Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Overdag zijn er zeker een paar carrés geopend die voorzien zijn van sm-attributen. Bijvoorbeeld het laatste raam rechts in de plantenstraat. Nummer 120 is datdacht ik. Of er ook dames in zitten die er mee weten te werken weet ik niet. Ook de linnestraat 121 heeft mogelijk sm evenals de 103 en de 57. Vraag het maar eens.
 
In de 69 neukte ik becky met de dikke tieten en zij squirte mn hele lul onder. Werd een natte bedoeling, het hele bed was nat en ze liet het er gewoon in wegtrekken. Toen ik aan het omkleden was kwam de nachtshift haar aflossen en die ging gewoon met hetzelfde natte matras verder, heerlijk die hygiëne
Typisch in Brussel. Ik versta niet dat mannen daar willen blijven naartoe gaan. Al die kruipkoten zijn met niets echt in orde: brandveiligheid, hygiene, comfort, voorzieningen voor dame en klant. Om nog te zwijgen over het soort volk dat je vooral bij avond daar tegen komt. Mochten die Brusselse neuktenten in Antwerpen staan, dan hadden ze al lang moeten sluiten. Mij zien ze daar niet gauw meer. Antwerpen is echt veel beter.
 
Jarenlang was het water dat er uit de kraan kwam enkel koud. Sinds pakweg 2017 stroomt er pas in iedere carré warm water, wegens gemeentelijk opgelegde eisen aan carrés.

Brussel ga je naar toe omdat er zwartjes zitten zoals je ze nergens meer aantreft in onze prostitutiebuurten. En pareltjes zoals angela, waar een echte zwartjesfan enkel voor lange tijd van had kunnen dromen zo'n lichaam.
 
Brussel, ik denk met stip het smerigste centrum van Be echt bizar, en wanneer is die aerschotstraat een keer klaar? in 2019 drama met opbrekingen, nu nog steeds! maar genoeg gezever zondagavond Annabelle bezocht in het donkere deel, ik zeg de knapste dame uit de hele wijk 😛 dat communiceren via het raam was weer drama, ik zeg blowjob, vervolgens gebeurt er niks dus laat maar wat geld zien en dan lijkt ze te snappen dat ik geil ben 🤦🤦🤦 waarom denk je dat ik voor je raam sta? kan iemand me eens uitleggen wat de juiste gebarentaal is om snel binnen te komen .... maar hoorde ik dat goed 20 Euro voor een blowjob? 😅 100 Euro gegeven voor all in, bloedmooi, zacht, atletisch lichaam, heerlijke kont, alles naturel, zelden zo een lekkere date gehad, pfff als ik er aan terugdenk 😛😛
 
Vandaag ga ik na lange tijd nog eens naar Brussel.
Kan iemand mij een topper aanbevelen graag met straatnaam.
Liefst een zwarte dame maar een topper uit de aarschotstraat is natuurlijk ook altijd welkom 😜
 
Iemand ervaring met 1 van deze dames??
Hoe zien ze eruit qua lichaamsbouw??
Iemand??
Vicky en angela hebben dikke billen, kleine borsten, peervormlijf en isabella heeft een normaal postuur met dikke tieten. Blowjob doen ze allemaal, cum in mouth niet verwacht ik.

Vicky is zeer populair bij opgeschoten jongens en angela schijnt ook sympathieker te worden in haar service. Isabella is ontzettend leuk en prachtige tieten.
 
Vicky en angela hebben dikke billen, kleine borsten, peervormlijf en isabella heeft een normaal postuur met dikke tieten. Blowjob doen ze allemaal, cum in mouth niet verwacht ik.

