Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou er graag nog eens naartoe, naar Brussel Noord. Gouden tijden gehad daar, de lekkerste meiden zaten vroeger daar. Jammer genoeg ook wat mindere tijden daar gehad, bedreiging met een hakbijl en een keertje 100 euro afhandig gemaakt, laat me serieus twijfelen om er nog te gaan. Zit er nog wat eigenlijk, gedurende de dag? Is Cosmina nog aanwezig?
Cosmina zit daar nog altijd ja. Hard veranderd ook qua 'look'.

Bij die zwarte meiden zitten vaak louche kerels.Ik blijf er nu weg.Ook overdag.Tegenover het Noordstation idem.Politie zie je amper.Een schande hoe alles er bijligt daar...
Laatste keer dat ik in de linnestraat bij Emma was zei die: "let op voor die jongens hier tegenover.Als ze je aanspreken,negeer ze en loop door.Doe je jas dicht..."
Om daar 's nachts rond te lopen....geen goed idee.Ik beperk me tot de Aarschotstraat ....

Bij die zwarte meiden zitten vaak louche kerels.Ik blijf er nu weg.Ook overdag.Tegenover het Noordstation idem.Politie zie je amper.Een schande hoe alles er bijligt daar...
Laatste keer dat ik in de linnestraat bij Emma was zei die: "let op voor die jongens hier tegenover.Als ze je aanspreken,negeer ze en loop door.Doe je jas dicht..."
Om daar 's nachts rond te lopen....geen goed idee.Ik beperk me tot de Aarschotstraat ....

De grap is toch dat er daar letterlijk een politiekantoor is vlak naast de "zwarte buurt". En ja, die jongens heb ik ook al gezien en, dat moet gezegd, Johanna waarschuwde me er altijd voor.

Ik moet volgende maand nog eens in die buurt zijn, tenminste, ik moet dan in Brussel-Noord de trein nemen. Ben benieuwd.

En volgens mij worden die black girls in het hoog gehouden door gasten die we niet zien. Dat heb ik toch al eens opgemaakt uit wat eentje me zei. Die stelde voor om zaterdag te komen omdat er dan blijkbaar geen druk is ofzoiets. Raar, zeer raar.

Het beste advies wat ik kan geven op het gebied van veiligheid….maak geen contact met de mensen op straat , loop gewoon door , je komt daar voor 1 ding en die mannen weten dat ook.
Ja tuurlijk, volledig mee eens, maar als ze je zelf aanspreken en je negeert ze gaan de poppen ook al aan het dansen. Echt kak. Ik weet nog - 15 jaar geleden ofzo - dat ik er 3 uur bleef rondlopen en telkens minstens 2 verschillende dames deed, omdat er zo veel keuze en zo veel 'wandelaars' waren. Ik vind het bewonderenswaardig dat er nog dames willen/kunnen werken.

Ja tuurlijk, volledig mee eens, maar als ze je zelf aanspreken en je negeert ze gaan de poppen ook al aan het dansen. Echt kak. Ik weet nog - 15 jaar geleden ofzo - dat ik er 3 uur bleef rondlopen en telkens minstens 2 verschillende dames deed, omdat er zo veel keuze en zo veel 'wandelaars' waren. Ik vind het bewonderenswaardig dat er nog dames willen/kunnen werken.
Het is zeker geen fijne buurt , ik kom er ook enkel alleen overdag , 's nachts is het echt levensgevaarlijk.

Toen waren er ook nog nauwelijks lege ramen.

Echt? In welke zin? Heb ze als zwartharige gekend, daarna als blondine. Maar altijd netjes gebruind en een waanzinnig lichaam. Is ondertussen meer dan een jaar geleden jammer genoeg
Heb het idee dat ze toch wel wat afgevallen is (en ze was al niet dik), haar al ruime boezem is volgens wat ik kan zien nog een letter opgeschoven, hele arm met een sleevetattoo die ik me niet eerder kon herinneren. Nu altijd met lange fake nagels, dat was vroeger niet altijd het geval. En ik kan fout zijn, maar volgens mij heeft ze ook meer lipfillers bij laten steken.

Die zijn er ook. Heb ooit een of andere Marokkaan of Algerijn of iets in die aard op een raam zin tikken om een bepaalde zwarte dame niet aan het werk was, ik ging net naar huis en hij wees naar mij.

Dat die ene ooit zei dat ik beter zaterdag zou komen is me altijd bijgebleven.

Heb het idee dat ze toch wel wat afgevallen is (en ze was al niet dik), haar al ruime boezem is volgens wat ik kan zien nog een letter opgeschoven, hele arm met een sleevetattoo die ik me niet eerder kon herinneren. Nu altijd met lange fake nagels, dat was vroeger niet altijd het geval. En ik kan fout zijn, maar volgens mij heeft ze ook meer lipfillers bij laten steken.
Ja die lipfillers da's al effe, moet je fan van zijn, niet voor iedereen :) ik ga in ieder geval proberen er nog eens te passeren, ondertussen jammer genoeg haar nummer kwijt dus zal op goed geluk zijn. Weet dat ze vroeger op maandag niet werkte en op dinsdag zelden.

Denk niet dat er veel zwartjes zitten die alleen voor eigen portemonnee werken...
Inderdaad er bestaat nog zoiets als 'Mamas' daar in de buurt bij de afrikaantjes,ook al zie je ze niet meer zo in beeld.
Dan hebben de meeste nog een 'Daddy' met andere woorden een pooier meestal hun afrikaans vriendje...Sommige dames verkopen er ook stuff voor hun 'Daddy'. Daar zit een hele organisatie achter in die linnebuurt.
Kom er al meer dan 20jaar,heb er ales al gezien en meegemaakt...

Inderdaad er bestaat nog zoiets als 'Mamas' daar in de buurt bij de afrikaantjes,ook al zie je ze niet meer zo in beeld.
Dan hebben de meeste nog een 'Daddy' met andere woorden een pooier meestal hun afrikaans vriendje...Sommige dames verkopen er ook stuff voor hun 'Daddy'. Daar zit een hele organisatie achter in die linnebuurt.
Kom er al meer dan 20jaar,heb er ales al gezien en meegemaakt...

Rechtover Linné 67 zit er volgens mij zo'n "mama". Of toch zeker iemand die ze in het oog houdt. Vandaar dus "kom op zaterdag"...

Rechtover Linné 67 zit er volgens mij zo'n "mama". Of toch zeker iemand die ze in het hoog houdt.
Kan goed zijn...
Vorige jaar was ik bij een nigeriaanse in de plantenstraat zat er al even binnen toen,dame in kwestie moest even weg om geld te gaan afgeven aan een ander hoer...Want de andere hoeren hadden haar niet graag in de buurt.
Ik heb weet van 3 of 4 ramen waar de hoertjes nog onder een 'Mama' werken...

Kan goed zijn...
Vorige jaar was ik bij een nigeriaanse in de plantenstraat zat er al even binnen toen,dame in kwestie moest even weg om geld te gaan afgeven aan een ander hoer...Want de andere hoeren hadden haar niet graag in de buurt.
Ik heb weet van 3 of 4 ramen waar de hoertjes nog onder een 'Mama' werken...

Kijk eens aan... 🤔

Het zal dus met een "mama" zijn dat zowel Natasha (die bereid is om op hotel te gaan met mij lol, ik weet de prijs al voor een nacht) als Johanna altijd aan het bellen zijn.

Ik ben er zeker van dat als ze niet in oog worden gehouden ge d'r alles mee kunt wat ge maar wilt, uiteraard altijd met het nodige respect.

Laatst bewerkt:
Kijk eens aan... 🤔

Het zal dus met een "mama" zijn dat zowel Natasha (die bereid is om op hotel te gaan met mij lol, ik weet de prijs al voor een nacht) als Johanna altijd aan het bellen zijn.

Ik ben er zeker van dat als ze niet in oog worden gehouden ge d'r alles mee kunt wat ge maar wilt, uiteraard altijd met het nodige respect.
En dan nog zijn personen op de hoogte dat je met hun op hotel ga of bij hun thuis afspreekt,allemaal meegemaakt en gedaan...
1 tip pas op wat je doe en laat je niet zot maken door die Nigeriaanse hoertjes,zijn maar op 1 ding uit geld en verblijfsvergunning...
Zij staan altijd onder controle van iemand.

En dan nog zijn personen op de hoogte dat je met hun op hotel ga of bij hun thuis afspreekt,allemaal meegemaakt...
1 tip pas op wat je doe en laat je niet zot maken door die Nigeriaanse hoertjes,zijn maar op 1 ding uit geld en verblijfsvergunning...

Nee hoor dat doe ik niet meer. Vandaar mijn terughoudendheid om privé af te spreken. Ze zeggen wel dat ze dat willen doen, maar als je vraagt hoe zij dat zien antwoorden ze plots niet meer. Is denk ik inderdaad omdat ze alles eerst gaan overdragen. Dat Johanna ooit vroeg of ik er een tweede maske wou bijnemen, ik geloofde toen al niet dat ze dat spontaan deed.

Nee hoor dat doe ik niet meer. Vandaar mijn terughoudendheid om privé af te spreken. Ze zeggen wel dat ze dat willen doen, maar als je vraagt hoe zij dat zien antwoorden ze plots niet meer. Is denk ik inderdaad omdat ze alles eerst gaan overdragen. Dat Johanna ooit vroeg of ik er een tweede maske wou bijnemen, ik geloofde toen al niet dat ze dat spontaan deed
Bij mijn vaste afrikaanse dame al meermaals trio gedaan met 1 van haar vriendinnen was altijd leuk waarom niet...
Prive afspreken zou ik niet doen met hun en hun leugens niet geloven.
Zo was ik al meermaals met eentje mee naar haar studio gegaan,tot op 1 dag haar zogezegde broer daar zat.
Ik wist al genoeg heb haar uiteindelijk nog maar 2keer bezocht..

Het liefst laat ik de Nigeriaanse links liggen. Die zijn vaak wel heel erg op geld uit…en niet te vertrouwen. Ghanezen zijn leuker. Verschil in uiterlijk is dat nigerianen wat harder qua uiterlijk en uitstraling zijn en ghanezen wat zachter en opener. Dat is mij tenminste opgevallen in die jaren.

Terug
Bovenaan Onderaan