Recensie Brisa, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob20

Newbie
22
14/08/21
8
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/therapeutic-and-anti-stress-massage.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mij toch eens laten verleiden door deze advertentie aangezien deze toch al even online staat en fimpjes bevat.

Ontvangt in centrum Antwerpen, vrij moeilijk om met de wagen tot voor de deur te geraken. Eens plek gevonden en op tijd bij de deur, duurde het toch even voordat ik instructies kreeg om boven te geraken. Toch maar doorgezet en eens binnen was het effectief de dame van de fotos al mag er wel 10tal jaar bijgeteld worden (Vandaar dus de wazige fotos). Wel nog best een strak lichaam dus nog steeds voordeel van de twijfel gegeven en voor een uur gekozen. Hierbij gaf de dame ook al aan dat sex mogelijk was maar aangezien ze enkel Spaans sprak was het mij niet duidelijk of dit inbegrepen was of niet.

Gekozen voor massage, keuze tussen bed en massagetafel, beide opgesteld in de living, opgedeeld met gordijn. Voor zover dus de relaxe en professionele setting. Tijdens de massage houd de dame zelf ook haar lingerie aan, maar aangezien ik de tafel had gekozen maakte dat in eerste instantie ook niet zoveel uit. De massage zelf is verre van professioneel of erotisch. Ligt gewrijf zonder enige vorm van teasing. Na een dik half uur begon ik het dus al jammer te vinden een uur gekozen te hebben.
Maar bij het omdraaien maakte de dame dan duidelijk dat dit kon doorgaan op het bed en dat sex wel degelijk mogelijk was. Hier start ze nog even met massage olie aan te brengen maar begint vrijwel direct met handjob. Van zodra deels op sterkte neemt ze ook condoom en begint met blow job. Het duurde niet zo lang voordat ze er ook bovenop ging zitten. Om toch nog wat waar uit mijn geld te krijgen haar toch aangemaand om te gaan liggen zodat ik haar ook oraal kon bevredigen. Dit laat ze toe en geniet er ook wel van waarna ze toch wat losser komt. Verder in missionaris met wat voorzichtige tongzoenen en uiteindelijk in doggy afgewerkt.

Douche in en na ruim 50 min terug de lift in. Jammer dat ze adverteert met een professionele massage wat die heb ik niet gekregen. Gelukkig dat sex uiteindelijk wel inbegrepen is in de prijs. Kans om terug te gaan is eerder klein.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan