Recensie Britt, De Boerderij, Nijeveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Epix

Newbie
2
05/05/23
4
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na vaak van erotische massages te hebben genoten toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en mijn eerste bezoek aan een dvp gedaan. Aangezien ik een afspraak had in het hoge noorden en een wat tijd over had mijn keus laten vallen op de Boerderij in Nijeveen. Uur van te voren gebeld en Britt was als enige beschikbaar… Tja, toch maar gelijk afgesproken en daarna even snel in de auto geprobeerd haar op te zoeken. Geen succes tijdens het rijden dus maar gewoon afwachten hoe het zou worden.
Buitenkant van de boerderij is beetje armoedig maar leuke ontvangst gastvrouw. Britt kwam snel binnen en ik was gelijk gecharmeerd van haar open uitstraling. Mee naar de kamer en lekker samen gedoucht. Om elkaar " wat beter te leren kennen" eerst in de jacuzzi gegaan. Gezellig geklets en gezoend; de spanning steeg.
Door naar het bed, lekkere massage gehad en daarna ging alles vanzelf! Heerlijk geneukt, alle standjes en fantastisch klaargekomen!
Nog even leuk gebabbeld na afloop en na het douchen weer in de auto naar de afspraak.
Mijn eerste ervaring was top; Britt is een leuke, frisse, jonge meid en voor herhaling vatbaar. Ik ben nog geen expert wandelaar maar dit was zeker niet mijn laatste keer…..
 
Wellicht dezelfde als deze:

 
Terug
Bovenaan Onderaan