Vicky is zeer populair bij opgeschoten jongens en angela schijnt ook sympathieker te worden in haar service. Isabella is ontzettend leuk en prachtige tieten.
Bedaaankt voor de info !!
Het is al eeuwen eleden dat ik nog eens naar Brussel geweest ben...
Jaren geleden veel geweest bij enkele zwarte dames met Grote , dikken tieten...ben liefhebber daarvan...hmmm
 
Beter ga je sochtends of anders smiddags vòòr 16.00 kijken voor van die hele dikke negerinnen, met van die grote pofzakken, tepels als sigarenpeuken, hoewel het sinds corona wat minder aanwezig is. Kijk maar eens op lin 119 dagdienst
 
Nou ik ben weer eens naar binnen gegaan en ik vrees echt voor de laatste keer. Dame van rond de 26 in de Linnestraat en direct nadat ik 20 euro had overhandigt gezeik over dat er een tientje bij moest. Toen ik vertelde dat ik dan weer weg ging mocht ik blijven. Daarna 20 seconden aan mijn slurf gelikt en toen mocht ik alleen maar doggy en snel wegwezen.
 
Chanteren gaat wat ver, ze vragen immers zelf om €20. Echter is het wel zo dat het gros van de jonge dames er tegen hun wil werkt en bezig zijn om een trauma te verwerken die betrekking heeft op hun zelfwaardigheid. Als zo'n meisje meer wil of een slecht humeur heeft en je wil haar per se, maak haar dan blij door haar meer te geven dan het bedrag dat ze genoodzaakt is om te vragen omdat het de standaard van de straat is. Zoals een depressieve, getraumatiseerde, misbruikte Nigeriaanse ex-prostituee vol haat zei in een documentaire: "What is twenty euro!?" Haar haat was niet geprojecteerd op de mensenhandelaren die haar dwongen, maar op ons wandelaars.
 
Inderdaad Asielzoeker.

Ze vragen zelf slechts 20 euro omdat ze niet meer KUNNEN vragen op die plaats. Waarom dat zo is, weten we denkelijk wel. Al die meiden moesten daar in Brussel massaal gaan lopen en elders gaan werken. Bv in Antwerpen voor 50 euro. Dat ze dat niet doen, zal wel te maken hebben met de dwang, waaronder zij gebukt gaan en de pooiers die hen in hun greep houden.

Brussel is absoluut geen veilige wandelstad. Dat kunnen we zeker niet toejuichen. Maar anderzijds vind ik, dat wandelaars die vinden dat het maar 20 euro waard is om je als dame eens te laten neuken, misschien best wat slagen zouden krijgen of overvallen zouden worden, zodat ze Brussel in het vervolg mijden.

Het argument 'ze vragen zelf maar 20 euro' is toch wel erg hypocriet als je weet hoe de zaken daar in elkaar zitten. Ik vind het mensonterend.
 
Voor 20 euro een dame chanteren en dan hier komen klagen?
Dus als iemand 20 euro vraagt en ik betaal dat dan chanteer ik iemand. Hele bijzondere logica heb jij. Als je bij de snackbar een patatje met gaat halen dan betaal je zeker ook dubbel? Of chanteer je de aardappelboer ziet hij te weinig geld krijgt?

We zitten hier op een hoerenforum om over de diensten van hoeren te praten. Als je wilt klagen over het feit dat die dames geforceerd worden een te weinig betaald krijgen kun je beter een ander forum zoeken.
 
Vorig jaar was ik bij een negerin met enorme meloenen....
Ze had toen enkel een visnetpakje aan waar je haar vette loezen zo kon zien, haar dikke tepels staken er door.
Haar naam was TINA.
Niet zo bijzonder maar je mocht je lul ZC over haar tieten en tepels wrijven tot je klaar kwam.
Weet iemand of ze nog daar is?
 
Ik moet morgenavond in Brussel zijn , weten jullie welke dame ik zou moeten nemen in de aarschotstraat of ergens anders , laat het me weten , heb al horen zeggen dat je daar kan neuken voor 20 euro is dat waar , groetjes
 
De straatjes daar naar de Linnéstraat en zo; da's hopeloos. Excuseer me als ik hiermee iemand voor het hoofd stoot doch maar het wordt als maal desolater. Enkel nog dikkerdjes. Niet mijn meug. Ik ben er even geleden nog geweest. Na een rondje lopen wou ik nog een pintje nuttigen. Kon niet, zei de uitbater: c'est le ramadam. Ik kreeg het ineens warm. Want de blikken die op mij waren gericht waren ronduit vijandig. Ik was blij toen ik terug in het Noordstation aankwam. Sociale controle daar in de hoger gelegen buurt? Nul komma nul. Mijn recivide daar: recht evenredig, nooit meer. Vaarwel buurt. Waar is de tijd gebleven waar ik meermaals Carole, Sylvie en ..... bezocht? Leuke tijden die helaas nooit meer terugkeren.
 
