Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe veilig is het rond de "red light" district in brussel?
Mits we zouden vertrekken van station
Is te zien wat voor kerel je bent. En je zegt we... Strength in numbers doet er ook toe. Ikzelf heb geen last maar ik ben een 2 meter grote 120kg gespierde gast met een geschoren kop. Als het in je garderobe zit: draag streetwear. Ga je vaak genoeg wandelen in seedy places: koop tenminste een setje streetwear. Hoodies doen wonderen. Blend in. Zie het als urban camouflage. Haha. Beetje de jager in je zoeken. Ga niet met je brilletje en das en gepoetste schoenen om 05am smorgen, voor je gaat werken naar AG verzekeringen, naar de Aarschotstraat. 😂 Streetwear bonus perken: gemakkelijk en snel aan en uit te doen na een bezoek aan de hoeren, minder kans dat er iemand je per ongeluk herkent, en dames die denken dat je niet welvarend bent passen hun prijs ook niet aan naarboven toe. Voor de getrouwde mannen, die kunnen streetwear gemakkelijk aan en uit doen in auto en zo niet parfum dames meesleuren in hun huis. Zeg gewoon dat het gear is voor de gym of te lopen. Hoe ouder je gympies en je hoodie hoe beter! Kun je eindelijk die oude kleren in je kast nuttigen 😂
 
Weet iemand waar Julia(bulg) is? Ze was een tijdje te vinden in brussel. Voorheen werkte ze in Amsterdam op de spuistraat.

 
Ja beide zijden.
De zijstraten van de Vooruitgangstraat, waar nu appartementen staan en 3 kantoortorens.
Lang geleden ( rond 1980 ), straathoertjes, raamhoeren , cafés, resto's , alle avonden feest ....
Klopt. Als ik het goed voorheb waren dat o.a. de Georges Mattheusstraat, de Marktstraat, Vooruitgangstraat enz......... Leuke buurt dicht bij Het Rogierplein. Een mengelmoes van leute en plezier en, op enkele uitzonderingen na geen, incidenten. Tuurlijk liepen er toen reeds ongure types rond. Maar die waren lang van deze orde van wat er zich momenteel aan de andere kant van Brussel-Noord afspeelt. En vooral: het waren meisjes die onze taal en zeden spraken en respecteerden. Geen zwartjes dus zoals die het merendeel van de Linnéstraat en dergelijke hebben ingepalmd. Waar is de tijd????? Nu hebben ze die buurt gerenoveerd. Hoge kantoorgebouwen (o.a. de Proximus-toren) moesten Brussel opsmukken. Maar tientallen cafés, raamprostutées en dito plekjes van plezier voor de gewone man met de pet zijn helaas als sneeuw voor de zon verdwenen. Toen kon je nog makkelijk en zonder vrees door de hoger opgesomde straten kuieren zonder dat je zich onveilig voelde. Da's wat anders momenteel, daar aan de andere kant van het station zich afspeelt. Om van te huiveren! Eerlijk gezegd: het was ruim 2 jaar geleden dat ik het kwartier daar nog bezocht. Doch vorige mEfkes twee steegjes om en en daar eens gaan gluren dacht ik bij mezelf. Normaal doe ik dan twee keer een toertje om binnen te stappen bij een dame. Gottekos toch: na één toertje in snelwandeltempo was ik blij dat ik de aankomsthall van Noord bereikte.
 
@Boy22
Ik begrijp eigenlijk niet hoe je in de Linnestraat kan belanden zonder de Aarschotstraat te zien! Er is trouwens een directe uitgang van het station die geeft in de Aarschotstraat. Wel, dit was zo, maar ik ben er al een jaartje niet meer geweest, misschien is deze uitgang u gesloten?
Ik was net hetzelfde aan het denken. En dan stapt hij weer op de trein en ziet hij de Aarschotstraat waar hij 2 minuten ervoor nog stapte om weer de trein te nemen?
Te veel in de wietdampen gelopen in de Linnestraat zekerst?
 
Ja beide zijden.
De zijstraten van de Vooruitgangstraat, waar nu appartementen staan en 3 kantoortorens.
Lang geleden ( rond 1980 ), straathoertjes, raamhoeren , cafés, resto's , alle avonden feest ....
Juist. Dat was nog iets anders die tijden. Leute en plezier de klok rond. In de Georges Mathheusstraat, de Marktstraat enzomeer. Ongure types? Jawel, doch ze lieten je los wanneer je "Non" zei. In tegenstelling met nu. In het beste geval krijg je verwensingen naar het hoofd als je de "kraagjes" van je wilt afschudden. Maar ik heb weet van een kennis van me die het niet er zo vanaf raakte. Een tik tegen zijn gezicht was de reactie. Gelukkig voor hem patrouilleerde er een zeldzame politieauto op dat moment. Doch om nog efkes terug te keren naar de bouwwoede van Vandenboeynast en tuti kwantie in de andere, veel leukere wijk, van Het Noordstation. Alles ging tegen de grond. Nu is het verworden tot een residentiële wijk zonder ziel en geestdrift. Ja, voor de rijke Brussels elite betekent dit een zogezegde meerwaarde. Maar toch nog deze anekdote. Ik zie nog steeds een burgemeester van 1000 Brussel, dus niet van Sint Joost-ten- Node of Schaarbeek de vele lokale mensen groetend, wanneer hij zonder schroom wellicht zijn favoriete meisje bezoekt. Zonder schroom stapte hij de trapjes op voor een snelle wip. Of hij betaald heeft zal niemand weten. Net zoals ik hier op girlreview ook niet za
 
In de 69 neukte ik becky met de dikke tieten en zij squirte mn hele lul onder. Werd een natte bedoeling, het hele bed was nat en ze liet het er gewoon in wegtrekken. Toen ik aan het omkleden was kwam de nachtshift haar aflossen en die ging gewoon met hetzelfde natte matras verder, heerlijk die hygiëne
 
In de 69 neukte ik becky met de dikke tieten en zij squirte mn hele lul onder. Werd een natte bedoeling, het hele bed was nat en ze liet het er gewoon in wegtrekken. Toen ik aan het omkleden was kwam de nachtshift haar aflossen en die ging gewoon met hetzelfde natte matras verder, heerlijk die hygiëne
Vandaag??
 
Iemand ervaring met de jonge donker babe in de Linnestraat 69 ?
Staat meestal in een wit badpak , en lijkt me vrij nieuw in de buurt !
Steeds een aanlokkelijke glimlach bij het langsgaan
Leuk glimlachen; doch als je eens binnen bent: steevast meer vragen voor een simpele service. Nee, die zwartjes kunnen me gestolen worden. Nooit of te nooit zien me daar nog. Zeker omdat de hygiëne daar doorgaans te wensen overlaat. Een zure geur. Echt om te walgen.
 
Wie is er een echte aanrader in deze buurt , waar je zeker niet bedrogen word voor je geld !
En voldaan terug buiten komt ?
Niemand. De echte gfe zijn weg. Vicky van de nacht op planten 114 schijnt populair onder opgeschoten jongens. Op linnestraat 113 zit Angela (niet op dinsdagen), door medewandelaars genoemd als de parel van de buurt. Maar haar humeur is wisselachtig. Echte toppers zoals Beauty en andere fameuze pijpertjes zijn er niet meer. Ik ben zelf groot bewonderaar van de borsten van isabella vd nacht op linne 119 (niet op maandagen)
 
Nou ik ga binnenkort mijn geluk weer eens beproeven in Brussel. Ben echt liefhebber van donker en mager, maar als ik zo lees hier is het diep triest. Misschien dan maar beter naar een feestje in een club ofzo. Wie of wie heeft iets positiefs te melden....?? :cool:
 
Van de nacht heeft een deel van de vrouwen vrij op maandag en/of dinsdag. Meestal gaan ze op zondagavond uit. Bijv. Vicky en Isabella op maandag vrij en Angela op dinsdag. Wat betreft de dagploeg weet ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan