Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag iedereen

Vorige week bracht ik mijn eerste raambezoek (ooit) in Brussel-N. Omdat alles nieuw was, dacht ik om heel de buurt te verkennen. Dit was rond 17u.

Ter hoogte van de kruising tussen de Linnéstraat en Weidestraat sprak een oudere vrouw (40-50j) in gebrekkig Frans mij aan. Ze beweerde dat ik voor een uur een trio kon hebben met 2 Marokkaanse meiden van 20j voor 70eur (wat mij héél schappelijk leek). Ze zei dat ik met haar mee moest wandelen naar de meiden (ging niet ver zijn). Op een (inklapbare) nokia belde ze iemand (zogezegd de meiden) dat wij gingen afkomen. Toen ik vroeg of ze foto's had van de meiden, zei ze nee "maar ik ging niet teleurgesteld zijn".

Na 5-10min wandelen kwamen wij aan bij het winkeltje "Defne Marketing", waar ze mij vroeg om zogezegd water te kopen voor haar omdat ze geen geld bij had. Toen werd ik te sceptisch, en omdat ik er geen ervaring had (en een beetje schrik dat ze mij naar een afgelegen huisje ging brengen waar er evt andere mensen mij gingen opwachten) ben ik afgehaakt en weggewandeld.

Weet iemand wat dit voorstelde en of het inderdaad betrouwbaar was? Heeft iemand soortgelijke (goede) ervaringen gehad? En hebben jullie tips in soortgelijke situaties?

Dank
 
Zoiets kan eigenlijk alleen maar fout gaan. 70 euro voor een trio van een uur met 2 Marokkaanse meiden van 20? Waarom sturen die die oude dame de straat op om klanten te zoeken?

Als het te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het dat meestal ook. Beroving zou kunnen, maar ook gewoon een (aan)betaling vragen en dan er van tussen gaan met het geld.

Denk in elk geval niet dat het allemaal zou hebben geleid tot een trio van een uur met twee Marokkaanse meiden voor de luttele som van 70 euro.
 
Dag iedereen

Vorige week bracht ik mijn eerste raambezoek (ooit) in Brussel-N. Omdat alles nieuw was, dacht ik om heel de buurt te verkennen. Dit was rond 17u.

Ter hoogte van de kruising tussen de Linnéstraat en Weidestraat sprak een oudere vrouw (40-50j) in gebrekkig Frans mij aan. Ze beweerde dat ik voor een uur een trio kon hebben met 2 Marokkaanse meiden van 20j voor 70eur (wat mij héél schappelijk leek). Ze zei dat ik met haar mee moest wandelen naar de meiden (ging niet ver zijn). Op een (inklapbare) nokia belde ze iemand (zogezegd de meiden) dat wij gingen afkomen. Toen ik vroeg of ze foto's had van de meiden, zei ze nee "maar ik ging niet teleurgesteld zijn".

Na 5-10min wandelen kwamen wij aan bij het winkeltje "Defne Marketing", waar ze mij vroeg om zogezegd water te kopen voor haar omdat ze geen geld bij had. Toen werd ik te sceptisch, en omdat ik er geen ervaring had (en een beetje schrik dat ze mij naar een afgelegen huisje ging brengen waar er evt andere mensen mij gingen opwachten) ben ik afgehaakt en weggewandeld.

Weet iemand wat dit voorstelde en of het inderdaad betrouwbaar was? Heeft iemand soortgelijke (goede) ervaringen gehad? En hebben jullie tips in soortgelijke situaties?

Dank
Hoe naïef kan je zijn in deze wereld ? De kans zit er wel in dat jij dat kampioenschap wint !!!
 
Dag iedereen

Vorige week bracht ik mijn eerste raambezoek (ooit) in Brussel-N. Omdat alles nieuw was, dacht ik om heel de buurt te verkennen. Dit was rond 17u.

Ter hoogte van de kruising tussen de Linnéstraat en Weidestraat sprak een oudere vrouw (40-50j) in gebrekkig Frans mij aan. Ze beweerde dat ik voor een uur een trio kon hebben met 2 Marokkaanse meiden van 20j voor 70eur (wat mij héél schappelijk leek). Ze zei dat ik met haar mee moest wandelen naar de meiden (ging niet ver zijn). Op een (inklapbare) nokia belde ze iemand (zogezegd de meiden) dat wij gingen afkomen. Toen ik vroeg of ze foto's had van de meiden, zei ze nee "maar ik ging niet teleurgesteld zijn".

Na 5-10min wandelen kwamen wij aan bij het winkeltje "Defne Marketing", waar ze mij vroeg om zogezegd water te kopen voor haar omdat ze geen geld bij had. Toen werd ik te sceptisch, en omdat ik er geen ervaring had (en een beetje schrik dat ze mij naar een afgelegen huisje ging brengen waar er evt andere mensen mij gingen opwachten) ben ik afgehaakt en weggewandeld.

Weet iemand wat dit voorstelde en of het inderdaad betrouwbaar was? Heeft iemand soortgelijke (goede) ervaringen gehad? En hebben jullie tips in soortgelijke situaties?

Dank
Had de dame die je aanspraak toevallig een zeer slecht gebit met gele en rotte tanden?
Ik ben zelf al aangesproken geweest om goedkoop te neuken met twee meiden. Ik heb dit meteen geweigerd.
 
Heren,
In juni ben enkele keren bij een (zeg maar) milf geweest. Blonde lange krullen, goddelijk strak lichaam. Ze deed zo goed als alles. Maar dom weg haar naam vergeten. Ze zat er overdag op nummer 52. Hieronder mijn review van toen. Maar weet iemand waar ze nu uithangt? Of nieuws van haar?

 
crystal die normaal op 196 zit maar zag ze vorige week op 202
Dora op nummer 78 deed het vroeger , weet niet of ze het nu nog doet
Sofia nr 46 maar heb ze al een tijd nietmeer gezien
Als ik me goed herinner (van horen zeggen) het meisje op nr 154 raam rechts overdag zou het ook doen. (maar ik ken haar naam niet)
 
Ik was afgelopen weekend bij de ramen in Brussel wat een gure gasten lopen er buiten op straat 1 man sloeg keihard met een voorwerp op straat telkens weer. op de avond denk ik dat je beter er helemaal niet moet komen
Was er in de nacht zaterdag op zondag… alleen maar jongere in groepjes. Dan maar huiswaarts gekeerd. ZO geil was ik nu ook weer niet…
 
Kan iemand mij vertellen wat de naam is van die blonde Albanese werkt in de dag op de aarschotstraat 218(onderste raam) had haar gisteren bezocht ,ik dacht dat ze zei flori of Lorry
Mvg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een keer bij een Albanese geweest, die "Helena" noemde, een blondine met wat tatoeages. Zat geloof ik in de Aarschotstraat 204 of 206. Avondshift.

Nog iemand?
 
Aanraders bij wie ik moet langs gaan als ik wil tongzoenen?
Mijns inziens niet veel soeps in die straat. Misschien zijn er wel die het willen en jou ervoor doen betalen, maar meer dan een punjte tong ga je niet krijgen vrees ik. Tenzij je ergens een uitzondering ontdekt. We zullen het allemaal graag vernemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan