Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand een donkere dame aanraden die in de buurt van Linné- weide- plantenstraat 's nachts werkt? Of is het definitief te gevaarlijk geworden?
Misschien moet je zelf even gaan uitmaken of het voor jou al dan niet veilig is. Ik zou er 's nachts alvast niet meer gaan ronddwalen, maar anderen voelen er zich nog steeds kippelekker.
Trouwens, in de Aarschotstraat zou ik 's nachts ook niet meer gaan wandelen. Die tijden zijn voor mij voorbij. Overdag is het zelfs opletten geblazen. Je kan zo tussen een aantal heethoofden staan als ze het op jou gemunt hebben. En daar sta je dan machteloos alleen :cry:
 
Hey wandelaars

Waar kan ik een resencie vinden van de dame die in de dagshift staat aan het aller eerste raam als je de A'straat afloopt? Heb het dus niet over het raam met de oranje gekleurde muur, maar het pand rechts daar van. De dame is jong en heeft lang zwart haar en tattoo op haar bil, slank type en zeer mooi gezicht, ogen. Ik weet haar naam niet, zag ze 1 keer in een oogblik.
 
Mocht iemand me hier ook bij kunnen helpen, zou top zijn:
Wie zit hier in de dag, heb deze dame ook maar 1 keer snel snel gezien en daarna was ze weg dus...
Ze is bloedmooi, prachtig lichaam, slank en gebruind, zwart lang haar en lijkt soort van latina.. maar het lichaam is echt model.
zie foto van haar pand en zijn hier recensies van?
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2023-05-11 om 19.03.42.png
    Scherm­afbeelding 2023-05-11 om 19.03.42.png
    802,4 KB · Weergaven: 73
hello in summer 2022 i wisited Rue d'Aerschot and had fun with girl from Thailand in upper part of street. Is there a forum thread with her?
1. Is there any asian ladies these days?
2. how many girls are working on random day right now (all streets) example: 20+ 30+? Maybe more at night?

Thank you.
Translate:

hallo in de zomer van 2022 heb ik Rue d'Aerschot bezocht en plezier gehad met een meisje uit Thailand in het bovenste deel van de straat. Is er een forum thread met haar?
1. Zijn er tegenwoordig Aziatische dames?
2. hoeveel meisjes werken er momenteel op een willekeurige dag (alle straten) voorbeeld: 20+ 30+? Misschien meer 's nachts?

Bedankt
 
Er werken twee Thaise dames in het laatste gedeelte van de straat.
Overdag is dat Jenny. In de nacht is het Ena. Beiden zijn goed. Ena is de knapste, maar die heb ik al lang niet meer gezien. Ze zou volgens Jenny maar sporadisch werken en ook altijd redelijk laat beginnen, tegen middernacht.
Jenny is momenteel in verlof.

Op Youppie is wel wat info te vinden:
Voor zover ik weet zijn dat de twee enige Aziatische dames in de straat.
 
Laatst bewerkt:
Mocht iemand me hier ook bij kunnen helpen, zou top zijn:
Wie zit hier in de dag, heb deze dame ook maar 1 keer snel snel gezien en daarna was ze weg dus...
Ze is bloedmooi, prachtig lichaam, slank en gebruind, zwart lang haar en lijkt soort van latina.. maar het lichaam is echt model.
zie foto van haar pand en zijn hier recensies van?
Volgens mij gaat het om Nicole , maar heb haar zelf nooit bezocht...
Hier de rencensies op de frantalige site
 
Vreemde vraag misschien, maar weet iemand of de kamers in de Aarschotstraat koel genoeg zijn nu de temperatuur de hoogte in gaat gaan? Hebben die een soort van airco?
 
Vreemde vraag misschien, maar weet iemand of de kamers in de Aarschotstraat koel genoeg zijn nu de temperatuur de hoogte in gaat gaan? Hebben die een soort van airco?

Ik weet dat nummer 144 een mobiele airco hebben in hun kamers. De andere kamers weet ik uitgezonderd dat ik hier en daar een ventilator zie.
 
Kan iemand een donkere dame aanraden die in de buurt van Linné- weide- plantenstraat 's nachts werkt? Of is het definitief te gevaarlijk geworden?

Gevaarlijk is moeilijk omschrijven en ik denk de regels van lid Asielzoeker zeker met 100% correct zijn. Ik ben overdag en avond geweest dat valt nog meer als je bepaalde dagen kiest. Ik raad de weekend sterk 's nachts af zeker want dan heb bijna de hele buurt die buiten zitten en bier drinken. Ze kijken ook wie passeert met auto/wandelen.
 
Vreemde vraag misschien, maar weet iemand of de kamers in de Aarschotstraat koel genoeg zijn nu de temperatuur de hoogte in gaat gaan? Hebben die een soort van airco?
Ik loop weg van airco's en ventilator toestanden. Niets zo heerlijk als te sexen waarbij we beiden baden in het zweet. Dvp's zijn er niet gek op omdat er daana wel wat moet opgefrist worden, maar ik heb toch enkele heerlijke zwoele herinneringen.
 
In Bar Le Mirage 2000, een nieuwe dame zien beginnen, in de nachtshift. De laatste paar keer dat ik in Brussel was. Ze had veel bekijks. Maar zelf was ze heel klantenschuuw. Zwartharig, voorin in 20, schat ik. Man wat een grote borsten had ze! Normaal niet meteen mijn type, want vrij stevig gebouwd. Maar een heel mooie heup-taille verhouding! Ze droeg telkens een witte slip en ditto BH. Zou op mij to-do list staan. Maar vrees wat voor de service.
 
Heeeel lang geleden dat ik nog in Brussel geweest ben, kan je nog steeds rondjes draaien met de auto in de aarschotstraat, of is het daar op sommige punten nog steeds opgebroken ? Alvast bedankt !
 
Iemand ervaring met de dame in de Linnestraat 106 ? Steeds een vriendelijk lach als ik voorbij ga .
Maar misschien iemand hier een ervaring mee , denk niet dat ze nieuw is daar , heb haar al eens eerder gezien achter een andere raam denk ik . Waar vroeger Doris zat en daarvoor nog Angie .
 
Vorige woansdag rond 20u30 de Aarschotstraat doorwandeld. Was lang geleden dat ik nog op dit uur in de straat vertoefde. Maar het is niet voor herhaling vatbaar. Ik hoopte meer dames te vinden dan overdag, maar dat was niet het geval. En de enkele dames die er achter het raam zaten vond ik totaaaal onaantrekkelijk. Ik ben de straat zelfs geen tweede maal doorlopen. De trein op en wegwezen.
 
Vorige woansdag rond 20u30 de Aarschotstraat doorwandeld. Was lang geleden dat ik nog op dit uur in de straat vertoefde. Maar het is niet voor herhaling vatbaar. Ik hoopte meer dames te vinden dan overdag, maar dat was niet het geval. En de enkele dames die er achter het raam zaten vond ik totaaaal onaantrekkelijk. Ik ben de straat zelfs geen tweede maal doorlopen. De trein op en wegwezen.
En dan had je het nog niet over de ongure types die daar ronddwalen. Een dik jaar geleden was ik er nog eens. Toen was het aanbod al even triest. En toen heb ik me voorgenomen om nooit meer die coté op te zoeken. En daar ben ik intussen in geslaagd.
 
Welnu, ik zal niet een speciale verplaatsing maken naar die straat. Wat vroeger wel gebeurde uiteraard. Maar als ik de trein moet nemen, binnen pakweg 20 minuten, dan stap ik eerst vlug doorheen de straat, en als daar wat lekkers zou tussen zitten, dan neem ik wel de volgende trein... Maar zover geraakte ik dus niet. Totale ramp geworden die straat. Waar moet een mens nog gaan vogelen? Naar het buitenland? o_O
 
Welnu, ik zal niet een speciale verplaatsing maken naar die straat. Wat vroeger wel gebeurde uiteraard. Maar als ik de trein moet nemen, binnen pakweg 20 minuten, dan stap ik eerst vlug doorheen de straat, en als daar wat lekkers zou tussen zitten, dan neem ik wel de volgende trein... Maar zover geraakte ik dus niet. Totale ramp geworden die straat. Waar moet een mens nog gaan vogelen? Naar het buitenland? o_O
Antwerpen is een volwaardig alternatief. De wandelbuurt in Gent is ook niet onaantrekkelijk. Doch veel beperkter. En zoals je zegt: vroeger nam ik wel eens de trein om mijn 'lusten te botvieren' in de A-straat. En ook in de Linéstraat en dergelijke, toen er daar nog blanke meisjes de toon zetten. Maar da's compleet verleden tijd. Je krijgt rillingen als je daar nu vertoeft vanwege de sfeer van ongure types.
 
Terug
Bovenaan Onderaan