Ik moet morgenavond in Brussel zijn , weten jullie welke dame ik zou moeten nemen in de aarschotstraat of ergens anders , laat het me weten , heb al horen zeggen dat je daar kan neuken voor 20 euro is dat waar , groetjes
20 euro is idd Linnebuurt. Op het einde van de A-straat kan je voor 30 meestal wel enkele dames vinden (al dan niet met beperkt pakket = 1 standje). Let op bij Linnebuurt dat de meesten voor 20 euro wel niet volledig naakt gaan, sommigen tonen zelfs hun borsten niet. Al is het best normaal dat je voor die prijs niet kieskeurig moet zijn.
 
Ik was er daarnet (aarschotstraat) even om te windowshoppen maar het meeste was nog leeg. Weet er iemand vanaf welk uur (ten vroegste) er al heel wat meer dames te bezichtigen zijn?
 
Beter ga je sochtends of anders smiddags vòòr 16.00 kijken voor van die hele dikke negerinnen, met van die grote pofzakken, tepels als sigarenpeuken, hoewel het sinds corona wat minder aanwezig is. Kijk maar eens op lin 119 dagdienst
Beste Asielzoeker. Da's precies de reden waarom ik niet langer naar de hogere steegjes rond het Noordstation afzak. Die dikke negerinnen??? Mij niet gezien. Neem daarbij het onveilig gevoel die je er ervaart. En meteen snap je waarom veel wandelaars de omgeving links laten liggen. Jammer, want ik heb ooit geweten dat ik er een frequent bezoekers was. En café's zoals bij de Mechelse familie of de rin-tin-tin aanhanger, of nog: bij Toto, een Griek. Steeds even enthousiast. Sprak overigens een aardig stukje Limburgs. Overgehouden aan zijn tijd in het Genkse. En dan had je nog authentieke blanke deernes die de ramen bevolkten. Met heimwee denk ik hierbij aan de Koekelbergse Sylvie, de uit Mons afkomstige Carole of de Oostendse Myriam terug. Die wisten tenminste nog wat een man verlangde. Het respect van velen waren in verhouding. Ze hadden een ruime klantenkring. Nu is het parool van vele zwartjes "Veel betalen, weinig daarvoor in de plaats". Helaas!
 
Ik was er daarnet (aarschotstraat) even om te windowshoppen maar het meeste was nog leeg. Weet er iemand vanaf welk uur (ten vroegste) er al heel wat meer dames te bezichtigen zijn?
Beste Hardgaan. Als je in Brussel momenteel aan Windowshopping doet is het zowel overdag als 's avonds, van de nacht kan ik niet meespreken want véél te onveilig, huilen met de pet op. Het lijkt wel of er is een bom op het indertijd o zo bruisende Noordkwartier gevallen is. Niet alleen is alles wat prostitutie (waar nu ondermeer de Proximustoren "prijkt" van de kaart geveegd, ook de Aarschotstraat is verworden tot een karikatuur van wat het ooit was. En dan mag je uiteraard nog geen gewag maken van de steegjes berg-op. Naar de Groene- en Linnéstraat onder andere. Wat daar momenteel terug te vinden is past onder de noemer: verwaarloosbaar. Enkel gekleurde, logge dames, diep ingezakt in hun luie zetel, af en toe tikken op hun raam, vind je daar nog terug. Teleurstellend!
 
Ik moet morgenavond in Brussel zijn , weten jullie welke dame ik zou moeten nemen in de aarschotstraat of ergens anders , laat het me weten , heb al horen zeggen dat je daar kan neuken voor 20 euro is dat waar , groetjes
Voor20 euro? Da's prietpraat. Daarvoor verkrijg je niet meer dan een vette glimlach. Zelfs voor 50 euro kom je doorgans niet aan je trekken. Er zijn echter uitzonderingen. Beste Misterseven: wie zoekt, die vindt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan