bvb.of dergelijke meerIk vraag me altijd af wat je moet met, zeg 10.000 euro, die je in de maand zwart pakt. Lijkt me toch lastig als je op papier geen baan hebt. Waar blijft dat geld?
Opt-in weg bedoel je? Dan zijn in 1 klap alle buitenlandse dames weg die geen barst van de Nederlandse belastingen snappen en het ook niet willen snappen. Met je eens hoor, maar het aanbod in de legale sector wordt niet groter gok ik.Natuurlijk zijn er ook een heel stel die het liever zo houden, omdat ze zelf geen zin hebben in al die rompslomp.. maar die hebben dan gewoon pech. Dat heb je nou 1x als je zelfstandig wilt werken.![]()
Als je kamerhuur betaald, kom je dan niet op hetzelfde uit? Ook dan gaat een deel naar de uitbater en een deel naar de belastingen.Als er over de rug vd sekswerkers een uitbater en de belasting profiteert is dat er eigenlijk 1 teveel, want belasting betalen is nou 1x een noodzakelijk kwaad.
Oef, dan heb je wel op heel slechte plekken gezeten.Daarom ben ik voor kamerhuur en niet een 40/60 of 50/50 basis in kamers waar je vaak niet eens dood gevonden zou willen worden. Het is of een kale kamer of oudbollig. Van alle huizen waar ik ooit gezeten heb was Hotel Bananas de enige waar ik echt een goed gevoel bij had en die deed aan schappelijke kamerhuur.
99% van de dames komt uit Roemenie, Ukraine, Rusland, Zuid Amerika.. neem van mijn aan, die weten wel weg met zwart geld hoor.. Geen probleem.Ik vraag me altijd af wat je moet met, zeg 10.000 euro, die je in de maand zwart pakt. Lijkt me toch lastig als je op papier geen baan hebt. Waar blijft dat geld?
Daar zijn die landen min of meer op gebouwd99% van de dames komt uit Roemenie, Ukraine, Rusland, Zuid Amerika.. neem van mijn aan, die weten wel weg met zwart geld hoor.. Geen probleem.
Klopt dat snap ik. Het ging me om Nederlandse dames in de (illegale) thuisontvangt.99% van de dames komt uit Roemenie, Ukraine, Rusland, Zuid Amerika.. neem van mijn aan, die weten wel weg met zwart geld hoor.. Geen probleem.
Misschien doen die een deel wit of hebben ze een andere baan.Ja ik snap dat 't voor dames uit roemenie ed zo werkt. Maar een Nederlandse dvp die woonachtig is in Nederland? Kan me zo voorstellen dat er dan bij de belastingdienst belletjes gaan rinkelen (tenzij je er alleen maar spulletjes van koopt en op vakantie gaat).
Als je kamerhuur betaald, kom je dan niet op hetzelfde uit? Ook dan gaat een deel naar de uitbater en een deel naar de belastingen.
Dat is niet relevant voor m'n punt. Ze zijn er overigens wel degelijk en ook meer dan 2 handen vol. Ik vraag me gewoon af wat zo'n dame dan kan met dat zwarte geld behalve uitgeven aan boodschappen, vakanties en luxe goederen