Recensie Brenda, Ede (voorheen Rotterdam, Amsterdam) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milflovah

Wandelaar
Forumpionier
99
08/07/21
136
26
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/512422-brenda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren middag langs geweest bij deze mature/cougar

Geappt en zij wilde even videobellen om te zien hoe ik eruit zie. Prima.

Kort daarna kreeg ik de locatie en ben ik die kant opgereden. Locatie is okay om te parkeren.

Kwam binnen en zij rook lekker. Ziet er wel iets ouder uit dan op de foto's en iets voller (buikje) maar goed, wel paar mooie borsten vind ik.

Zij vroeg of ik even wilde douchen en dan op bed liggen. Kreeg een striptease van haar. Pakte wat olie en begon mij een lekkere handjob te geven, vervolgens afwisselend met haar borsten over mijn pik.

Daarna kwam zij op mijn gezicht zitten, maar vind dat niet zo lekker likken.. dus legde ik haar op haar rug en ging even los met mijn tong.

Toen ging zij mij even pijoen en geil aankijken! Dit deed zij zeker goed.

Toen wilde ik even neuken, condoom erom.. maar ik was zo geil dat ik echt niet meer dan 15 stoten volhield (doei 100 euri haha).

Vervolgens heeft zij mij even gemasseerd en vroeg of ik wilde verlengen. Ik bedankt ervoor, nam weer even een snelle douche en ik ging weer weg.

Zou ik snel terug gaan? Nee.. het was meer een fantasie om sex met een oudere vrouw te hebben.

Tongzoenen was mwah, heel lichtjes het puntje van haar tong tegen mijn puntje van mijn tong. Zij gaf aan dat zij rokers vies vindt (ik rook, dus misschien daardoor.)

Wel leuk om haar een keer te hebben gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maarn/512422-brenda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Brenda is al een tijdje in het land maar steeds op locaties (te) ver weg van mij...

Nu dus in Maarn wat ook niet om de hoek is voor mij, maar wel goed aan te rijden.

Ik ken Brenda inmiddels al een flink aantal jaren en de locatie waar ze nu verblijft toevallig sinds kort ;-)

Als ze weet dat je te vertrouwen bent of al kent dan kun je al je fantasieën waar maken bij Brenda. En het mooie is dat Brenda daar ook bij volgende bezoeken rekening mee houdt en daar op inspeelt. Deze keer kwam ik aangelopen en stond de deur al op een kier. Geen dame achter de deur zoals gebruikelijk is. Tweede deur door en daar lag Brenda. Naakt, met een blinddoek om en bekousde benen wijd op het bed...

Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg dus zonder iets te zeggen op mijn knieën en haar kale poes vol in de mond genomen. Uitgebreid met mijn tong op ontdekkingstocht gegaan. Ze was al behoorlijk nat proefde ik. Tijdens het likken en zuigen mijn broek losgewurmd en toen ik vond dat het mijn beurt was naar boven geklommen en mijn lul tegen haar mond geduwd. Ze stribbelde wat tegen maar een tikje tegen haar wang stopte het verzet. Diep naar binnen. Af en toe terug trekken om haar wat lucht te geven en er vervolgens weer in tot de huig. Slijmslierten op mijn lul en haar wangen. Ene hand op haar achterhoofd en andere hand op haar tieten met tepels zo hard en scherp dat je er glas mee zou kunnen snijden. Ik zag dat ze ondertussen met haar vingers tussen haar dijen bezig was. Proberen in te houden en wachten op haar climax. Toen het zover was extra snel en zo diep mogelijk doorstoten en zelf klaarkomen. Flinke lading opgespaard zaad in haar mond. Teruggetrokken, stevige zoen met tong (mijn sperma smaakt verschrikkelijk, hahaha) en 'good morning dear, how are you?' gezegd.

Terwijl het zaad en slijm naar beneden gleed 'I am fine. Happy to see you!'

Na wat opfrissen samen een sigaret gerookt en uitgebreid bij gekletst.

Omdat we elkaar al tijden niet gezien hadden duurde het kletsen nogal lang waardoor ik op een gegeven moment zag dat ik weinig tijd meer had. Ik ga nooit de deur uit zonder twee keer te zijn klaar gekomen dus heeft Brenda mij in no time klaar gereden in reverse cowgirl zoals alleen zij dat kan...

Moe en voldaan afscheid genomen. Aangezien ze binnenkort weer naar huis gaat ben ik bang dat het weer een tijd zal duren voor ik haar weer zie.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/512422-brenda
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame is te vinden op Kinky.

Deze Milf heeft er zelf ook flink zin in. Ze zoent heerlijk en verwacht dat jij haar beft. Je moet echt aan de bak. Een echte GFE!
 
Inmiddels al een aantal jaren bekend met deze dame (Delft, Amsterdam, Maarn) en ik moet zeggen dat ze zowel qua uiterlijk als kwalitatief erg achteruit is gegaan. Laatst voor het eerst sinds langere tijd weer eens afgesproken in Rotterdam, ze is zeker niet meer de vrouw van op de foto's. Vorige afspraken had ze er zelf duidelijk ook zin in, het ging nu allemaal wat plichtmatig en moeizaam. Ze is flink uitgedijd en begon als klap op de vuurpijl ook nog eens te zaniken over extra geld terwijl de afgesproken tijd nog niet eens voorbij was. Zonde, in het verleden heb ik erg van haar genoten maar dit was mijn laatste afspraak.
 
Ontvangt nu in Ede en als ik snel even reken met de standaard opties ben je voor een half uurtje (met PZC en FK) 150 euri kwijt en dat voor een dame die ruim boven de houdbaarheidsdatum adverteert.

Kijk wel ff verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan