Recensie Brenda, Emmanuella’s Angels, Waasmunster 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Caramba

Newbie
4
13/09/21
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangenaam half uurtje gehad met Brenda. Knappe dame, persoonlijk vind ik haar in het echt knapper dan op de foto's.
Het begon wat aarzelend, ze spreekt enkel Spaans, dus dat remt een beetje af.
Begonnen met PZC, en toen kwam ze wel los. Daarna verschillende standjes intiem en na het klaarkomen nog een korte massage.
Goede ervaring met herhalingsgevaar.
 
Aangenaam half uurtje gehad met Brenda. Knappe dame, persoonlijk vind ik haar in het echt knapper dan op de foto's.
Het begon wat aarzelend, ze spreekt enkel Spaans, dus dat remt een beetje af.
Begonnen met PZC, en toen kwam ze wel los. Daarna verschillende standjes intiem en na het klaarkomen nog een korte massage.
Goede ervaring met herhalingsgevaar.
Tongzoenen geen probleem in het echt nog mooier dan moet ze superknap zijn.
 
Hele mooie dame, doet haar ding en niet meer.
Ze was niet echt spraakzaam, ik spreek wat Spaans maar het kwam niet op gang.
Jammer volgende keer pak ik een iets minder knappe en iets oudere dame.
 
Iedereen lyrisch over Victoria, ze is goed en mooi.
Maar vond Anais en Patricia beter , die laatste zoog mijn ballen bijna door de blaaspijp.
Het kan bij iedereen anders zijn, je moet wel een klik met de dames hebben
anders wordt het niks.
Klik van beide kanten dus, als je een beetje Spaans spreek gaat het wel makkelijker.
 
Iedereen lyrisch over Victoria, ze is goed en mooi.
Maar vond Anais en Patricia beter , die laatste zoog mijn ballen bijna door de blaaspijp.
Het kan bij iedereen anders zijn, je moet wel een klik met de dames hebben
anders wordt het niks.
Klik van beide kanten dus, als je een beetje Spaans spreek gaat het wel makkelijker.
Bedoel je de Patricia die er nu weer aan de slag is?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Zaterdag na wat zoekwerk op Redlights toch maar mijn kans gewaagt om Brenda eens te bezoeken.
Brenda is een heel vriendelijk en knap meisje maar spreekt maar 10 woorden engels, wel vloeiend italiaans en spaans.
Daardoor was de ontvangst niet minder groot.
Na het nodige wasje, elkaars lichaam wat verkent voor het bed en zo op het bed beland haar eerst mogen beffen waar ze wel van geniet.
Daarna de rollen omgedraaid en heeft zij mij gepijpt ZC goed maar heb al beter gehad.
vervolgens kwam ze op mij zitten en duwde ze haar borsten in mijn gezicht, daar mag je wel met spelen en in knijpen maar niet te hard met de tepels want die zijn blijkbaar super gevoelig.
Haar dan maar missionaris genomen en zo voor de eerste maal klaargekomen.
Door het gebrek aan communicatie dan maar op de massagetafel beland spijtig genoeg was dit wel het hoogte punt van het uur, want die was heel relaxerend maar daarvoor komen we natuurlijk niet.
Dan toch nog een 2de maal op het bed beland waar zij terug begon kort te pijpen en daarna eerst doggy mogen nemen, daarna nog missionaris terug en voor een 2de maal klaargekomen.
Mij wat opgefrist en terug naar huis.
Herhalingsgevaar zit er bij mij niet in, nochtans een heel lief en knap meisje (knapper dan op de foto's), maar er was geen klik en de seks was gewoon ok niets speciaals.
Op naar een ander bezoekje dit weekend.
 
Ben er ook geweest vorige week, triootje met caty. dit was ook voor mij geen match. Ne 15 minuten heb ik haar gezegd dat ze naar beneden mocht gaan en heb dan nog een uurtje met Caty verder gespeeld. Nadien kwam mammi me op de parking vragen wat er was gebeurt. heb haar gezegd dat deze meid niks is voor haar huis. dag daarop zag ik dat haar foto's waren verdwenen. ze weten daar dat ik geen moeilijke of veeleisende klant ben, en als ik al aangeef dat het minder is ...
Caty heeft het dan ruimschoots goedgemaakt ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan