Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zelf grote fan van Brussel en verkies het boven Antwerpen. Om kort te zijn: er zijn zeker hele knappe dames, zowel tijdens de dag als in de nacht, en hun service is zeker niet slecht. Kun je een slechte service hebben in Brussel? Zeker, maar dat is toch eigen aan elke raambuurt? Lees eens het Franstalig forum (of de recensies hier) en je zult merken dat er heel wat toppers zijn met een zalige service! Er bestaat geen correlatie tussen service en de esthetica van een raambuurt… Raambuurten zijn ook van nature niet de meest mooie straten van een stad, dus ik vind dat argument maar gebrekkig. Antwerpen heeft gewoon geluk gehad dat alles er zeer net is gerenoveerd. Brussel is misschien verloederd en gelegen in een ongelukkige deelgemeente, maar de dames zijn absoluut de moeite waard! Persoonlijk heb ik de slechtste service gehad in Antwerpen tot nu toe. Dat ligt niet aan de buurt, maar wel aan mijn foute keuzes.

Ga ik er 's nachts wandelen? Nog niet gedaan en dat hoeft ook niet. De nachtshift start om 18h, en dan kun je vaak nog tijdens het daglicht de dames aanschouwen.
 
Hangt er een beetje van af wat jij toppers noemt. Ik heb reeds gemerkt dat vele wandelaars vlug tevreden zijn. Als ik mijn 40 jaar wandelen in die straat overloop dan zitten en zaten er steeds toppers bij naar mijn maatstaven, maar het wordt met de dag zeldzamer. Het ligt aan mijn ervaring. Gelukkig dat jij en zovele anderen nog vol overtuiging zovele dames gelukkig blijft houden. :giggle:
 
Natuurlijk is er een perspectiefverschil. Ik wandel nog maar sinds eind vorig decennium. Ik kan dus niet vergelijken met de gouden tijden… Natuurlijk is en blijft dit subjectief. Ik wil alleen stellen dat Brussel zeker wat te bieden heeft. Op dit forum heeft die buurt precies niet zo'n goede naam, en dat vind ik jammer.
 
Natuurlijk is er een perspectiefverschil. Ik wandel nog maar sinds eind vorig decennium. Ik kan dus niet vergelijken met de gouden tijden… Natuurlijk is en blijft dit subjectief. Ik wil alleen stellen dat Brussel zeker wat te bieden heeft. Op dit forum heeft die buurt precies niet zo'n goede naam, en dat vind ik jammer.
Volgens mij zitten altijd al de mooiste en jongste meisjes ( wel is waar +20 jaar) in Brussel vroeger en nu. Natuurlijk had je vroeger nog veel meer keus !!!
 
Natuurlijk is er een perspectiefverschil. Ik wandel nog maar sinds eind vorig decennium. Ik kan dus niet vergelijken met de gouden tijden… Natuurlijk is en blijft dit subjectief. Ik wil alleen stellen dat Brussel zeker wat te bieden heeft. Op dit forum heeft die buurt precies niet zo'n goede naam, en dat vind ik jammer.
Het is wat het is. Brussel trekt weinig vrouwen aan omdat de omstandigheden er niet naar zijn voor hen. Vóór de regulering was brussel nog wel interessant. Voor de afrikaantjes is het qua aanbod wel gelijk gebleven want zij willen of kunnen enkel onder de radar werken. Dat kan in raambuurten zoals Antwerpen bijvoorbeeld niet.
 
Volgens mij zitten altijd al de mooiste en jongste meisjes ( wel is waar +20 jaar) in Brussel vroeger en nu. Natuurlijk had je vroeger nog veel meer keus !!!
Uiteraard had je vroeger meer keuze. Dan bestond, naast de Aarschotstraat, nog een extra buurt aan de overkant van het station. De marktstraat en Matheusstraat als ik me het me nog goed herinner. Dicht bij de Vooruitgangstraat. Met meer dan 100 ramen. Compact verzameld, met tussenin talrijke gezellige caféétjes, wat frituren, hotelletjes en straatmadeliefjes. En daar kon je nog een een echte 'brusseleir' treffen. Alles werd gesloopt door malafide bouwpromotoren. Nu 'prijkt' daar de Belgacomtoren enzomeer.
 
Ga ik er 's nachts wandelen? Nog niet gedaan en dat hoeft ook niet. De nachtshift start om 18h, en dan kun je vaak nog tijdens het daglicht de dames aanschouwen.
'S nachts kun je ze als wandelaar evengoed, of zelfs beter zien, want wandelaars lopen in schemering, en zij staan of zitten achter hun fel verlichte ramen...🤣

Heb het zelfs liever zo. 🤘
 
Uiteraard had je vroeger meer keuze. Dan bestond, naast de Aarschotstraat, nog een extra buurt aan de overkant van het station. De marktstraat en Matheusstraat als ik me het me nog goed herinner. Dicht bij de Vooruitgangstraat. Met meer dan 100 ramen. Compact verzameld, met tussenin talrijke gezellige caféétjes, wat frituren, hotelletjes en straatmadeliefjes. En daar kon je nog een een echte 'brusseleir' treffen. Alles werd gesloopt door malafide bouwpromotoren. Nu 'prijkt' daar de Belgacomtoren enzomeer.
Ik herinner mij niet dat er zovele ramen waren. Toen ik er mijn eerste dvp's bezocht liep de buurt reeds leeg, de afbraakwerken in het zicht. Die tijd was het neuken op een canapé(y). Maar soms wel wat onhandig. Dus probeerde ik andere posities. Ik kende er een dvp waarbij ik met mijn knieën op de grond zat terwijl zij met haar benen open doorgezakt op de canapé zat. Moet kunnen dacht ik toen... En ik was er eens bij een dvp binnen, condoompje op en toen begon ze heel lastig en agressief te worden voor weet ik niet meer welke reden. Tijd om te vluchten. Maar geen tijd om condoom te verwijderen. Vlug onderboek aangetrokken en met mijn broek tot half over mijn knieën vlug naar buiten gesukkeld! Hilarische toestanden. :LOL: Al doende leert men... ;)
 
Als we het toch over oudere donkere dames hebben, Cynthia, is die er nog? Zat vroeger op hoek van Linnéstraat/Rivierstraat, daarna op nummer 40 volgens mij in de Linné. Had een spleetje tussen haar voortanden, was een super aardig mens verder met goede service. Nachtshift btw.
 
Laatst bewerkt:
Iets aan de hand gisteren in de wandelstraat ofzo?
Gisteren, overdag, was het nie speciaal sluitingsdag in tegenstelling tot vandaag nochtans, maar quasi alle ramen zijn leeg.

Wou nog es PAWG Cristina beuken in Le Mirage 2000, nr 118, maar zie dat de zeilen zelfs naar beneden zijn getrokken.

Bizar.
 
Als we het toch over oudere donkere dames hebben, Cynthia, is die er nog? Zat vroeger op hoek van Linnéstraat/Rivierstraat, daarna op nummer 40 volgens mij in de Linné. Had een spleetje tussen haar voortanden, was een super aardig mens verder met goede service. Nachtshift btw.
Ik denk dat ik die Cynthia vroeger één keer gezien heb op de hoek. Maar dat is al een lange tijd geleden. Die huizen rechtover elkaar in Linné zijn nu onbruikbare panden.
 
Laatst bewerkt:
Beste anciens, is het de moeite om vandaag af te zakken naar de A-straat of zijn de meeste/betere dames allemaal op verlof? Zou iemand weten of Jeanine er is vandaag? Als iemand een ander deepthroat wonder weet zitten in een raambuurt (of privé) hoor ik het ook graag :)
 
Het is triest geworden in de straatjes rond Linné enzomeer. Ben eens gaan loeren afgelopen week. Omdat ik toch naar een werkvergadering moest. Echt om van te walgen. Minstens de helft van de ramen zijn onbezet. En zie je toch een dame achter het raam, dan is die onaantrekkelijk. En het gespuis dat daar rondhing. Bangelijk.
 
'S nachts kun je ze als wandelaar evengoed, of zelfs beter zien, want wandelaars lopen in schemering, en zij staan of zitten achter hun fel verlichte ramen...🤣

Heb het zelfs liever zo. 🤘

Ja, daar zit wel waarheid in. Als de zon schijnt tijdens de dag, dan zit er een bepaalde glans op de ramen en kun je soms met moeite de dames zien als je aan de andere kant van de straat wandelt. Soms wel vervelend…

Ik vind de nachtsfeer sowieso leuker, maar ik kan amper op dat uur wandelen in Brussel. Dus helaas nog geen ervaring met Brussels by night.
 
Vorige week nog eens geweest. De Cafés in de buurt trekt heel wat fout volk aan. De weekends in de late uren zou ik zeker vermijden. Ik heb er wel een koppel zien binnengaan bij een dame. De andere dame keek bedenkelijk. Maar de dame die ze bezochten haalde haar schouders op. Ik heb nog nooit gezien dat er een koppel binnen ging. Tot nu dus. En ook er is daar een gebouw afgebroken. De grond ligt er nog altijd braak maar vol met vuil en nu krioelt het er van de ratten.
 
Heeft er iemand Gina in begin van Linnéstraat nog gespot rechtover nr 36? Een forse oudere zwarte vrouw. Vorige week woensdag stond er een jonge slanke dame in de plaats.
 
Vorige week nog eens geweest. De Cafés in de buurt trekt heel wat fout volk aan. De weekends in de late uren zou ik zeker vermijden. Ik heb er wel een koppel zien binnengaan bij een dame. De andere dame keek bedenkelijk. Maar de dame die ze bezochten haalde haar schouders op. Ik heb nog nooit gezien dat er een koppel binnen ging. Tot nu dus. En ook er is daar een gebouw afgebroken. De grond ligt er nog altijd braak maar vol met vuil en nu krioelt het er van de ratten.
Klopt als een bus. Ik krijg het benauwd als de kraagjes je bekijken.
 
morgen overdag nog es proberen PAWG Cristina bezoeken se

voorlaatste keer al de avond gedaan en geëindigd bij de weinige straatmadeliefjes van de Avenue Louise, laatste keer was het overdag ook quasi leeg, hoop morgen tenminste mijn toppertje overdag weer te zien

en had ze in de avond ontvangen, zou ik er zonder reservatie nog willen rondlopen... :rolleyes:
 
Vorige weel heb ik ze in elk geval gezien. Was een weekdag, tussen 12 en 14 u ergens.
Ze is er inderdaad. Nog tot eind deze maand, dan is ze in verlof. Het vet is er een beetje vanaf vrees ik, en je zou voor minder als je daar moet werken.

Mannekes wat is er gaande in die A-straat? Niet meer normaal. Hier en daar op de stoep liggen er op een ondergezeikte/ondergescheten matras illegalen. Er heeft er eentje zijn "kamp" gemaakt rond een parkeermeter?! Nul politie te zien. Mij zien ze daar niet snel meer terug brrrr
 
Ja idd, het is drukker geworden in het straatbeeld, eigenlijk enkel stuk vd 2 ingangen vh Noord Station.
Weet ook nie direct hoe dat komt.

Maar:
1. Vorige week nog politie met hond zien rondlopen
2. Zelfde week of week ervoor, 3 politiemensen zien patrouilleren te voet.
3. Ook met de combi zien passeren die periode, zelf moeten lawaai maken om de filevorming tegen te gaan.
4. Politiekantoor is op wandelafstand, dus is sowieso al dichtbij.

Dus 'geen politie' is een perceptie, een momentopname van jou, maar ze zijn er dus wel.
 
Ja, er moet daar specifiek nr 118 of in het algemeen waardoor de zeilen al voor de 2e keer dat ik passeer naar beneden hangen...

Cristina is alvast op vakantie, weet nie hoelang.
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die Gina in het begin van linnestraat nr44 gezien heeft? Een grote volslanke dame die al vele jaren meegaat. Ik kom van ver speciaal voor haar dus wil er niet voor niets staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan