Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarnet ook gepasseerd,en moet toegeven: geen enkel meisje dat ik aantrekkelijk vond, niet eentje die ook opkeek of moeite deed, en het volk in de straat deed wel niks, maar je krijgt er op een of andere manier toch een on comfortabel gevoel bij. Ik had Tania in gedachten, of Leia, maar geen van beiden heb ik opgemerkt. Overdag is er Kathy, maar die is op vakantie. Nikita vond ik goed, maar de laatste keren viel ze mij tegen. Gent is mij te bekend en Antwerpen dan weer te er naar mijn goesting. Zal er zelf maar eens aan trekken vanavond 😁
 
Ik blijf bij mijn algemene analyse: te veel meisjes merken dat zelfs als zij niet aantrekkelijk zijn, veel te dik, fake borsten, noch sexy, noch snsueel, noch vriendelijk , en zelfs niet goedkoop (daarmee bedoel ik dat meer betalen ook niet helpt) , enz, enz, dan nog blijven een hoop mannen hen bezoeken. Mannen die een beetje kritisch zijn, ik zou zeggen met een beetje gezond verstand, komen niet meer aan hun trekken. Laat ik het anders uitdrukken. de pareltjes worden echt zeldzaam, onvindbaar, of gewoonweg onbestaand. Tijden veranderen. :devilish:
 
Ik blijf bij mijn algemene analyse: te veel meisjes merken dat zelfs als zij niet aantrekkelijk zijn, veel te dik, fake borsten, noch sexy, noch snsueel, noch vriendelijk , en zelfs niet goedkoop (daarmee bedoel ik dat meer betalen ook niet helpt) , enz, enz, dan nog blijven een hoop mannen hen bezoeken. Mannen die een beetje kritisch zijn, ik zou zeggen met een beetje gezond verstand, komen niet meer aan hun trekken. Laat ik het anders uitdrukken. de pareltjes worden echt zeldzaam, onvindbaar, of gewoonweg onbestaand. Tijden veranderen. :devilish:

De klanten die Aarschotstraat bezoeken zijn buitenlandse toeristen of mensen die snelle plezier willen hebben. Ik geef uw niet ongelijk aangezien ik zelfs overdag en 's nacht bezocht hoe dat ging en dat je betaal voor je tijd nooit wordt correct afgewerkt. Voorbeeld: betaal je voor 60 minuten = 45 minuten, 30 minuten= 20 minuten en 15 minuten = 10 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Paar vragen voor de kenners:

1) Iemand een idee hoe de dame is op nummer 130? Het kon ook het kot erlangs geweest zijn. Vrij slank, rond de 25, grote borsten, lang blond haar, zeer mooie madam, wel arrogant kijkend.

2) Iemand nog aanraders voor jonge (-30), slanke meisjes die niet te zakelijk zijn? Momenteel ben ik fan van Andrea (bril, nr 128, vakantie?), Meghan (nr.46?, vakantie?), en Alis (nr. 52).
 
Paar vragen voor de kenners:

1) Iemand een idee hoe de dame is op nummer 130? Het kon ook het kot erlangs geweest zijn. Vrij slank, rond de 25, grote borsten, lang blond haar, zeer mooie madam, wel arrogant kijkend.
Je hebt het over Anna en ze zit momenteel op nummer 128 (nummer 130 is al jaren dicht) ze is pas terug uit verlof en zat voor haar verlof op nummer 134.
ze had vroeger al in de straat gewerkt maar was sinds covid verdwenen en verscheen terug een paar maand geleden....
 
Ik ben er vandaag heel wat keren op en af gewandeld tussen 16:00 en 18:00. Het was voor mij de eerste keer letterlijk 'wandelen'. Ervoor enkel privé-ontvangst of zelden eens een club gedaan. Het viel me vooral op dat er heel veel leegstand van ramen was. Wat me verbaasde was dat er van de bezette ramen toch echt wel mooie dames tussen zitten. Een paar keer niet gedurfd om de trekker over te halen en binnen te stappen, en me dat achteraf beklaagd. Rond 17:30 begint de wissel van de wacht en is zo goed als elk raam leeg. Het slechtste moment om te moeten zoeken. Ik vond de attitude van bijna alle dames echt wel heel oké. Ze glimlachten vooral heel veel naar me, ik vond dit fijner dan in de Linnébuurt, waar heel veel dames echt heel luid op hun raam tikken wanneer je voorbij wandelt.
Dus dat ze geen moeite meer doen of niet geïnteresseerd zijn zou ik niet zeggen.
En aanbod was karig maar de dames die er waren zagen er zeker ok uit. Alle maten en gewichten, met een 5 tot 10 tal stunners, afhankelijk van hoe streng je bent. Heb echt wel een paar keer 'wow' tegen mezelf gezegd.
Maar de buurt is verloederd en met de louche types moet je om kunnen / ertegen kunnen.
Een jasje met veel zakken met ritssluitingen waar je alles goed gesloten in kwijt kan is hier volgens mij z'n gewicht in goud waard. En een zonnebril voor discretie en incognitomodus had ik ook op. Die kan je dan even omhoog tillen als je een beter zicht op een dame wil.
Ook was ik de enige jonge blanke man in de hele wijde omtrek. 95% was van allochtone origine (alle leeftijden), overige 5% oudere blanke mannen (50+). Heb echt niemand van mijn leeftijd gezien die ook blank was (buiten de meisjes), en heb heel goed opgelet.
Ik vond het best wel exciting omdat het de allereerste keer was, maar als het nieuw ervan af is kan ik begrijpen dat je hier niet wilt rondhangen.
Uiteindelijk voor de bloedmooie Gabriella (Roe) gekozen, €40 voor 15min pmc + nmc. Guitig snuitje, zacht huidje en heerlijk lichaam. Enkele ramen voorbij Le Mirage 2000 nadat je de Rogierstraat bent overgestoken.
 
Wat zijn de prijzen in dit prostitutie gebied ? En mag je er goede service van verwachten ?
In een groot deel van de recensies staat vermeld wat de bezoeker uitgaf aan prijzen.
Een goede service hangt af wat je ervan verwacht, niemand kan oordelen in uw plaats al denk ik dat je voor 20 euro bij sommige weinig kunt verwachten, en naar mijn mening ook terecht!
 
In een groot deel van de recensies staat vermeld wat de bezoeker uitgaf aan prijzen.
Een goede service hangt af wat je ervan verwacht, niemand kan oordelen in uw plaats al denk ik dat je voor 20 euro bij sommige weinig kunt verwachten, en naar mijn mening ook terecht!
Ik moet toevallig binnenkort in Brussel zijn dan wil ik ook naar de dames van plezier ik ben op zoek naar een dame die me lekker wil pijpen zonder condoom en lekker flink tongzoenen en boven op me wil liggen zonder condoom
 
Ik moet toevallig binnenkort in Brussel zijn dan wil ik ook naar de dames van plezier ik ben op zoek naar een dame die me lekker wil pijpen zonder condoom en lekker flink tongzoenen en boven op me wil liggen zonder condoom
Ik vrees dat je bot gaat vangen, pzc en tongzoenen zijn niet populair in Bxl. Verder zijn de prijzen in de Aerschotstraat €40 voor pmc en nmc max 10-15 min. Wil je ook likken dan begint het vanaf €70. Voor €100 heb je een half uur.
 
Ik moet toevallig binnenkort in Brussel zijn dan wil ik ook naar de dames van plezier ik ben op zoek naar een dame die me lekker wil pijpen zonder condoom en lekker flink tongzoenen en boven op me wil liggen zonder condoom
Ge vraagt ook wel veel hé!
Om deze wensen te vervullen zou ik je aanraden geen raamdame op te zoeken, tenzij ge veel geld op tafel legt.
 
Ge vraagt ook wel veel hé!
Om deze wensen te vervullen zou ik je aanraden geen raamdame op te zoeken, tenzij ge veel geld op tafel legt.
Ik hou er niet van als ze me klokken om te kijken wanneer je tijd om is in Amsterdam weet ik wel een dame Spuistraat 17 overdags betaal ik 70 euro klokt niet doet lekker pijpen zonder condoom tongzoenen en boven op me liggen zonder condoom en lekker haar benen in mijn nek jammer dat ze dat in Brussel niet doen
 
Ik hou er niet van als ze me klokken om te kijken wanneer je tijd om is in Amsterdam weet ik wel een dame Spuistraat 17 overdags betaal ik 70 euro klokt niet doet lekker pijpen zonder condoom tongzoenen en boven op me liggen zonder condoom en lekker haar benen in mijn nek jammer dat ze dat in Brussel niet doen
Soms heb je eens een dame die bepaalde wensen voor een schappelijke of eerder een spotprijs willen doen maar ten eerste doen ze het niet als je haar een eerste keer bezoekt en is het zoeken naar iemand die het wel doet.
Het is ook niet altijd als een dame het beloofd ook werkelijk doet.

De dame in Amsterdam zal toch een uitzonderlijk geval zijn, in de meeste raambuurten zal het geen waar zijn.
 
Soms heb je eens een dame die bepaalde wensen voor een schappelijke of eerder een spotprijs willen doen maar ten eerste doen ze het niet als je haar een eerste keer bezoekt en is het zoeken naar iemand die het wel doet.
Het is ook niet altijd als een dame het beloofd ook werkelijk doet.

De dame in Amsterdam zal toch een uitzonderlijk geval zijn, in de meeste raambuurten zal het geen waar zijn.
Heb ik op de wallen in Amsterdam wel eens keren meegemaakt dat ze dingen beloofde en naar binnen gegaan dat gebeurde toch niet bh ging niet uit na 10 minuten vragen of je al klaar bent ik zei nee dan krijg je de vraag of je teveel alcohol hebt gedronken ik zei nee dan krijg je te horen dat je tijd om is en dan mag je met een volle zak naar buiten.
 
Heb ik op de wallen in Amsterdam wel eens keren meegemaakt dat ze dingen beloofde en naar binnen gegaan dat gebeurde toch niet bh ging niet uit na 10 minuten vragen of je al klaar bent ik zei nee dan krijg je de vraag of je teveel alcohol hebt gedronken ik zei nee dan krijg je te horen dat je tijd om is en dan mag je met een volle zak naar buiten.

Daarom is het nuttig om recensies te schrijven ...
 
Heb ik op de wallen in Amsterdam wel eens keren meegemaakt dat ze dingen beloofde en naar binnen gegaan dat gebeurde toch niet bh ging niet uit na 10 minuten vragen of je al klaar bent ik zei nee dan krijg je de vraag of je teveel alcohol hebt gedronken ik zei nee dan krijg je te horen dat je tijd om is en dan mag je met een volle zak naar buiten.
Zoiets kun je overal weleens tegenkomen, in Gent ook enkele keren tegengekomen dat bepaalde dingen niet gedaan werden na betaling.
BH niet willen uitdoen 2 keer tegengekomen, 2 keer in Gent en 2 keer een Hongaarse, de ene wilde voor meer geld wel haar bh uitdoen, ik heb dan ook niet meer willen betalen en nooit meer bezocht.
Het zijn dan ook meestal dames die snel terug verdwijnen en maar best ook.
Recensies schrijven is de beste oplossing.
 
Zoiets kun je overal weleens tegenkomen, in Gent ook enkele keren tegengekomen dat bepaalde dingen niet gedaan werden na betaling.
BH niet willen uitdoen 2 keer tegengekomen, 2 keer in Gent en 2 keer een Hongaarse, de ene wilde voor meer geld wel haar bh uitdoen, ik heb dan ook niet meer willen betalen en nooit meer bezocht.
Het zijn dan ook meestal dames die snel terug verdwijnen en maar best ook.
Recensies schrijven is de beste oplossing.
Dat zijn dames die snel en makkelijk aan geld willen komen
 
Ben ik verkeerd dat de meiden (ervaring overdag) vanaf nummer 78 tot begin iets of wat betere service geven dan de meiden achteraan? Bij 2meiden geweest waar ik eigenlijk zo goed als alles kon doen in het begin van de straat en paar keer geweest bij meiden op het einde die super basis service gaven en ZEER tijdsgebonden waren. (Tong)zoenen, vingeren, anaal kon bijvoorbeeld allemaal niet.
 
Wie is er terug in deze "prachtige" straat? Ik denk erover om er dit weekend heen te gaan en ik wil mijn tijd niet verspillen door er helemaal heen te gaan en er dan achter te komen dat de straat nog steeds verlaten is. Heeft iemand informatie over de volgende nummers?

- 30: Andra (weg ?)
- 34: Andréa (terug?)
- 34: Ema (terug?)
- 50: Inez (terug?)
- 76: Gabi (terug?)
- 78: Shaina (weg!!)
- 128: Kathy (terug?)
- 172: Emily (weg?)

alvast bedankt voor uw antwoorden
 
Deze week ben ik er niet geweest , maar zeg maar de laatste 2-tal weken zag ik...

34 Andrea....
indien ema op dat adres de blonde is dan was die ook aanwezig...
172 Emily heb ik een 2-tal weken terug gezien...
 
De desinteresse achter de ramen is tergend.
Toen je pakweg tien jaar geleden de straat op en af liep lonkten de meesten na je een 5de keer gezien te hebben nog steeds.
Nu kijken ze zelfs bij je eerste passage amper nog op.
Ik ben dan wel 50, maar mag toch zeggen er een stuk jonger uit te zien, maar toch. Ik zou vroeger nooit zonder neuken naar huis gegaan zijn. Maria, overdag op 200 verleden week was wel leuk. Kathy op 126, maar is nu op vakantie, en 's avonds Tania, en Leia, al schijnt die laatste gestopt te zijn. Is trouwens al een eeuwigheid dat ik nog de nachtelijke dames bezocht. Al dat gedoe met trajectcontroles, LEZ, gebrekkig openbaar vervoer, verloedering van de buurt en lusteloze vrouwen waarbij het merendeel voor mij niet eens aantrekkelijk is... Mijn bezoeken zijn dan ook steeds minder frequent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan